Ahoj,
no tak zase řeším další věc, když nastartuju studený motor Volvo S80, D5, 120 Kw.../bez problému/ tak jako by si přitom vrnění na volnoběch jemně přidával a ubíral otáčky... Jak se motor zahřeje, tak je klid..
Tak nevím jestli palivo? Tankuju na Benzině nebo na Šelce. Motor nekouří, táhne, nekucká
Nevíte prosím někdo co by to mohlo být???
Radek
Chod motoru po startu - D5, 120 kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#1 Chod motoru po startu - D5, 120 kW
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Chod motoru po startu - D5, 120 kW
Po startu auto úmyslně drží vyšší otáčky. Občas mu do toho hodí vidle klimatizace, že sepne kompresor a tak padnou otáčky a řj si zase přidá. Takže to může vypadat, jako by otáčky poletovaly...
Zkus tohle zkoumat s vypnutou klimou.
Zkus tohle zkoumat s vypnutou klimou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3 Chod motoru po startu - D5, 120 kW
ta auta jsou docela chytrá, ono když sepne klimu, tak si zároveň i přidá - ví, kolik si má přidat (ne až padnou otáčky, ale rovnou tím, že sepne ta klima), ale zase ten kompresor může mít třeba větší odpor nebo cokoliv jiného...
u mne (euro3) ty otáčky lehce kolísají i při teplém motoru, ale jen velmi málo
u mne (euro3) ty otáčky lehce kolísají i při teplém motoru, ale jen velmi málo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#4 Chod motoru po startu - D5, 120 kW
Ahoj,
děkuju za radu, zkusím to a uvidím. Jednu chvíli jsem měl podezření na naftu. Zase kupuju Vervu...tak to budu sledovat..
děkuju za radu, zkusím to a uvidím. Jednu chvíli jsem měl podezření na naftu. Zase kupuju Vervu...tak to budu sledovat..
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 8707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 15 Odpovědi
- 3180 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pegos
-
- 5 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007
-
- 16 Odpovědi
- 1329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 15 Odpovědi
- 834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BRESSER