Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Prostor pro vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Po delší době je zase na řadě Dunkelrot. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1432
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od jirka87 »

Sefe to neni servis....ani opravy...ani upravy

To je zivotni styl :green:

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 6362
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Psáry u Prahy
Vůz: V70XC & 2x 240

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Petr Marek »

No, pěkně! Píšu si to stejným způsobem, tak abych to měl zdokumentované, ale zároveň bez cen. A ještě horší je, vést si údržbu v Excelovské tabulce, kde se Ti to vše rovnou ještě sčítá... :shock:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +475000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW70

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1992
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Vapik »

Mám to v tabulkách prakticky na všechny svoje motorky a auta. V rámci rodinné pohody jsou tyto dokumenty v režimu přísně tajne :D
Když to tak vidím po Bastlovi bych chtěl koupit auto, to bych měl na hodně kilometrů vystaráno.

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 3397
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od jancho »

Já si to též vedu u všech aut. Ale zejména po předchozích dvou autech (LR D2 a XC70 P2) jsem si to u současné XC70 začal psát bez cen. Cítím se lépe 😁
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

U aut a whisky si ceny radši nikam nepíšu. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4056
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ja to mám zaheslovaný. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
V60 MY2018 D3 110kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

peter cz píše: 22 pro 2020 21:41 Já měl v plánu použít termostat VW 7L0 317 027 A / Behr TO 9 75 (z Audi R8/Q7), ale zatím jsem to dal také bez.
Termostat je na autě (zatím tedy na Pracantovi, ale Dunkelrot už je u mechanika a bude následovat) a funguje, ale byl trochu problém s kompatibilitou.
Na straně co jsou venkovní závity, tak byl problém sehnat hadičníky (závit 3/4"-16). Nakonec jsem musel použít záslepky s odpovídajícím závitem, upravit je tím, že se na soustruhu zkrátila dálka a prohloubil vnitřní závit a dal se tam hadičník z jinýho kusu. Druhá strana s dírama dovnitř, je bez závitu. Tam jsme nechali závity vyříznout.
Je s tím sice sraní, ale jiný odpovídající termostat, by stál několika násobek. Našel jsem třeba tohle: https://race-shop.cz/adaptery-pod-olejovy-filtr/168827-mocal-olejovy-termostat.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2069
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od peter cz »

Hmm zrada :D dá se z toho ten termočlánek vyndat nebo je tam nějak zalisovanej? Pokud by šel vyndat, tak bych to asi řešil vytočením nových hadicových trnů bez závitu z hliníku a ty natvrdo přivařit.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Je tam víčko a segerovka, tak by neměl být problém to rozebrat.
Já už to dělat nebudu, protože závity a hadičníky mám hotový a doufám že víc jak 4 termostaty potřebovat nebudu. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Termostat je tam a konečně se hne ručička teploměru. :D
Taky je vyměněnej termostat motorovýho oleje. Byl tam na 80°C a teplota nevylezla přes 75°.
Teď je tam na 92°C a je to lepší.
Taky mám konečně přezuto.
Výfuk se okládá. Bude to trochu složitější operace a potřebuju jezdit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Tohle už by mohlo brzdit. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

skulda
Offline
Příspěvky: 337
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od skulda »

320 mm?, jaký to je pocitově?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Ano, 320mm.
Pocitově zatím nemůžu říct, protože je zajíždím a brzdím (zatím) opatrně. :)
Mám ty stejný brzdy na cabriu, ale jinou kombinaci kotoučů a desek, tak očekávám že to bude výrazně lepší než 302.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Dnes jsem řešil prekérku. Nešel mi vyndat klíč ze spínačky.
Spínačka je nová, tak tam problém nebyl.
Tipoval jsem klasickou závadu - drhnoucí tlačítko na voliči automatu.
Prostříknutí, promazání, rozhýbání a nic.
Jel jsem to projet, jestli se to neuvolní. Taky nic.
Matěj mě nasměroval na bowden, kterej vede od voliče ke spínačce.
Naštěstí jsem si to mohl natrénovat na Pracantovi, protože na Dunkelrotu, díky klíčku kterej nejde vyndat, to znamená že nejde vyndat ani kroužek spínačky a plasty okolo. Plasty se mi pomohlo sundat. Tak trochu poslepu jsem vyndal bowden a hurá, závada vyřešena. :D
Musím tedy dávat bacha, protože klíček teď jde vyndat v každý poloze voliče, ale nový bowden mám objednaný a při nejbližší příležitosti ho vyměním. :)
Důležitý sdělení - pokud by to někdo potřeboval řešit tak jako já. Bowden jde vysunout kleštěma, ale ne v poloze P. je nutný dát volič do jakýkoliv jiný polohy než P.
Pak stačí dlouhý, ouzký kleště, zmáčknout packy na bowdenu a vysunout.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1102
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od f.e.e.t »

Jirko, mohl bych na tebe mít velkou prosbu? Mohl by si na těch 320 brzách zkusil nasadil Meteor disk R16?

Já jsem na V50 T5 měl problém s jedním kolem, utíkal tlak. Tak jsem tam znouze hodil perfo R16 a ono se to na to vešlo!

Potřeboval bych takto ověřit Meteor R16, jestli by to šlo na to nasadit. Pokud ano, přemýšlel bych o těch brzdách 320 na mé TDI. Mám i Comety, tak problém nebude, ale chtěl bych, aby to bylo kompatibilní s těma R16 Meteor, které mám na zimu.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Já už se na to chystám 1,5 měsíce. :D
Mám tu 2 sady Meteorů a říkal jsem že to vyzkouším, než je odvezu do garáže... :oops:

Brzdy 320mm konečně brzdí. Doporučuju všem co chtějí zastavit dřív než se sériovýma brzdama.
Je to asi nejlevnější upgrade brzd, kterej 100% funguje.
V týdnu mi konečně dorazila stříkací pistole a začnu s renovací brzdových třmenů na cabrio a na erko.
Jsem docela zvědavej jestli ty brzdy z Alfy budou kromě vzhledu v něčem lepší. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1102
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od f.e.e.t »

Tak Tě pěkně prosím, vyzkoušej to. Ať můžu začít shánět třmeny a především držáky/adaptéry. :D Nedá mi to spát. :-D
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Knofel
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 rok
Bydliště: Šenov
Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Knofel »

Basstl píše: 21 črc 2022 20:45 Doporučuju všem co chtějí zastavit dřív než se sériovýma brzdama.
Je to asi nejlevnější upgrade brzd, kterej 100% funguje.
Prosím prosím, co to je přesně za brzdy? A kde sehnat redukce/mezikusy? :) :)

Origo brzdy jsou tragédie, a po návratu z dovolené (4lidi a naložené auto) kdy jsem brzdil kolikrát i očima jsem se zařekl, že to musím upgradovat jinak to není bezpečné :D

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2657
Registrován: 13 roků
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od karelvolvo »

Spíš bych se naučil jezdit !, do Chorvatska jezdím každy rok a kotouče mám 16 let a 200 kkm a v pohodě loni jsem dal desky ale jen proto že byli stary jinak byli v půlce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 387tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 722tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 223tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4056
Registrován: 5 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Další přínosný komentář pro uživatele ze severu CZ. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
V60 MY2018 D3 110kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

karelvolvo píše: 06 srp 2022 00:28 Spíš bych se naučil jezdit !, do Chorvatska jezdím každy rok a kotouče mám 16 let a 200 kkm a v pohodě loni jsem dal desky ale jen proto že byli stary jinak byli v půlce
Troufám si tvrdit že jezdit umím. Přesto si dovolím tvrdit, že sériový brzdy u P80 jsou v porovnání s konkurencí opravdu slabé.
Auto je těžké a obzvlášť u automatu, kdy není možný brzdit motorem, tak brzdy prostě nestíhají.
A to jsem měl brzdy ve 110% stavu. Nový posilovač, hlavní brzdový válec, všechny třmeny nové, panceřové hadice, kotouče i desky EBC Racing, brzdová kapalina Ravenol SSF.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 06 srp 2022 11:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Knofel píše: 05 srp 2022 20:55 Prosím prosím, co to je přesně za brzdy? A kde sehnat redukce/mezikusy? :) :)

Origo brzdy jsou tragédie, a po návratu z dovolené (4lidi a naložené auto) kdy jsem brzdil kolikrát i očima jsem se zařekl, že to musím upgradovat jinak to není bezpečné :D
Jsou to brzdy původně určené pro Volvo V50/S40 T5 (Ford Focus ST).
Kotouče 320mm (třeba tyhle - https://www.motora.cz/zimmermann/610.3709.52.html?KTypNr=17824 ).
Adaptéry jsme si před časem vyráběli, ale dají se koupit tady: http://www.dvs.net.au/320conv.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3009
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplice

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Kdyby to někoho zajímalo, tak 16" Meteory použít nejdou.
Ně že by mi to nějak vadilo, protože stejně menší než 17" používat nehodlám, ale byl jsem požádán o vyzkoušení. ;)
Není tam prakticky žádná vůle a kdyby bylo na kole závaží, tak tam nepůjde vůbec.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12447
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;S40I;V70II;XC90 V8

Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Urvanej »

na tech Nebulách maš nějak moc místa, chtělo by to větší brzdy :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970; S40, 1.8, m3p, 1997 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Galerie uživatelů“