
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskne
Jsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Nějaký malý update...
...S80 dostala kompletní generálku AT u Davida Patočky ( komplet vnitřnosti včetně rozvadeče a měniče), když byla AT dole, tak rovnou pro jistotu i gufero na klice, nový ternostat, hlavní silentbloky motoru, nový chladič AT, repas alternátoru a startéru a novou přední kameru.
...S80 dostala kompletní generálku AT u Davida Patočky ( komplet vnitřnosti včetně rozvadeče a měniče), když byla AT dole, tak rovnou pro jistotu i gufero na klice, nový ternostat, hlavní silentbloky motoru, nový chladič AT, repas alternátoru a startéru a novou přední kameru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 05 čer 2022 20:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
PINĎABCPINĎABC píše: 04 lis 2021 16:29 Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskneJsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.
viber_image_2021-11-04_16-24-36-049.jpgviber_image_2021-11-04_16-25-16-997.jpg



Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 pro 2021 22:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14266
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A co bylo převodovce, že potřebovala generálku?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Převodovka se vlastně chovala naprosto standardně jak má, jediná chyba byla pri delší agresivnější jízdě v režimu "S" a na dálnici po opakovaných akceleracích ve vyšších rychlostech. Převodovka vždy padla do nouzáku a dokud se to nezačalo zas výrazněji honit, byl klid. Psalo to chybu měniče a když už musela převodovka ven, udělalo se to komplet. I preventivně kroužky na hřídeli co způsobují kopání mezi P-R-N-D ikdyž jsem tento problém neměl.
U Davida Patočky za opravu vyndané převodovky 57000Kč s DPH. Což si myslím, že je super fér cena.
U Davida Patočky za opravu vyndané převodovky 57000Kč s DPH. Což si myslím, že je super fér cena.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Aké označenie Aisin prevodovky máš v S80? Bol som v tom, že S/V60, V70 a S80 a päťvalcom mali vždy rovnakú prevodovku. Ja v S60 2012 nemám S režim, mám len manuálny režim na pravej strane. Čo pozerám, tak po FL sa to menilo. Diky

Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 31 pro 2021 09:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
6q převodovka je jedna jediná a to TF80SC. Pro jednotlivé modely se liší převodovým poměrem a softem. Takže u některých například nenajdeš právě sportovní řežim.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 5811
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A není to náhodou TF80-SC , SD, SG podle modelového roku?
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
O tom, že je to Aisin TF80-XX viem, len ja vidím aj mechanické rozdiely. Ja mám po presune páky do pravej strany manuálny režim, Thor po presunutí do ľavej strany športový režim(tak to má aj 8 stupeň TG81-SC)
Ja na S60 2012

Thorova S80

Ak sú totožné, rozdiel je len v oplastovani a dráh páky?
Ja na S60 2012

Thorova S80

Ak sú totožné, rozdiel je len v oplastovani a dráh páky?
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Já mám v autě TF80-SC v druhé a nejposlednejší generaci včetně pádel řazení na volantě.
Verze "SD" pokud vím se používala pro motory s menším krouťákem, především pro D3 a D4 pětiválece.
Jinak "sport" režim nemá vliv na kulisu, sportovní režim je model od modelu už od MY2011.
Verze "SD" pokud vím se používala pro motory s menším krouťákem, především pro D3 a D4 pětiválece.
Jinak "sport" režim nemá vliv na kulisu, sportovní režim je model od modelu už od MY2011.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Sportovni rezim ma i moje MY2007 V8 

_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Vím, že jako první to měly T6ky, takže dokonce i V8, D5 to měla myslím až od MY11.
Ale ruku do ohně za to nedám. Pidil jsem se o tom trochu ještě se starší S80 07 kde jsem chtěl sportovní režim dodělat/dohrát a vlastně to nijak nešlo.
Ale ruku do ohně za to nedám. Pidil jsem se o tom trochu ještě se starší S80 07 kde jsem chtěl sportovní režim dodělat/dohrát a vlastně to nijak nešlo.

_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Líbí se mi jak se o auto staráš a co mu dáváš, takových opravdu moc není.
Na kolik tě vyšel repas altíku a proč jsi repasoval? Jen preventivně?

Na kolik tě vyšel repas altíku a proč jsi repasoval? Jen preventivně?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
S S80 jezdim často, hodně a daleko a snažím se pro to auto dělat co nejvic je v mých silách.
Startér i altík preventivně. Za oba dohromady 4500Kč. Rovnou jsem dal i nové řemeny, ikdyž byly zanovní tak nikdy nenandávám žádný řemen dvakrát.

Startér i altík preventivně. Za oba dohromady 4500Kč. Rovnou jsem dal i nové řemeny, ikdyž byly zanovní tak nikdy nenandávám žádný řemen dvakrát.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A tak to má být
4500 je hodně slušná cena.
Já teď právě řeším jestli nemám problém s dobíjením, protože musím tak co 14 dní hodit na nabíječku. Sice je pravda, že nejezdím každý den, jezdím většinou krátké trasy (cca 8km do práce) a dost v poslední době mrzlo. I tak se mi to ale nezdá a myslím si, že by měla baterka vydržet a tak časté dobíjení není normální. Ta je stará pár měsíců.

4500 je hodně slušná cena.
Já teď právě řeším jestli nemám problém s dobíjením, protože musím tak co 14 dní hodit na nabíječku. Sice je pravda, že nejezdím každý den, jezdím většinou krátké trasy (cca 8km do práce) a dost v poslední době mrzlo. I tak se mi to ale nezdá a myslím si, že by měla baterka vydržet a tak časté dobíjení není normální. Ta je stará pár měsíců.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Zkus změřit multimetrem kolik dobíjí, případně změřit testrem baterku. Tohle určitě normální není.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jj, musím ať vím od čeho se odpíchnout.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
rozhodně máš nějaký problém. tohle není normální. 8km do práce je dost na to, aby se to aspoň udržovalo.
nemáš tam VOC? i když třeba nepoužívané. to třeba mě ždímalo baterku celkem slušně. už po 5 dnech mi to vpodstatě odmítlo zapnout bufík. teď klidně i po 3 týdnech ok.
nemáš tam VOC? i když třeba nepoužívané. to třeba mě ždímalo baterku celkem slušně. už po 5 dnech mi to vpodstatě odmítlo zapnout bufík. teď klidně i po 3 týdnech ok.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Nene, ale ještě mě napadla autokamera, ta by se mela spouštět sama i když auto stojí a mohla by cucat baterku, mám ji ale v zapalovači zezadu loketní opěrky (tam teď nevím jestli je proud i při vypnutém motoru, nebo ne
).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Nosound89: U V8 je prý lepší nový altík, než repase. Co se týká vyžírání baterky, tak mě to dělal startér.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jj, díval jsem se, že altík je za nějakých 7800, což ještě jde.
U tebe byl ale problém, že startér strašně dlouho točil, myslíš toto?
U tebe byl ale problém, že startér strašně dlouho točil, myslíš toto?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Já mohu říct, že ikdyž byl startér relativně OK, tak po repasu to startuje jak se START-STOPem i studené, naprosto na "drc"
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
To zní dobře a to máš naftu, asi nechám udělat preventivně 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Rozhodně bych to udělal, nevím kolik máš najeto, ale určitě tím nic nezkazíš.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade, TMatura