Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Já 1 rok zpět ve Volvu dával i s prací 22tis CZK za řízení s proměnlivou tuhostí. Jo a mám na něho doživotní záruku, což se mi už jednou hodilo. Páč mi museli znovu seřizovat geometrii.
Jo a měnil jsem i přívodní trubku, páč původní byla prorezlá.
Jo a měnil jsem i přívodní trubku, páč původní byla prorezlá.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Dával jsem repas od ZF což originál koupíš také jen repas (stejně jako poloosy, převodovky,atd., prostě vše co je vratné)
Maloobchodní cena je nesmyslných asi 22tis já za něj dal 16tis.
Originál ZF s proměnou tuhostí 36001299 stojí momentálně 29968Kč , na zaměstnaneckou slevu od kamaráda z autorizáku by vyšlo na 22800Kč.
Takže furt ranec. Dával jsem rovnou i novou nádobku na servo, sítko pro regulátor tlaku a všechny gumičky. A nový šroub na kloubku tyči řízení v interiéru.
Maloobchodní cena je nesmyslných asi 22tis já za něj dal 16tis.
Originál ZF s proměnou tuhostí 36001299 stojí momentálně 29968Kč , na zaměstnaneckou slevu od kamaráda z autorizáku by vyšlo na 22800Kč.
Takže furt ranec. Dával jsem rovnou i novou nádobku na servo, sítko pro regulátor tlaku a všechny gumičky. A nový šroub na kloubku tyči řízení v interiéru.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Sry za off, ale ty máš možnost 25% slevy na originál díly? ![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tátova 3.2 prošla dnes TK+EM, dostala nové svíčky, čidlo tlaku paliva na liště.
No a samozřejmě původní bixenonová světla z mojí D5 upravené od SviťLíp dostala 3.2, k tomu i modul denního svícení od člena ruského Drive2.ru a taky ještě faceliftovaný volič AT.
Nosound89: Kdyžtak SZ
No a samozřejmě původní bixenonová světla z mojí D5 upravené od SviťLíp dostala 3.2, k tomu i modul denního svícení od člena ruského Drive2.ru a taky ještě faceliftovaný volič AT.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Nosound89: Kdyžtak SZ
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak po pár dnech a cca 200km mohu říct, že po výměně řízení je z toho jiné auto. Dříve jsem musel volant fakt držet aby auto nejezdili od pruhu k pruhu, teď stačí i na R19 a vyjetých kolejích držet volant prstem.
Zároveň zmizelo nějaké maličké vzdálené ťuknutí na železničním přejezdu a na dlažbě
Zároveň zmizelo nějaké maličké vzdálené ťuknutí na železničním přejezdu a na dlažbě
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Proběhla ještě oprava sluchátek k RSE, staré "molitany" se rozpadaly, sehnal jsem nové návleky a hned je to lepší.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Potvrzuji to samé.Thor123 píše: ↑06 říj 2022 09:35 Tak po pár dnech a cca 200km mohu říct, že po výměně řízení je z toho jiné auto. Dříve jsem musel volant fakt držet aby auto nejezdili od pruhu k pruhu, teď stačí i na R19 a vyjetých kolejích držet volant prstem.
Zároveň zmizelo nějaké maličké vzdálené ťuknutí na železničním přejezdu a na dlažbě
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
S80 dostane na zimu vyhřívaný volant.
Nechal jsem ho přešitý ve Volantechu a rovnou k tomu bílou niť.
Nechal jsem ho přešitý ve Volantechu a rovnou k tomu bílou niť.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Vyhřívaný volant je těžce návyková záležitost. ![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Lehce. ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4894
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Naprosto souhlasim! Je to neskutečně příjemný...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Na léto nechám dřevěný a na zimu budu dávat vyhřívaný.
Jen teda nemám kam dát čudlík, tak snad nebude vadit když dám pryč čudlík BLISu
Jen teda nemám kam dát čudlík, tak snad nebude vadit když dám pryč čudlík BLISu
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Po přehrátí SW se hlidani v pruzích vyndavá a presouva se do menu. Takze vyndas ty pruhy.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Někdo na zimu mění koberečky a někdo volant
dobře ty ![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tátovi přestala dobíjet 3.2 , tak jsem tušil, že klasika altik, nakonec když se sundal, zjistilo se, že se pouze vyšrouboval šroub z řemenice. Dle kamaráda z autorizáku v Dejvicích to u nich ještě nikdo neviděl.
Rovnou u toho výměna oleje v AT včetně přetěsnění víka rozvaděče.
![Unknown :unknown:](./images/smilies/unknw.gif)
Rovnou u toho výměna oleje v AT včetně přetěsnění víka rozvaděče.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A jen tak z dnešního mlhavého rána.
Vosk FussoCoat i po půl roce dělá skvělé kuličky vody.
Vosk FussoCoat i po půl roce dělá skvělé kuličky vody.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
To mne taky baví, když voda na autě perličkuje
Tatínkovi 3,2 ať slouží a pěkně se mu o ní staráš
Ten projev mi občas chybí.
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
Tatínkovi 3,2 ať slouží a pěkně se mu o ní staráš
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ten projev mi občas chybí.
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Bratrovi se to na T6 stalo také a co jsem tak četl po zahraničních fórech, tak se to občas stává a není od věci ho dát preventivně na lepidlo.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
PINĎABC: Ona ta 3.2 ,alespoň pocitově, není žádný trhač asfaltu navíc v AWD ale zase to vyvažuje ten projev a zvuk. Navíc když si to občas půjčím, nemám problém s tím jet své obvyklé trasy kolem 7-9L a to je jak biD5.
Peter cz: Tak aspoň v tom nejsem sám. Jinak se divím, že tam nedali opačný závit, takhle se to vlastně stále "povoluje". Jinak se vyměnila volnoběžka, malá gumová spojka a šroub se dal na středně pevnostní lepidlo.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Peter cz: Tak aspoň v tom nejsem sám. Jinak se divím, že tam nedali opačný závit, takhle se to vlastně stále "povoluje". Jinak se vyměnila volnoběžka, malá gumová spojka a šroub se dal na středně pevnostní lepidlo.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak už taky přezuto
Letos premiéra R19 i na zimu. Stejně by ta Heico kola zasloužila zrenovovat, tak mi jich nebude na zimu líto.
A taky konečně nahozené i zadní celokožené tapece.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
A taky konečně nahozené i zadní celokožené tapece.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jak pěkně vykoukly brzdy, skoro by si to i zasloužilo nějaké větší
Jinak Heica na zimu, to jsem u nás snad ještě neviděl![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Jinak Heica na zimu, to jsem u nás snad ještě neviděl
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
O brzdách jsem už trochu přemýšlel, jdou tam P&P brzdy z Jaguára 350mm ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
Edit. Překlep
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
Edit. Překlep
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 22 lis 2022 14:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Předek už jsou 350? Pěkné
, zadek ale 306, ne?
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Omlouvám se za překlep z mobilu. Ne jsou, ale jdou
Tohle jsou zatím 336ky. Zadek je klasika ventilované 306ky.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Tohle jsou zatím 336ky. Zadek je klasika ventilované 306ky.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
nevím jaký to byl průměr, ale já dával třmeny a kotouče z XC60T6
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], KubasCZ, meteorolog90