Geometrie (odklony) P2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Geometrie (odklony) P2
Právě jsem se vrátil z Bestdrive, kde mi seřídili sbíhavost a tvrdili mi, že na P2 odklony nejdou udělat, na tlumiči není ani excentr ani větší díra. Na levým kolem mam odklon -1,95 stupně a na levým -1,43 stupně. Jsou to diletanti nebo mají pravdu?
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 13 pro 2021 11:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
Geometrie (odklony) P2
Jsou to diletanti. Horní díra v tehlici je oválná, nechce se jim to dělat. Je potřeba si tohle hlídat, na odklony se většinou sere a kladný odklony jsou katastrofa pro jízdní vlastnosti.
_________________
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Geometrie (odklony) P2
hmm nezbejvá mi než si ty odklony udělat doma sám... vezmu si digitální vodováhu, přiložim k disku nebo ke kotouči, odečtu hodnotu, seřídím a znovu ve stejný pozici přeměřím. Tím bych asi sbíhavost, která je OK, rozesrat neměl
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Geometrie (odklony) P2
Jo i ve Vidě máš upozornění, že je třeba si to přeměřit třeba před výměnou tlumičů aby si to pak dal do stejný pozice, takže jde to.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Geometrie (odklony) P2
tak kecam oba odklony jsou mínusovy, -1,93 a -1,45. Dá se s tím žít? Moje hlavně pohnutka je nesjezdit nový zimáky. Mínusový odklon je, že se kola dole sbíhají (T815 naprázdno) nebo rozbíhají (naložená T815)?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Geometrie (odklony) P2
Jmenuje se to odklon (odklon od svislé osy). Mínus je do pohody, tzn. naložená tatra. Plus je špatný, tzn. prázdná tatra. Sjíždět se to nebude, největší likvidátor gum je sbíhavost (rozbíhavost) a tlumiče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Geometrie (odklony) P2
tohle je result, tak asi to asi nechám bejt..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Geometrie (odklony) P2
Já to dělám tak, že těhlici natlačím úplně dovnitř a utáhnu horní šroub, pak spodní, ještě nikdy jsem po tomhle "nastavení" neměl na geometrii problém s odklonem.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2200
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Geometrie (odklony) P2
Dělám to stejně a taky mi to vždy vyšlo akorát. Třeba to špatně změřili...
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
Geometrie (odklony) P2
Jako -2° na sériovým podvozku zní skoro neuvěřitelně
Já na levým kole neudělám ani -1°... Ale že by to byli až takový fušeři, že to ani správně nezměří?
Já bych to takhle nechal, podomácku to moc nevylepšíš, nijak drastický hodnoty to taky nejsou, ale jestli sjedeš gumy ti říct nedokážu. Musíš věřit Urvanýmu. Nebo se objednej na geometrii někam jinam a 10x jim zdůrazni, že chceš udělat i odklony, že to rád zaplatíš, tak ať si na tebe udělají víc času... Chce to trpělivost, já už byl na geošce letos 4x
Poprvé - odklony jak prázdná Tatra, auto nejede rovně, protokol červenej jak moje diktáty z češtiny - "A vy ste říkal, že chcete udělat i odklony?"

Já bych to takhle nechal, podomácku to moc nevylepšíš, nijak drastický hodnoty to taky nejsou, ale jestli sjedeš gumy ti říct nedokážu. Musíš věřit Urvanýmu. Nebo se objednej na geometrii někam jinam a 10x jim zdůrazni, že chceš udělat i odklony, že to rád zaplatíš, tak ať si na tebe udělají víc času... Chce to trpělivost, já už byl na geošce letos 4x

_________________
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
-
Offline
- Příspěvky: 944
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Geometrie (odklony) P2
skoro -2° je docela hodně, to je setup tak pro auto na trackday
budou se ti sjíždět vnitřky. Jestli to teda není blbě změřený, já mám nastaven necelý -1° a je to skoro na max do negativu, co jde...
Jinak při hýbání s odklonem se hýbe i sbíhavost...

Jinak při hýbání s odklonem se hýbe i sbíhavost...
-
Offline
- Příspěvky: 468
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Geometrie (odklony) P2
Tak to Teda vítej do klubu. Odklonistu kol.
Byl jsem v TG Pneu,a tam mi řekli úplně to samé. Ten špatný odklon je vlastnost tohoto typu auta.takže 800 a pocit nedokonale diletantské práce.




_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé