Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Ahoj všem na fóru, potřeboval bych radu ohledně DPF filtru. Nejdříve o autě: motor D3 120 kW, pětiválec, najeto 277 tisíc kilometrů bez problémů, jen s pravidelnými výměnami tekutin, brzd, filtrů a rozvodů Během naší letní cesty do Norska jsem si ale všiml, že je hrozně začouzená koncovka výfuku a po sáhnutí dovnitř kapesníkem byla poměrně černá. Auto nevyhazuje žádnou chybu, má dobrou spotřebu kolem 5,4 litru na 100 km, nekouří viditelně, zkrátka nic co by poukazovalo na nějaké trable. Objednal jsem se tedy do Auto Cardion na kontrolu DPF s podezřením na prasklou vložku/mrtvé DPF.
Naměřili jsme zaplnění 24,5 g, ale hodnota, která vyčnívala byla, že na volnoběh měl filtr tlak odporu cca 31 hPa, to je poměrně dost a prý by mohl být přicpaný a zaplněný nespalitelným popelem ze všech regenerací za 277 tis. km. Technik mi říkal, že filtr bychom určitě vyměnili, ale otázka zní, zda pátrat jinde ve voze po příčině, protože po 277 tisících km může filtr umřít přirozenou cestou. V autě nemizí olej, resp. nejsou žádné úniky, udělali jsme test sání a ten prošel také v pohodě. Tedy auto je projevem zcela v pohodě, spotřebou je na tom také dobře, olej neteče, nedělá žádné pazvuky, ani klepání. Dělali byste test vstřikovačů? Po sundání krytu motoru jsou všechny zcela suché zvenku. Bylo nám to při výměně DPF doporučeno, ale už ten origo DPF bude raketa a pouze ten test nezněl jako levná záležitost. Moc díky za názory a rady!
Auto jezdí převážné dlouhé trasy, žádné crcačky po městě a za celých 277 tis. km nikdy hláška ani kontrolka týkající se DPF nevyskočila.
Naměřili jsme zaplnění 24,5 g, ale hodnota, která vyčnívala byla, že na volnoběh měl filtr tlak odporu cca 31 hPa, to je poměrně dost a prý by mohl být přicpaný a zaplněný nespalitelným popelem ze všech regenerací za 277 tis. km. Technik mi říkal, že filtr bychom určitě vyměnili, ale otázka zní, zda pátrat jinde ve voze po příčině, protože po 277 tisících km může filtr umřít přirozenou cestou. V autě nemizí olej, resp. nejsou žádné úniky, udělali jsme test sání a ten prošel také v pohodě. Tedy auto je projevem zcela v pohodě, spotřebou je na tom také dobře, olej neteče, nedělá žádné pazvuky, ani klepání. Dělali byste test vstřikovačů? Po sundání krytu motoru jsou všechny zcela suché zvenku. Bylo nám to při výměně DPF doporučeno, ale už ten origo DPF bude raketa a pouze ten test nezněl jako levná záležitost. Moc díky za názory a rady!
Auto jezdí převážné dlouhé trasy, žádné crcačky po městě a za celých 277 tis. km nikdy hláška ani kontrolka týkající se DPF nevyskočila.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Neklesá Ti hladinka vody v expanzce po jízdě, když otevřeš, tak si odfoukne a skoro celá nádobka se doplní zpět na rysku max? To by znamenalo, že to tahá vodu (těsnění pod hlavou / prasklá hlava / prasklý blok). A ta voda umí pronést drobet černého až na koncovku výfuku. Ověřeno v praxi na S60 D3 120kW 2011. Koncovka byla sice začouzená, ale šlo to otřít kapesníkem do absolutního čista, nebylo to připálené. Najeto 250t km.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Díky za postřeh, i když lehce děsivý Myslím, že tohle naše auto nedělá, resp. ještě ověřím, ale když jsem měl párkrát nastartováno s otevřenou kapotou, všechny hladinky byly v normě. Mě ten výfuk do čista skoro nejde vytřít, je to černočerný a drolí se z toho kousky sazí když to promnu na tom kapesníku Zajímavé ale je, že to nečoudí ani pod plynem při připojování na dálnici.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Ja mam 151kw a koncovka je lehce lizla kourem, ale uvnitr naprosto cisto, emise za 0.
Na dost autech co ke me jezdi, 99% maji ocouzeno. Né zahnojeno.
Na dost autech co ke me jezdi, 99% maji ocouzeno. Né zahnojeno.
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Lehce lizla kourem je normal,voda jako odpad pri vypalovani muze s sebou trochu sazi vzit, i kdyz je ucinnost dpf dostatecna a emisema projde. Emise by asi napovedely vic a taky pocet km mezi regeneracemi a pri jakem mnozstvi gramu.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Já to zkusím vyfotit Řekl bych, že už je to dost, jsou D3ky, které jezdí s úplně čistou koncovkou. Poslední emise před rokem prošly v pohodě a to už to asi začouzený částečně bylo. O regeneracích prakticky za jízdy nevím, ale je fakt, že dost často jedu úsek, kde je třeba 90 a táhlý rovinky, dám si tam v režimu manuálního řazení 5ku a třeba při 2100 rpm žadná pila, ale ani žádny dušení a třeba takhle 20 minut, to možná regeneraci celkem svědčí. Občas to protáhnu do 3 tis. rpm. Na druhou 277 tisíc km už by mohlo být pro DPF tak akorát, co myslíte? Taky to nemůže vydržet věčně, různé zdroje uvádí životnost filtrů kolem 250 tisíc km.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Tak jsem to pofotil, zdá se že konec výfuku je takový černější a čím to jde hlouběji, tím méně černoty tam je Přikládám foto výfuku z venku a jedno foto zevnitř ale s bleskem. Vlastně bych to normálně asi ano tolik neřešil, ale protože v Brně často potkávám auta, která hulí až na půdu a bytostně nemám rád za někým takovým jet, tak nechci, abych produkoval něco podobného
EDIT: v tom výfuku je asi taky napadaný trochu bordel, většinou parkuji zadkem k místě kde začíná tráva a svažuje se to tam, takže když prší, což teď v kuse pršelo tak je celý zadek od toho nahozený a vypadá to, že to je i ve výfuku
EDIT: v tom výfuku je asi taky napadaný trochu bordel, většinou parkuji zadkem k místě kde začíná tráva a svažuje se to tam, takže když prší, což teď v kuse pršelo tak je celý zadek od toho nahozený a vypadá to, že to je i ve výfuku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
250 je jen odhad,aby to prvni majitele neodradilo,ale zalezi na spouste jinych veci a pokud motor a vse kolem nej funguje spravne,tak bych cekal problem spis az za dalsich 100-150 vic. A to vetsinou spis jako dusledek neceho opotrebovanyho,vstriky,egr,turbo, spotřeba oleje...
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
+ ještě stěr koncovky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
No a to je právě to, kdyby třeba byly v háji ty vstřiky, tak by se to vlastně zanášelo hodně rychle a bylo tam mnohem víc než těch 24 g? Spotřebu by mělo asi taky vyšší než normálně, lze to poznat ještě na něčem jiném? Olej taky nemizí EGR je jediná věc, kterou si nejsem tak jistý.Spyke píše: ↑16 zář 2022 16:22 250 je jen odhad,aby to prvni majitele neodradilo,ale zalezi na spouste jinych veci a pokud motor a vse kolem nej funguje spravne,tak bych cekal problem spis az za dalsich 100-150 vic. A to vetsinou spis jako dusledek neceho opotrebovanyho,vstriky,egr,turbo, spotřeba oleje...
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Ty fotky za me teda v normalu,pokud dobre vidim.... Pokud to nikdo nevytrel x- mesicu,tak bych to takhle cekal. Spousta "uzivatelu" dpf obcas koncovku vytre hadrem pro ten pocit,ze je jako vse na prvni pohled ok.
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Je nastavena urcita +- gramaz,kdy auto zacne vypalovat,pokud ma teda podminky. Pokud podminky nema a gramaz stoupa,tak to konci kontrolkou a problemem,ze nakonec vypalujes pres diagnostiku. V Cardionu ti meli rict,kolik mas trvale zaplneni a podle toho odhadnout zivotnost do vymeny. To ti dokaze rict i diagnosticka blbost za stovku...
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Já jenom doplním můj názor - nevím co je v pořádku anebo ne, myslím si ale, že tohle v pořádku není. V60 je Euro 6, tak tam je čistý výfuk nutností, ale V70 je Euro 4, rozhodně jsem za posledních 80t km výfuk nevytíral a vypadá asi nějak takhle (bohužel nevládnu stejnými fotografickými kvalitami jako Ty, ale prst mám čistej, kapesník by byl taky)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Ahoj a dík moc za doplnění. Souhlas, naše V60 je teda Euro 5 (rok 2011, pětiválec motor), Euro 6 nastoupila až v roce 2014 a v tu dobu dostaly auta nové čtyřválce VEA (ale to nechci fabulovat zas). Pokud DPF funguje tak, jak má, mělo být jako u tebe, teda čistá koncovka. DPFko to má za sebou, to je tedy jasný, mě spíš šla hlava kolem z toho, zda řešit ostatní komponenty nebo to prostě vzdalo jen DPF. Vím, že někdo zmiňoval, že u D3/D4 praskají vložky DPF a to pak propouští saze = černý výfuk. Dle VIDY je tam navíc pro tento motor u DPF aktualizace a nový design dílu DPF včetně uchycení. Možná novější verze už na praskání netrpěla?Dural8 píše: ↑17 zář 2022 17:11 Já jenom doplním můj názor - nevím co je v pořádku anebo ne, myslím si ale, že tohle v pořádku není. V60 je Euro 6, tak tam je čistý výfuk nutností, ale V70 je Euro 4, rozhodně jsem za posledních 80t km výfuk nevytíral a vypadá asi nějak takhle (bohužel nevládnu stejnými fotografickými kvalitami jako Ty, ale prst mám čistej, kapesník by byl taky)
IMG_7351.JPEGIMG_7352.JPEG
Nevím, zda nechat otestovat ty vstřiky, v Cardionu ten test ocenili na 10 tisíc Kč, to mi přijde za test hodně (když auto má dobrou spotřebu, startuje za studena bez problémů, vstřiky jsou úplně suché zvenku = nic nenasvědčuje jejich selhání + tankuji euro oil diesel bez bio+), asi prověřím spíš ten EGR, tam byla v minulosti potečená hadice vedoucí od škrtící klapky od oleje, ale byla povolená spona, po dotažení to přestalo téct.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Jj, chápu, tomu rozumím, na kontrolku nikdy nedošlo, vždycky auto jelo bez ztráty výkonu a nikdy nepadlo do nouze. Hodnotu trvalého zaplnění nezmiňovali, ale zvláštní byl ten vysoký protitlak na volnoběh, takže nějaký problém tam je.Spyke píše: ↑16 zář 2022 16:33 Je nastavena urcita +- gramaz,kdy auto zacne vypalovat,pokud ma teda podminky. Pokud podminky nema a gramaz stoupa,tak to konci kontrolkou a problemem,ze nakonec vypalujes pres diagnostiku. V Cardionu ti meli rict,kolik mas trvale zaplneni a podle toho odhadnout zivotnost do vymeny. To ti dokaze rict i diagnosticka blbost za stovku...
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Kdyby ještě kohokoliv zajímalo, tak nový origo DPF přímo v autorizáku po slevě (na auto z roku 2011 25 % sleva na díly při montáži v autorizáku) tak nové DPF s uchycením a šrouby a vším kolem 29 tisíc Kč včetně DPH. Pro motor D3. Dostupnost ale až v půlce října.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Já to špatně napsal, moje V60 je 2015 euro6 a odtud Ti fotit příklad nemůžu...jinak platí to saméMatěj píše: ↑17 zář 2022 17:47 Ahoj a dík moc za doplnění. Souhlas, naše V60 je teda Euro 5 (rok 2011, pětiválec motor), Euro 6 nastoupila až v roce 2014 a v tu dobu dostaly auta nové čtyřválce VEA (ale to nechci fabulovat zas). Pokud DPF funguje tak, jak má, mělo být jako u tebe, teda čistá koncovka. DPFko to má za sebou, to je tedy jasný, mě spíš šla hlava kolem z toho, zda řešit ostatní komponenty nebo to prostě vzdalo jen DPF. Vím, že někdo zmiňoval, že u D3/D4 praskají vložky DPF a to pak propouští saze = černý výfuk. Dle VIDY je tam navíc pro tento motor u DPF aktualizace a nový design dílu DPF včetně uchycení. Možná novější verze už na praskání netrpěla?
Nevím, zda nechat otestovat ty vstřiky, v Cardionu ten test ocenili na 10 tisíc Kč, to mi přijde za test hodně (když auto má dobrou spotřebu, startuje za studena bez problémů, vstřiky jsou úplně suché zvenku = nic nenasvědčuje jejich selhání + tankuji euro oil diesel bez bio+), asi prověřím spíš ten EGR, tam byla v minulosti potečená hadice vedoucí od škrtící klapky od oleje, ale byla povolená spona, po dotažení to přestalo téct.
Vstřiky Ti otestují v Bosch Diesel servisu, nevím, jestli jich je víc, ale tak nějak vyhlášený je v Soběslavi u Tábora (nevím proč), vstřik tam ale vyjde tak okolo 3000,- oproti 10000,-.
A jinak proto jsem Ti psal, že jsem měl S60 D3 2011 Euro5 a mě ten samej vejfuk, jako máš Ty, dělalo prasklý těsnění pod hlavou (samozřejmě i motor měl symptomy prasklého těsnění pod hlavou, proto jsem se ptal na tu klesající hladinku - apropo muselo to být po dost agresivní jízdě, kdybych s tím autem jezdil normálně 50/90/130 tak se mi to nikdy neprojevilo - bylo to na takové hraně.)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Já bych chtěl vidět na tom mém DPF závadu = kamerkou vidět prasklinu. Než bych něco měnil.
Kdyby jsi měl vstřiky KO, tak by se Ti zvedala dost zásadním způsobem hladina oleje. Jakože třeba za 2000km by Ti to napsalo vysoká hladina a tak. Stejně tak by to bylo, kdyby ten filtr pořád regeneroval = musíš najít příčinu a ne (pro mě prozatím) řešit důsledek. Tam si myslím, že Tě v Cardionu směřují. Pravdu mít můžou, jenomže důvěřuj, ale prověřuj...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
No hele, vlastně mohu zítra auto hodit na zvedák, demontovat DPF a podívat se dovnitř. Dle VIDY to není náročný proces, ale nechtělo se mi do toho. Vlastně ani není potřeba ho demontovat z auta, ale jen povolit spojení s výfukem a podívat se dovnitř, jak to tam vypadá a pak zpátky napojit? Co myslíš?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Jinak olej jsem měnil ve 263 tisíc km, 10 tisíc jsem najel bez dolití a bez zvednutí hladiny oleje (kontroluji to i přes tu servisní měrku dole v motorovém prostoru). Ve 273 tisích jsem měnil znovu, před cestou do Norska a pak jsme ujeli 4300 kilometrů bez problémů se spotřebou 5,4 litru na 100 km se střešním boxem na střeše. Dálnice 120 až 130 km/h. Jinak fakt díky moc za rady!
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 89
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Tvoje auto ma normu Euro 5,ale to je jedno. U me XC60 je vyfuk taky lehce ocouzeny,regenerace po 8-9 stovkach kilometrech,zadny problem. U Audi A4 B8 2.0 tdi 110 kW Euro 5 je vyfuk cisty,regenerace po 4-5 stovkach km,taky vse ok. Oboje bez problemu prochazi emisema. Abych dal 30 jen proto,abych koncovku cistou jako u audiny,tak to by mne mohlo pr.... polibit. Pokud chces spolehlive zjistit funkci dpf,tak asi jen ty emise,nic bych nerozebiral. Po kolika km ti to regeneruje a pri kolika gramech?
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Tak já nechci dát 30 jen kvůli čistý koncovce. Tím autem jezdíme a když to nefunguje tak jak má a budou z toho lítat saze, tak to budem dýchat taky my, tak o to jde. Emise jsou nejlepsi varianta ano, ale kdyz treba neprojdu tak mam jen 30 dni na napravu, ne? I kdyz je to mimo interval STK.
O regeneracich nevim a Vidu po ruce nemam abych se podival na datum posledni regen.
jinak btw. o tom, že naše auto je Euro 5 vím a sám jsem to výše psal
O regeneracich nevim a Vidu po ruce nemam abych se podival na datum posledni regen.
jinak btw. o tom, že naše auto je Euro 5 vím a sám jsem to výše psal
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Emise si můžeš pro svoji kontrolu nechat změřit kdykoli, na interval STK to nemá vliv.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 1.generace D3 120 kW
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Tak to je super vědět, díky! Jinak jsem tedy dnes hodil auto na zvedák, demontoval a vyčistil škrtící klapku a podíval se na stav EGR ventilu a taky trochu vyčistil. Chtěl jsem se podívat i na to DPF, ale ani po povolení objímka nechtěla pustit, prostě tam asi za tu dobu narezlo, nebo se zapeklo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2011 D3 120 kW
Volvo V60 2011 D3 120 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Filtr pevných částic u Volva V60, D3 120 kW
Predek EGRu, motorek je jiste cely zblity, ze? Takze ten olej je odtamtud. Nebo je prdlá ta hlinikova trubka, přesněji urvaný ten držák v místě olejove mapy. Je to bolest, proste to praska.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé