Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Jo tak to mozny je. A kdybys nasadil 205/60/16, cumel bys jeste vic
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Presne tak. Ja som prešiel z 235/45 R17 na 215/55 R16 a zrazu iný svet S60 MY2012
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Je to hrozně znát. Já přehazuju 245/40/18 na 205/60/16 a to je teprve rozdíl
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak to vas trumfnu - letni R19 a zimni R16
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Nějaké ty opravy elektriky - otevírání 5. dveří zevnitř auta i z klíčku šlo normálně, ale mikrospínač přímo na víku fungoval tak, že člověk musel hledat, kam dát prst...
Zároveň vyměněno čelní sklo (ďubka od kamínku). Nikdy jsem na autě neměl fungl nové, tak doufám, že v kombinaci novými stěrači to bude při mokru trochu jiné "kafe".
Obojí v r-speed Náchod. 269600 km.
Zároveň vyměněno čelní sklo (ďubka od kamínku). Nikdy jsem na autě neměl fungl nové, tak doufám, že v kombinaci novými stěrači to bude při mokru trochu jiné "kafe".
Obojí v r-speed Náchod. 269600 km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:49, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Teď tu Fíla dával topik s opravou toho mikrospínače. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=978685
Mohls ušetřit na palivo.
EDIT: děkuji Jakube, a omluvuju se za nesmysl.
Mohls ušetřit na palivo.
EDIT: děkuji Jakube, a omluvuju se za nesmysl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Nemohl, jedna se o uplně jinou konstrukci kliky. Zde je to zalitý a nerozebiratelny.
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Prosím o radu ohledně pneumatik.
V TP mám zapsané tyto rozměry:
7.0J x 16 ET50 225/55 R16 95V
7.0J x 17 ET50 225/50 R17 95V - aktuální zimní obutí na discích "Pandora"
7.5J x 17 ET55 225/50 R17 95V
8.0J x 17 ET55 245/45 R17 95V - aktuální letní obutí na discích "Njord"
8.0J x 18 ET55 245/40 R18 95V
Jde o to, že na zimácích se mi jezdí luxusně, kdežto letní se mi moc nezdály (zde o pár příspěvků dozadu...). Chtěl bych tedy koupit na léto taky 225/50R17, ale nazout na stejný (imho velmi fešný) 8" disk.
Podle oficiální stránky k těmto kolům by s tím neměl být problém, je to tam u nich jako další doporučovaný rozměr. Je tam pak ještě odkaz na další limitace, ale ten by se mě neměl týkat, protože mám MY13.
Otázka je, proč to k čertu nemám v TP, a jestli s tím nebude problém? Jinač výroční technický mám v zimě, ale co třeba pojistění atd.
V TP mám zapsané tyto rozměry:
7.0J x 16 ET50 225/55 R16 95V
7.0J x 17 ET50 225/50 R17 95V - aktuální zimní obutí na discích "Pandora"
7.5J x 17 ET55 225/50 R17 95V
8.0J x 17 ET55 245/45 R17 95V - aktuální letní obutí na discích "Njord"
8.0J x 18 ET55 245/40 R18 95V
Jde o to, že na zimácích se mi jezdí luxusně, kdežto letní se mi moc nezdály (zde o pár příspěvků dozadu...). Chtěl bych tedy koupit na léto taky 225/50R17, ale nazout na stejný (imho velmi fešný) 8" disk.
Podle oficiální stránky k těmto kolům by s tím neměl být problém, je to tam u nich jako další doporučovaný rozměr. Je tam pak ještě odkaz na další limitace, ale ten by se mě neměl týkat, protože mám MY13.
Otázka je, proč to k čertu nemám v TP, a jestli s tím nebude problém? Jinač výroční technický mám v zimě, ale co třeba pojistění atd.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Mám stejné kola na letní a také na nich mám 225/50R17. V techničáku nemáš, protože to s tímto rozměrem prostě homologovali...
Já měl v techničáku dokonce pouze 205/60R16 a nic jiného, protože auto bylo homologováno jako "eco" verze a do techničáku mohli napsat naprosto směšnou spotřebu asi 4,5l/100km
Pokud to chceš mít v cajku jde to nechat do techničáku zapsat přes technickou zkušebnu vozidel. Já si je nechával pro jistotu zapisovat.
Já měl v techničáku dokonce pouze 205/60R16 a nic jiného, protože auto bylo homologováno jako "eco" verze a do techničáku mohli napsat naprosto směšnou spotřebu asi 4,5l/100km
Pokud to chceš mít v cajku jde to nechat do techničáku zapsat přes technickou zkušebnu vozidel. Já si je nechával pro jistotu zapisovat.
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Podle mě patří na 7 palcový disk 225 a na 8mi palcový disk 245. 225 na 8mi palcovém disku bude jako tuning pitscho (pneu na disku bude pomyslně do A). Něco jako golfáci rvou na auta co nejužší pneu na co nejšírší disk.
Mimo jiné mám doma nazuté 225 na 8mi palcích a nefunguje v tom případě vůbec ochrana disků proti poškrábání - takový ten gumový přesah přes pneu. Sice to není dokonalé, ale něco málo to občas zachrání. Tím to vyřadíš z funkce úplně (samozřejmě, pokud to ta pneu má). Ať už to má anebo nemá, disk je prostě v prostoru osamocený. Chápeš, nebo to chceš vyfotit?
Mimo jiné mám doma nazuté 225 na 8mi palcích a nefunguje v tom případě vůbec ochrana disků proti poškrábání - takový ten gumový přesah přes pneu. Sice to není dokonalé, ale něco málo to občas zachrání. Tím to vyřadíš z funkce úplně (samozřejmě, pokud to ta pneu má). Ať už to má anebo nemá, disk je prostě v prostoru osamocený. Chápeš, nebo to chceš vyfotit?
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Na různé šíře disků, lze použít legálně vícero široké pneu, záleží na autě a VTP.
Dobrá tabulka na to třeba zde :
https://www.pneuleader.cz/poradenstvi-pneumatik/korespondence-disku-a-pneumatiky
Nevím proč zrovna Volva jsou homologované na ty nejširší možné. Líp to brzdí, ale víc to žere.
Dobrá tabulka na to třeba zde :
https://www.pneuleader.cz/poradenstvi-pneumatik/korespondence-disku-a-pneumatiky
Nevím proč zrovna Volva jsou homologované na ty nejširší možné. Líp to brzdí, ale víc to žere.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pravda, já to bral jenom s ohledem na Volvo a byl jsem se podívat na moje kola a nemám na 8" 225 ale 215 - je to pohrobek z S60 II. generace. A ty gumy na tom vypadají tak, jak jsem popisoval, mě osobně se to nelíbí.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Já bych teda na svou S80 klidně užší pneu dal, to tahání do volantu a horší dynamika mě vždycky po přezutí praští přes xicht a to jsem kvůli váhy prodal původní origo kola a koupil o kilo lehčí Keksiny, rozdíl byl znát hned, ale na zimní 16ky to nemá.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 658
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
225 na 8J ráfek je úplně v pohodě, já jezdím 215/50 na 7,5J. Se zápisem pres zkušebnu můžu pomoci, jirkovi789 jsem to taky dělal.
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Těch 225 na 8J je úplně v pohodě. A jirkaTDI mohu jenom doporučit. Byla to rychlá akce
-
Online
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Co by to obnášelo? Zapsat do VTP užší pneu?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Co jsem vším chtěl jenom říct je :
1) 225 na 7"
2) 225 na 8"
3) 215 na 8" Ono to není moc vidět, ale aspoň trochu jo
1) balón od oka, jak kdyby bylo nedofoukané pneu i když dofoukané je
2) normálně hezky rovné, na oko nejlepší, na funkci při parkování už horší
3) pneu viditelně do A a hlavně - které kolo si myslíte, že je nejvíc orvané? Můžete hádat dvakrát.
Všechny rozměry resp. kombinace jsou samozřejmě jinak OK a schválené.
Takže dle mého je dobré vyhodnotit samozřejmě i jakou šířku pneu ale stejně tak k tomu i šířku disku.
Já bych si vybral na 8" disk 245, na 7" palcový 225 a na 6,5 na zimu klidně 205. Balón k obrubníku zachrání prostě víc...
1) 225 na 7"
2) 225 na 8"
3) 215 na 8" Ono to není moc vidět, ale aspoň trochu jo
1) balón od oka, jak kdyby bylo nedofoukané pneu i když dofoukané je
2) normálně hezky rovné, na oko nejlepší, na funkci při parkování už horší
3) pneu viditelně do A a hlavně - které kolo si myslíte, že je nejvíc orvané? Můžete hádat dvakrát.
Všechny rozměry resp. kombinace jsou samozřejmě jinak OK a schválené.
Takže dle mého je dobré vyhodnotit samozřejmě i jakou šířku pneu ale stejně tak k tomu i šířku disku.
Já bych si vybral na 8" disk 245, na 7" palcový 225 a na 6,5 na zimu klidně 205. Balón k obrubníku zachrání prostě víc...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
My tě chápeme Já bych klidně šel do 215, neparkuju na centaky, bohužel, ale VTP říká že ne.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Takže dát pár tisíc za ten zápis do TP a mít na autě ta hezká kola za chvíli orvaná...já se na to asi vybodnu a ty Njordy prodám Kolik by tak za ně mohlo být? Foto zatím nemám, ale jsou v dost slušným stavu.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Tak Njordy jsou ty moje nejvic vorvany s 215…podle me hledat 225 s ochranou rafku ( takovy ten vystupek gumy navic) by mohlo byt ok.
Jenom subjektivne - me na V70 neladi.
Jenom subjektivne - me na V70 neladi.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Šlo to celkem rychle a 8Jx17 Njordy s 245 mm pneu prodány.
Nové letní 225 obutí půjde na stávající zimní 7Jx17 Pandory.
A na zimu už mám koupené 7x16 disky Hera, imho vzhledově nejzajímavější šestnáctky na V70.
Nové letní 225 obutí půjde na stávající zimní 7Jx17 Pandory.
A na zimu už mám koupené 7x16 disky Hera, imho vzhledově nejzajímavější šestnáctky na V70.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Vyměněna prasklá hadice od turba k IC. Motor padal do nouzáku.
271 tis. km, Auto Kurtz
271 tis. km, Auto Kurtz
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Nový klimakompresor. Mahle Behr za krásných 15 tisíc. Prý ale zcela shodný s originálem. Tak snad to vydrží.
Desinfekce klimatizace.
Výměna oleje v automatu. Vypouštěný se mechanikovi zdál naprosto v pořádku, aspoň něco pozitivního.
Výměna motorového oleje (interval 15 tis. km), zatím zůstávám u 0W-30 A5/B5.
272 tis. km, r-speed Náchod.
Desinfekce klimatizace.
Výměna oleje v automatu. Vypouštěný se mechanikovi zdál naprosto v pořádku, aspoň něco pozitivního.
Výměna motorového oleje (interval 15 tis. km), zatím zůstávám u 0W-30 A5/B5.
272 tis. km, r-speed Náchod.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 770
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Také dáváme vždy Mahle klimakompresory a super. Mahle se používá v prvovýrobě
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5
Pecka. Převodovka jak kdyby byla "zvyklá" na starší olej, a teď po výměně začala občas kopat při rozjezdech (prodleva mezi uvolněním brzdy a zařazením jedničky, jak už tu je na fóru mnohde napsáno).
Nechápu, jak to, že to předtím bylo 100% v pohodě a teď to dělá tak často a brutálně.
Nechápu, jak to, že to předtím bylo 100% v pohodě a teď to dělá tak často a brutálně.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé