Ahoj,
rád bych se dozvěděl více o tomhle autě, ve finále mi jde asi jen o spolehlivost motoru a převodovky, nějaké typické bolesti toho motoru, nerad bych se v něm neustále hrabal. Na co dát pozor při koupi atd.. Je mi jasné, že se to asi bude odvíjet od předešlého servisu, ale ten motor neznám, tak bych se rád dozvěděl od někoho, kdo s tím má nějaké zkušenosti.
Díky
S60 T6 243kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
S60 T6 243kw
Odepisoval jsem na původní topik, ale než jsem odpověď odeslal, tak byl smazanej.
Takže to napíšu jen ve zkratce, bacha jestli nežere olej, kontrola odvětrávání jinak hrozí zničeni katalyzátoru, netěsnící vakuová pumpa atd.
K převodovce tady toho bylo napsáno hodně. Když se v ní mění pravidelně olej, tak je spolehlivá.
P.S. Jelikož neuvádíš rok vozu, tak předpokládám, že mluvíme o šestiválcové T6 s chipem Polestar (242 kw, nikoliv 243) a šestistupňovým Aisinem.
Takže to napíšu jen ve zkratce, bacha jestli nežere olej, kontrola odvětrávání jinak hrozí zničeni katalyzátoru, netěsnící vakuová pumpa atd.
K převodovce tady toho bylo napsáno hodně. Když se v ní mění pravidelně olej, tak je spolehlivá.
P.S. Jelikož neuvádíš rok vozu, tak předpokládám, že mluvíme o šestiválcové T6 s chipem Polestar (242 kw, nikoliv 243) a šestistupňovým Aisinem.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: s60
S60 T6 243kw
Díky, za info,
jsem to prvně blbě zařadil..
Jinak je to rok 2011, jeste by mě zajimalo, zda rozvody to má řemenem? Nebo je tam řetěz? Je to už vysokotlaký vstřikování?
Takže myslíš, že potenciál to má jezdit spolehlivě jo? Najedu za rok tak 50k,a naftu už nechci. A tohle bude aspoň trochu svižné.
jsem to prvně blbě zařadil..
Jinak je to rok 2011, jeste by mě zajimalo, zda rozvody to má řemenem? Nebo je tam řetěz? Je to už vysokotlaký vstřikování?
Takže myslíš, že potenciál to má jezdit spolehlivě jo? Najedu za rok tak 50k,a naftu už nechci. A tohle bude aspoň trochu svižné.
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
S60 T6 243kw
Rozvody jsou řetězem, dle výrobce se nemění. Ovšem jakmile chrastí, tak je za 5 12 je vyměnit. Co se ovšem mění je plochý řemen a taková převodka, jenž pohání alternátor. Má to ještě nepřímé vícebodové vstřikování.
Ano, ale pozor, jestli to nežere olej. Jinak skončíš jak já, kterému prodejce tvrdil, že to olej nežere a nakonec jsem musel nechat dát komplet nové pístní kroužky.
Jinak svižný to je, rozhodně a dálky se s tím dají jezdit i celkem úsporně. Město kolem 13, ale jakmile jedeš okresky nebo dálnici, tak to hned jde dolů.
Ano, ale pozor, jestli to nežere olej. Jinak skončíš jak já, kterému prodejce tvrdil, že to olej nežere a nakonec jsem musel nechat dát komplet nové pístní kroužky.
Jinak svižný to je, rozhodně a dálky se s tím dají jezdit i celkem úsporně. Město kolem 13, ale jakmile jedeš okresky nebo dálnici, tak to hned jde dolů.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: s60
S60 T6 243kw
Super dik,
Tak ten olej asi nepoznám, to je fakt. To bude trochu risk. Jinak supr že je to nepřímej vstřik, rozvody taky plus, i když to bych raděj zkontroloval nebo vyměnil časem. Další věci okolo motoru taky. Auto by mělo mít něco okolo 100tisíc km jen, proto po něm koukám. Zdá se mi to celkem prd na ten motor, a že by to mohlo spolehlivě fungovat.
Ta převodovka, tam asi měnit olej co 60 tisíc? Tak to aspoň měním teď.
Tak ten olej asi nepoznám, to je fakt. To bude trochu risk. Jinak supr že je to nepřímej vstřik, rozvody taky plus, i když to bych raděj zkontroloval nebo vyměnil časem. Další věci okolo motoru taky. Auto by mělo mít něco okolo 100tisíc km jen, proto po něm koukám. Zdá se mi to celkem prd na ten motor, a že by to mohlo spolehlivě fungovat.
Ta převodovka, tam asi měnit olej co 60 tisíc? Tak to aspoň měním teď.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé