XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Tak jenom hlásím, jak to dopadlo a co mě dalšího právě teď potkalo. V AV dílech se našel jeden termostat z vrakáče, přestože se to není díl na prodej, dohodli jsme se, že to vyzkoušíme vyměnit, že je to pade na pade a třeba to bude v cajku. Kamarád mně auto ve čtvrtek vyzvedl, protože jsem do dneška v karanténe. Teď mně ho přivezl a tak jsem jel auto projet a pro změnu tam skočila následující chyba: Systém motoru doporučen servis. Do Av dílu se dostanu až v pondělí ráno, ale v pondělí odpoledne mám s autem odjet cca 1200 km a tak nevím, jestli mám sehnat rychle jiné auto, nebo jestli je to jenom nějaká blbost. Nevíte prosím o někom v Praze kdo má diagnostiku a mohl to napíchnout teď o víkendu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
-
Offline
- Příspěvky: 657
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Stav se za mnou dneska na Vyšehradě, jestli můžeš.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 5842
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Bych si tipl, ze chlapci dali neco spatně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14307
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Chyba dle ELM a nějaké aplikaci je vysoká hladina oleje.
Můj tip je, že olej přibil díky neohřátí motoru a mnoho nedokončených regenerací.
Nebo dali u Marry moc oleje (byl měněn v prosinci).
Jinak auto už prý topí na pár kilometrech, takže výměna staršího termostatu se asi povedla. Otázka zní jak dlouho to vydrží.
Můj tip je, že olej přibil díky neohřátí motoru a mnoho nedokončených regenerací.
Nebo dali u Marry moc oleje (byl měněn v prosinci).
Jinak auto už prý topí na pár kilometrech, takže výměna staršího termostatu se asi povedla. Otázka zní jak dlouho to vydrží.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Giew: děkuji za nabízenou pomoc, vážím si toho
Ale nakonec jsem koupil v Alze tento modul, protože jsem si říkal, že se to asi bude někdy hodit.
Přestože není na iOS, tak v recenzích lidi potvrzují, že funguje, můžu potvrdit, taky se to nakonec připojilo, ale nebyla to sranda
https://www.alza.cz/tv-foto-audio-video/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm
Stáhl jsem aplikaci Car Scanner a tam to našlo následující chybu:
===========================
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Volvo
VIN: YV1BW7050A1146002
============1==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high
============2==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high
Raolsa (svatý muž) mně poradil ať kouknu na množství oleje. Pro mě záhada je, proč je tam víc oleje.
Na výměně všech filtrů a oleje jsem byl 23. listopadu, chybu to nahlásilo až teď...
Ale nakonec jsem koupil v Alze tento modul, protože jsem si říkal, že se to asi bude někdy hodit.
Přestože není na iOS, tak v recenzích lidi potvrzují, že funguje, můžu potvrdit, taky se to nakonec připojilo, ale nebyla to sranda

https://www.alza.cz/tv-foto-audio-video/mobilly-obd-ii-bt-d4624328.htm
Stáhl jsem aplikaci Car Scanner a tam to našlo následující chybu:
===========================
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Volvo
VIN: YV1BW7050A1146002
============1==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high
============2==============
P252F(00)
Raw code: 252F00
ECU: Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu
OBDII: Engine oil level too high
Raolsa (svatý muž) mně poradil ať kouknu na množství oleje. Pro mě záhada je, proč je tam víc oleje.
Na výměně všech filtrů a oleje jsem byl 23. listopadu, chybu to nahlásilo až teď...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
Volvo V70 D5, 2.4, 151 kW, 2009
-
Online
- Příspěvky: 5842
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
No, uz podle merky je ho tam fakt moc. Ideal na 3tim max na 4tem křížku.
No proc to nehlasilo? Tipl bych si, ze jak se jezdilo studeny, tak se olej neohral jak mel a jak vime, kapaliny drobet pri zahřátí zvětšují svuj objem.
No proc to nehlasilo? Tipl bych si, ze jak se jezdilo studeny, tak se olej neohral jak mel a jak vime, kapaliny drobet pri zahřátí zvětšují svuj objem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14307
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Tak odsáto cca 600ml oleje. Už je to cajk.
Zároveň provedena regenerace DPF. Začínali jsme na cca 20 gramech, po 20 minutách 0.
No než proběhla regenerace tak jsme ze studijních důvodů rozebrali původní termostat. Z přiložených fotek je jasně vidět, že není otázka jestli tenhle termostat odejde, ale kdy. Ta těsnící guma se prostě vyžvejká.
.
Zároveň provedena regenerace DPF. Začínali jsme na cca 20 gramech, po 20 minutách 0.
No než proběhla regenerace tak jsme ze studijních důvodů rozebrali původní termostat. Z přiložených fotek je jasně vidět, že není otázka jestli tenhle termostat odejde, ale kdy. Ta těsnící guma se prostě vyžvejká.
.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Proto ten inovovaný už nemá gumu, ale jen plechový disk.
-
Online
- Příspěvky: 5842
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70III - systém chl.kap.dop.servis.
Ja mam od vymeny 5let a zatim vse OK. Samozrejme jsem mel taky vystrelenou gumicku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé