XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
moom
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od moom »

Tak jenom hlásím, jak to dopadlo a co mě dalšího právě teď potkalo. V AV dílech se našel jeden termostat z vrakáče, přestože se to není díl na prodej, dohodli jsme se, že to vyzkoušíme vyměnit, že je to pade na pade a třeba to bude v cajku. Kamarád mně auto ve čtvrtek vyzvedl, protože jsem do dneška v karanténe. Teď mně ho přivezl a tak jsem jel auto projet a pro změnu tam skočila následující chyba: Systém motoru doporučen servis. Do Av dílu se dostanu až v pondělí ráno, ale v pondělí odpoledne mám s autem odjet cca 1200 km a tak nevím, jestli mám sehnat rychle jiné auto, nebo jestli je to jenom nějaká blbost. Nevíte prosím o někom v Praze kdo má diagnostiku a mohl to napíchnout teď o víkendu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 657
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od Giew »

Stav se za mnou dneska na Vyšehradě, jestli můžeš.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5842
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Bych si tipl, ze chlapci dali neco spatně.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14307
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od raolsa »

Chyba dle ELM a nějaké aplikaci je vysoká hladina oleje.
Můj tip je, že olej přibil díky neohřátí motoru a mnoho nedokončených regenerací.
Nebo dali u Marry moc oleje (byl měněn v prosinci).

Jinak auto už prý topí na pár kilometrech, takže výměna staršího termostatu se asi povedla. Otázka zní jak dlouho to vydrží.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

moom
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od moom »

Giew: děkuji za nabízenou pomoc, vážím si toho

Ale nakonec jsem koupil v Alze tento modul, protože jsem si říkal, že se to asi bude někdy hodit.
Přestože není na iOS, tak v recenzích lidi potvrzují, že funguje, můžu potvrdit, taky se to nakonec připojilo, ale nebyla to sranda :)
https://www.alza.cz/tv-foto-audio-video/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm

Stáhl jsem aplikaci Car Scanner a tam to našlo následující chybu:

===========================
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Volvo
VIN: YV1BW7050A1146002

============1==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high

============2==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high

Raolsa (svatý muž) mně poradil ať kouknu na množství oleje. Pro mě záhada je, proč je tam víc oleje.
Na výměně všech filtrů a oleje jsem byl 23. listopadu, chybu to nahlásilo až teď...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5842
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No, uz podle merky je ho tam fakt moc. Ideal na 3tim max na 4tem křížku.
No proc to nehlasilo? Tipl bych si, ze jak se jezdilo studeny, tak se olej neohral jak mel a jak vime, kapaliny drobet pri zahřátí zvětšují svuj objem.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14307
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od raolsa »

Tak odsáto cca 600ml oleje. Už je to cajk.

Zároveň provedena regenerace DPF. Začínali jsme na cca 20 gramech, po 20 minutách 0.

No než proběhla regenerace tak jsme ze studijních důvodů rozebrali původní termostat. Z přiložených fotek je jasně vidět, že není otázka jestli tenhle termostat odejde, ale kdy. Ta těsnící guma se prostě vyžvejká.

.
1643541223348.jpg
1643541223367.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ykka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 347
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Pohjola

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od Ykka »

Proto ten inovovaný už nemá gumu, ale jen plechový disk.

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5842
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

XC70III - systém chl.kap.dop.servis.

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ja mam od vymeny 5let a zatim vse OK. Samozrejme jsem mel taky vystrelenou gumicku.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé