Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Vůz: XC70 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,
osobně bych to měl taky dost nakloněné -> V70 větší jistota(?), novější facelift, menší nájezd, tomu odpovídající stav.. XC70 zase znatelně nižší cena, ale zase vyšší nájezd, dle minifotek je vidět i trochu opotřebení, takže toť otázka.. Možná u té V70 jestli se podaří někde dohledat foto ze škodní události (Cebia, carVertical)? Oboje samozřejmě ideálně vidět naživo, prohlídka, projižďka..
Loni v květnu jsem stejným způsobem od T6R pořídil XC70 T6 a prakticky už skoro rok jezdím bez větší komplikace. Cena byla trochu vyšší, ale zase jsem to bral jako takovou větší jistotu při koupi, kdy za ním stojí servis v podobě T6R a žádnou past jsem neočekával. V mém případě to byl prodej v komisi, čili T6R to prakticky jen zprostředkovalo, ale kupoval jsem přímo od majitele.
M.
osobně bych to měl taky dost nakloněné -> V70 větší jistota(?), novější facelift, menší nájezd, tomu odpovídající stav.. XC70 zase znatelně nižší cena, ale zase vyšší nájezd, dle minifotek je vidět i trochu opotřebení, takže toť otázka.. Možná u té V70 jestli se podaří někde dohledat foto ze škodní události (Cebia, carVertical)? Oboje samozřejmě ideálně vidět naživo, prohlídka, projižďka..
Loni v květnu jsem stejným způsobem od T6R pořídil XC70 T6 a prakticky už skoro rok jezdím bez větší komplikace. Cena byla trochu vyšší, ale zase jsem to bral jako takovou větší jistotu při koupi, kdy za ním stojí servis v podobě T6R a žádnou past jsem neočekával. V mém případě to byl prodej v komisi, čili T6R to prakticky jen zprostředkovalo, ale kupoval jsem přímo od majitele.
M.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, sice pozdě, ale děkuji za názory. Nakonec se to vyřešilo samo, XC70 bylo hned pryč. Včera jsem si domů přivezl V70
zatím fajn, tak doufám že tomu tak bude i nadále
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Nové Sedlice
- Vůz: Subaru H6
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Poraďte při výběru.
Sháním auto pro manželku. Má sloužit ke dvěma hlavním účelům. Jednak pro "dálkové" jízdy po rodině (100 km jedna cesta), ale hlavně pro příležitostné tahání "koňobusu" tedy vozíku pro koně - celk. hmotnost 2 tuny. Její (některé moje) požadavky: pohodlné, relativně úsporné, spolehlivé, nafta, automat, přiřaditelná 4x4 (aby nezůstala viset s vozíkem na mokré trávě v mírném kopečku), aby se s ním dalo jezdit po louce při svozu balíků, interiér v kůži s vytápěnými sedačkami) a LÍBIVÉ. Rozpočet je 250T (vč. případného servisu) úplné max 300 (možná). A teď babo (či volvaři) raď. Poradí někdo? Klidně i tip na konkrétní auto.
PS: Jo a byla zvyklá na Subaru H6 (ale to má na kouli jen 1,8t) - půjde do světa
Sháním auto pro manželku. Má sloužit ke dvěma hlavním účelům. Jednak pro "dálkové" jízdy po rodině (100 km jedna cesta), ale hlavně pro příležitostné tahání "koňobusu" tedy vozíku pro koně - celk. hmotnost 2 tuny. Její (některé moje) požadavky: pohodlné, relativně úsporné, spolehlivé, nafta, automat, přiřaditelná 4x4 (aby nezůstala viset s vozíkem na mokré trávě v mírném kopečku), aby se s ním dalo jezdit po louce při svozu balíků, interiér v kůži s vytápěnými sedačkami) a LÍBIVÉ. Rozpočet je 250T (vč. případného servisu) úplné max 300 (možná). A teď babo (či volvaři) raď. Poradí někdo? Klidně i tip na konkrétní auto.
PS: Jo a byla zvyklá na Subaru H6 (ale to má na kouli jen 1,8t) - půjde do světa
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
XC70 má na kouli 2.1t, ale je to dost trápení pro auto. Jestli se má pravidelně tahat 2t tak bych si asi koupil Pajero.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Nové Sedlice
- Vůz: Subaru H6
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jedná se o příležitostné tahání - loni jela 5x za rok. Kvůli toho Pajero fakt kupovat nebudu. XC70 je favorit (moc se jí libí)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Pak ještě starší XC90. Ta má na kouli 2.2t (snad je to správně). Jen ten motor bude chtít malinko posílit nějakým chipem.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 749
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mám to samé. Doma mám 3 koňožrouty, takže občas "hengr" s dvěma pasažérama, někdy balíky sena, v létě, v zimě, v ohradě na trávě, na sněhu. Na takové to domácí žvíkáníčko úplně stačí i 1,9 TDI (vozím to i s passatem 4 motion, 96 kw) a úplně bez problémů již řadu let. Teď ho nahrazuje XC70. Teda ještě tam nemám kouli, na tu se teprve chystám, ale nevidím v tom problém. Chtěl bych také SUV, ale takový kombík splní vše stejně, vzadu se vyspí dospělý člověk (dva skromní) jako nic, sedla, cajky se tam vlezou taky. XC90 by sice splnila to samé, ale spotřeba tak o litr vyšší a parkování ve městě pro manželku taky nic moc
Když jsem vybíral, měl jsem v seznamu jen XC70, XC90, Outback a Touareg. Po sečtení všech pro a proti vyhrála XC70 automat v naftě a nelituji ani koruny.
A dnes se mi ta XC70 líbí více, než XC90 (teda v P3 generaci)
Ten passat má sice na kouli jen 1700, ale dva sporťáky mohu zcela legálně, protože se s okamžitou váhou do limitu vejdu a celková váha auta je vyšší než max. váha vozíku, takže tahat mohu (když tedy nepřesáhnu oněch 1700kg). Ale už jsem tam měl i 3t bukovýho dřeva a pokud se nemusíš rozjíždět do prudkého kopce, tak s prstem v nose
Když jsem vybíral, měl jsem v seznamu jen XC70, XC90, Outback a Touareg. Po sečtení všech pro a proti vyhrála XC70 automat v naftě a nelituji ani koruny.
Ten passat má sice na kouli jen 1700, ale dva sporťáky mohu zcela legálně, protože se s okamžitou váhou do limitu vejdu a celková váha auta je vyšší než max. váha vozíku, takže tahat mohu (když tedy nepřesáhnu oněch 1700kg). Ale už jsem tam měl i 3t bukovýho dřeva a pokud se nemusíš rozjíždět do prudkého kopce, tak s prstem v nose
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Nové Sedlice
- Vůz: Subaru H6
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jo díky Majkl1, vodím to úplně stejně. Ten jen najít to správné XC 70!
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, poohlížím se po svém prvním Volvu, konkrétně XC70 v dieslu. Preferuji spíše P2, ale občas kouknu i na P3. Předpokládám, že provoz a servis budou na druhé generaci o něco levnější. Dnes jedu na prohlídku tohoto:
https://auto.bazos.cz/inzerat/155045914/volvo-xc70-d5-1majitel.php
Má to na ty roky hodně malý nájezd, trochu se bojím jestli to nebude spíš na škodu. Kilometry jsou prý ověřené na italské STK.
Co mě teoreticky čeká za nutný servis? Oleje, filtry, brzdy.. pokud nejsou tak rozvody? sekundární řemen? Nejvíc se bojím tlumičů, jelikož to má Four-C. Jak dlouho takové tlumiče vydrží?
Předem díky M.
https://auto.bazos.cz/inzerat/155045914/volvo-xc70-d5-1majitel.php
Má to na ty roky hodně malý nájezd, trochu se bojím jestli to nebude spíš na škodu. Kilometry jsou prý ověřené na italské STK.
Co mě teoreticky čeká za nutný servis? Oleje, filtry, brzdy.. pokud nejsou tak rozvody? sekundární řemen? Nejvíc se bojím tlumičů, jelikož to má Four-C. Jak dlouho takové tlumiče vydrží?
Předem díky M.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vypadá fakt hezky. Jestli jsou ty km pravé, tak bych asi nešpekuloval, jestli to není na škodu. Prostě pak vyměníš vířivé klapky a vyčistíš sání od bordelu, jestli to nejezdilo dálky.
Italové ale často nemívají vyhřívané sedačky a bufík, což je veliká škoda. Na druhou stranu, se dá docela slušně dodělat - kabeláž tam je.
Hlavně pořádně zahřej převodovku, aby se projevila - takže ideálně tak hodinovou jízdu.
Italové ale často nemívají vyhřívané sedačky a bufík, což je veliká škoda. Na druhou stranu, se dá docela slušně dodělat - kabeláž tam je.
Hlavně pořádně zahřej převodovku, aby se projevila - takže ideálně tak hodinovou jízdu.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No nevím jestli mě nechá hodinovou projížďku. Vyhřívání sedaček tam právě je 
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak se pak ohni pod nárazník před pravým předním kolem, jestli tam je bufík.
Tak prostě doufat, že ATM bude ok. Při těch km by měl bejt v pohodě a pak hned vyměnit olej.
Tak prostě doufat, že ATM bude ok. Při těch km by měl bejt v pohodě a pak hned vyměnit olej.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
ano bufík, protože bez něj trvá v zimě tak 10km, než to začne topit
navíc bufík umí auto vyhřát na čas odjezdu, pokud stojíš venku, to je úplně jiný komfort...
navíc bufík umí auto vyhřát na čas odjezdu, pokud stojíš venku, to je úplně jiný komfort...
-
Offline
- Příspěvky: 6016
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Kontaktuj zdejsiho uzivatele Passport5, je z Písku. On je schopen to zkouknout po technicke a i diagnosticke strance.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ještě jednou se dívám na ten inzerát a to auto vypadá celkově moc pěkně. Ty km budou asi fakt pravda. Tak hurá do Písku!
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak už nemám jezdit, někdo poslal zálohu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No. Já se nedivím.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak další možnost je tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/154882644/volvo-xc70-24-d5-136-kw-awd-2006.php
Ale to je v porovnání s předešlým docela chudé, ani výhřev sedaček, ani parkovací senzory. O 100 víc najeto. A cena skoro stejná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/154882644/volvo-xc70-24-d5-136-kw-awd-2006.php
Ale to je v porovnání s předešlým docela chudé, ani výhřev sedaček, ani parkovací senzory. O 100 víc najeto. A cena skoro stejná.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13208
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
pomocný řemen se dělá s rozvody, tušim á 160tkm a mezitim ještě jednou, taky se ale maji dělat á 10 let, takže se ti může stát, že budou hotový (nevěřil bych a stejně udělal).
Olej v motoru a pokud neprokážeš výměnu jinde, tak převodovka, haldex, diferák.
Takže suma sumárum, 20tKč +- autobus, jak kde.
Tlumiče 4C máš na 150-300tkm, podle toho jak kdo a jak kde. To neudhadneš z voleje, ale už to neni likvidační a měnit je má smysl.
Doporučuju ještě investovat do češtiny, protože ty italský hlášky dycky louskat s překladačem je neuvěřitelnej voser.
Olej v motoru a pokud neprokážeš výměnu jinde, tak převodovka, haldex, diferák.
Takže suma sumárum, 20tKč +- autobus, jak kde.
Tlumiče 4C máš na 150-300tkm, podle toho jak kdo a jak kde. To neudhadneš z voleje, ale už to neni likvidační a měnit je má smysl.
Doporučuju ještě investovat do češtiny, protože ty italský hlášky dycky louskat s překladačem je neuvěřitelnej voser.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Borec tahá auta z Itálie, bral ode mě sedačky (aby je vyměnil za ochozené z nějakýho dovezence). Může být v pohodě, ale byl bych obezřetný.Martin.N píše: 15 črc 2022 13:10 Tak další možnost je tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/154882644/volvo-xc70-24-d5-136-kw-awd-2006.php
Ale to je v porovnání s předešlým docela chudé, ani výhřev sedaček, ani parkovací senzory. O 100 víc najeto. A cena skoro stejná.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Děkuji, zajímavá informace
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC70 D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jaký máte názor na toto XC70?
https://auto.bazos.cz/inzerat/155241666/volvo-xc-70-24-d5-136kw-summum-awd-229tiskmautomat1maj.php
Zdálo se mi to jako pěkný auto za pěkný peníze, byl jsem se na to i podívat a vypadá pěkně, jen je vidět, že předchozí majitelka tomu moc nedávala péči, dalo asi hodně práce to vyčistit
Jinak to má částečně servis zapsaný v knížce, ale od roku 2017 jsou faktury mimo, ale taky z Volva, nevím proč. Je to z Belgie, po přitažení to prošlo celkem velkým servisem, jak je popsáno v inzerátu, odpovídá to stáří vozu?
Auto začínalo na 234, pak 249 následně 239 a teď zpátky 234, nevím co si o tom myslet.
Nejprve jsem z toho ustoupil, ale zas o tom trošku uvažuji, je to pěkná výbava i nájezd.
https://auto.bazos.cz/inzerat/155241666/volvo-xc-70-24-d5-136kw-summum-awd-229tiskmautomat1maj.php
Zdálo se mi to jako pěkný auto za pěkný peníze, byl jsem se na to i podívat a vypadá pěkně, jen je vidět, že předchozí majitelka tomu moc nedávala péči, dalo asi hodně práce to vyčistit
Jinak to má částečně servis zapsaný v knížce, ale od roku 2017 jsou faktury mimo, ale taky z Volva, nevím proč. Je to z Belgie, po přitažení to prošlo celkem velkým servisem, jak je popsáno v inzerátu, odpovídá to stáří vozu?
Auto začínalo na 234, pak 249 následně 239 a teď zpátky 234, nevím co si o tom myslet.
Nejprve jsem z toho ustoupil, ale zas o tom trošku uvažuji, je to pěkná výbava i nájezd.
-
Offline
- Příspěvky: 6016
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Prej max vybava. A zas toho mraky chybi.
Vetrany sedaky, sibr, masaz sedadel, bufik, audio vzadu na tunelu, zadni vyhrivana sedadla atd. atd.
Vetrany sedaky, sibr, masaz sedadel, bufik, audio vzadu na tunelu, zadni vyhrivana sedadla atd. atd.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13208
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Klasika, musíš už pochopit, že koncernoví znalci to maji u volva těžký, když jedničková ofce s výbavou téměř končila tam, kde volvo začínalo. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ale nemusel by to bejt blbej kus. Schumi z Děčína by ti to mohl prohlédnout.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


