Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskne :cry: Jsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.
viber_image_2021-11-04_16-24-36-049.jpg
viber_image_2021-11-04_16-25-16-997.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Nějaký malý update...
...S80 dostala kompletní generálku AT u Davida Patočky ( komplet vnitřnosti včetně rozvadeče a měniče), když byla AT dole, tak rovnou pro jistotu i gufero na klice, nový ternostat, hlavní silentbloky motoru, nový chladič AT, repas alternátoru a startéru a novou přední kameru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 05 čer 2022 20:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od zdenal111 »

PINĎABC píše: 04 lis 2021 16:29 Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskne :cry: Jsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.
viber_image_2021-11-04_16-24-36-049.jpgviber_image_2021-11-04_16-25-16-997.jpg
PINĎABC :Yahoo!: bacha na ty stromečky :Rose: ten v autě je vanilka že a ...jsem to mázl :beer:
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 pro 2021 22:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

:) :roll:

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14266
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od raolsa »

A co bylo převodovce, že potřebovala generálku?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Převodovka se vlastně chovala naprosto standardně jak má, jediná chyba byla pri delší agresivnější jízdě v režimu "S" a na dálnici po opakovaných akceleracích ve vyšších rychlostech. Převodovka vždy padla do nouzáku a dokud se to nezačalo zas výrazněji honit, byl klid. Psalo to chybu měniče a když už musela převodovka ven, udělalo se to komplet. I preventivně kroužky na hřídeli co způsobují kopání mezi P-R-N-D ikdyž jsem tento problém neměl.
U Davida Patočky za opravu vyndané převodovky 57000Kč s DPH. Což si myslím, že je super fér cena.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od lkopcansky »

Aké označenie Aisin prevodovky máš v S80? Bol som v tom, že S/V60, V70 a S80 a päťvalcom mali vždy rovnakú prevodovku. Ja v S60 2012 nemám S režim, mám len manuálny režim na pravej strane. Čo pozerám, tak po FL sa to menilo. Diky
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 31 pro 2021 09:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

6q převodovka je jedna jediná a to TF80SC. Pro jednotlivé modely se liší převodovým poměrem a softem. Takže u některých například nenajdeš právě sportovní řežim.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5811
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A není to náhodou TF80-SC , SD, SG podle modelového roku?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od lkopcansky »

O tom, že je to Aisin TF80-XX viem, len ja vidím aj mechanické rozdiely. Ja mám po presune páky do pravej strany manuálny režim, Thor po presunutí do ľavej strany športový režim(tak to má aj 8 stupeň TG81-SC)

Ja na S60 2012

Obrázek

Thorova S80

Obrázek

Ak sú totožné, rozdiel je len v oplastovani a dráh páky?
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Já mám v autě TF80-SC v druhé a nejposlednejší generaci včetně pádel řazení na volantě.
Verze "SD" pokud vím se používala pro motory s menším krouťákem, především pro D3 a D4 pětiválece.
Jinak "sport" režim nemá vliv na kulisu, sportovní režim je model od modelu už od MY2011.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Sportovni rezim ma i moje MY2007 V8 ;)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Vím, že jako první to měly T6ky, takže dokonce i V8, D5 to měla myslím až od MY11.
Ale ruku do ohně za to nedám. Pidil jsem se o tom trochu ještě se starší S80 07 kde jsem chtěl sportovní režim dodělat/dohrát a vlastně to nijak nešlo. :)
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Líbí se mi jak se o auto staráš a co mu dáváš, takových opravdu moc není. :good:

Na kolik tě vyšel repas altíku a proč jsi repasoval? Jen preventivně?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

S S80 jezdim často, hodně a daleko a snažím se pro to auto dělat co nejvic je v mých silách. :)

Startér i altík preventivně. Za oba dohromady 4500Kč. Rovnou jsem dal i nové řemeny, ikdyž byly zanovní tak nikdy nenandávám žádný řemen dvakrát.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

A tak to má být :)

4500 je hodně slušná cena.
Já teď právě řeším jestli nemám problém s dobíjením, protože musím tak co 14 dní hodit na nabíječku. Sice je pravda, že nejezdím každý den, jezdím většinou krátké trasy (cca 8km do práce) a dost v poslední době mrzlo. I tak se mi to ale nezdá a myslím si, že by měla baterka vydržet a tak časté dobíjení není normální. Ta je stará pár měsíců.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Zkus změřit multimetrem kolik dobíjí, případně změřit testrem baterku. Tohle určitě normální není.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Jj, musím ať vím od čeho se odpíchnout.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od marekbm »

rozhodně máš nějaký problém. tohle není normální. 8km do práce je dost na to, aby se to aspoň udržovalo.
nemáš tam VOC? i když třeba nepoužívané. to třeba mě ždímalo baterku celkem slušně. už po 5 dnech mi to vpodstatě odmítlo zapnout bufík. teď klidně i po 3 týdnech ok.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Nene, ale ještě mě napadla autokamera, ta by se mela spouštět sama i když auto stojí a mohla by cucat baterku, mám ji ale v zapalovači zezadu loketní opěrky (tam teď nevím jestli je proud i při vypnutém motoru, nebo ne 🤔).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Nosound89: U V8 je prý lepší nový altík, než repase. Co se týká vyžírání baterky, tak mě to dělal startér.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Jj, díval jsem se, že altík je za nějakých 7800, což ještě jde.
U tebe byl ale problém, že startér strašně dlouho točil, myslíš toto?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Já mohu říct, že ikdyž byl startér relativně OK, tak po repasu to startuje jak se START-STOPem i studené, naprosto na "drc"
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

To zní dobře a to máš naftu, asi nechám udělat preventivně 🤔
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Rozhodně bych to udělal, nevím kolik máš najeto, ale určitě tím nic nezkazíš.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Blade, TMatura