zkusím se zeptat na záhadu s motorem která mne provází už nějaký ten pátek (spíš rok ...) , třeba někoho něco napadne
Auto 740 , motor B230F , LPG starý klasický reduktor BRC
Projevy : auto někdy jede skvěle, někdy blbě nezávisle na teplotě a vlhkosti , dělá to na benzín i na plyn.
Za normální jízdy kdy jen tak lechtám plyn, auto pocukává jako by vynechávali svíčky, když přidám plyn, zmizí to...
Když jedu a sundám nohu z plynu , jemně střílí do výfuku
Při razantnějším přidání plynu se autu moc nechce, spíš jen drnčí motor, pak se najednou chytne a začne táhnout aby za chvilku zas přestalo jet. Když šlápnu
plný plyn, tak se dusí a rozjede se až trochu uberu. Není to pravidlem, ale do kopce se nechce rozjet, mám problém překonat 2500 ot, zas když se dostanu přes
3500, tak to jede jak utržený než přeřadím..
Volnoběžné otáčky se drží cca 1100 - 1200
Celkově na lpg auto jede líp než na benzín
Občas nemá chut startovat na benzín , když nastartuju studený auto, po chviličce ho chcípnu, tak nechce nastartovat.
Na autě jsem dělal hromady věcí, ale žádná neměla nějaký podstatný vliv , sem tam jen nepatrná změna :
Svíčky asi 3x různé značky ( Beru, NGK, Bosch )
Zapalovací kabely
Zapalovací cívka
Váha
Zabroušení ventilů ( jeden podpálený vyměněný)
Tlaky OK ( už nepamatuju kolik )
Víčko rozdělovače
Benzínový i plynový filtr
Nové čerpadlo v nádrži
Možná jsem na nějaké drobnosti pozapomněl...
Už mi nějak docházejí nápady krom novýho motoru ... jediný čím si nejsem jist jsou rozvody , značky sedí , ale projevy mi přijdou snad už jen na rozvody....
Nějaký geniální nápad prosím ?
