Ahojte, odišlo mi riadenie na s60 D5 2004 , mám tam zf , s ktorým boli problémy a pulzovalo v zákrutách ( choroba zf ) Plánujem náhradu za riadenie smi ( prvé ročníky ).
Na čo dať pozor ? Viem že trubky budem musieť prihnut. Na zahraničných videách spomínali že zlostiť môže nejaký snimac ktoré novšie zf mali a smi nie . Mate stym niekto skúsenosť ? Ďakujem
Riadenie p2 smi/zf
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Riadenie p2 smi/zf
Žádný snímač tam není, teda pokud to není verze s proměnlivým účinkem, kterou jsem teda ještě neviděl.
Pokud seženeš řízení včetně trubek, tak nebudeš muset nic upravovat.
Pokud seženeš řízení včetně trubek, tak nebudeš muset nic upravovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 368
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pohjola
Riadenie p2 smi/zf
Jen pro jistotu doplním, že jsou jinak dlouhé spojovací tyčky, ale předpokládá se, že to budeš měnit i s nimi. To se řešilo tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=879575#p879575
Proměnlivý účinek mívaly T6, R nebo některé XC90, pozná se to jednoduše podle kabelu ke snímači, který je umístěn na převodce řízení u hřídele od volantu. To potom zaměnit nejde, resp. mechanicky tam jde, ale nejde s tím jezdit.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=879575#p879575
Proměnlivý účinek mívaly T6, R nebo některé XC90, pozná se to jednoduše podle kabelu ke snímači, který je umístěn na převodce řízení u hřídele od volantu. To potom zaměnit nejde, resp. mechanicky tam jde, ale nejde s tím jezdit.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Riadenie p2 smi/zf
No, a ta poslední věc je problém připojení .
Řízení SMI a první ZF mají shodné připojení, to znamená na závit. Trubky se buď vymění, nebo naohýbají jinak,
protože zapojení do řízení je opačně. To by bylo fajn.........ALE
V roce 2003 přešlo ZF z připojení na závit, na nový typ trubka s gumičkou a zajištění příložkou se šroubkem.
Takže v autě od roku 2003 je řízení na gumičku, tudíž tam SMI nikdy nepůjde.
Leda by si vyměnil všechny trubky, servopumpu i řízení.
Řízení SMI a první ZF mají shodné připojení, to znamená na závit. Trubky se buď vymění, nebo naohýbají jinak,
protože zapojení do řízení je opačně. To by bylo fajn.........ALE
V roce 2003 přešlo ZF z připojení na závit, na nový typ trubka s gumičkou a zajištění příložkou se šroubkem.
Takže v autě od roku 2003 je řízení na gumičku, tudíž tam SMI nikdy nepůjde.
Leda by si vyměnil všechny trubky, servopumpu i řízení.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Riadenie p2 smi/zf
Pravda, na pumpu jsem zapomněl. 
Prostě nejlepší je sehnat stejné řízení, nebo stávající poslat na repas.
www.servorizeni.cz
Prostě nejlepší je sehnat stejné řízení, nebo stávající poslat na repas.
www.servorizeni.cz
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
Riadenie p2 smi/zf
No ja som sa viackrát ( dávnejšie ) bavil s ľudmi ohľadom problému že S60 mi robila to že v zákrute som mal vytočený volant a auto začalo ako keby same kmitat volantom cm hore dole v osi otáčania , normálne si predstavte rýchlejší prejazd zákrutov a volant si to dával cm do prava a cm do lava od pôvodného miesta v akom som ho držal . Vtedy mi dotyčný ( neviem kto je to pár rokov vzad ) hovorili že tento problém je výrobná chyba zf že tam treba dať pred fl riadenie , len treba ohnúť trubky tak aby pasovali do riadenia
, podotýkam v zakrutach to robia dve s60 po fl ktoré mame v rodine a napr moja pred fl v70 to nerobí …
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
Riadenie p2 smi/zf
Ešte doplním že bolo spomenuté že trúbky sa ohnu dole pri riadení …
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Riadenie p2 smi/zf
Ale jo, tomu rozumíme. Repas tohle řeší.
Někde to tu i Patočka psal, je problém v nějakém kolíčku, který se vymlátí a pak způsobuje tenhle problém.
Trubky můžeš přiohnout, ale musíš je mít v autě, pokud máš trubky s připojením na gumičku, tak musíš vyměnit všechno.
Někde to tu i Patočka psal, je problém v nějakém kolíčku, který se vymlátí a pak způsobuje tenhle problém.
Trubky můžeš přiohnout, ale musíš je mít v autě, pokud máš trubky s připojením na gumičku, tak musíš vyměnit všechno.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5813
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Riadenie p2 smi/zf
Nebo ty trubky někde na cestě fiknout a vrazit tam spojky na hydrauliku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé