Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#251 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
I tak děkuji. Vím o servise Volvo ve Cvikově a asi to tak dopadne protože v Liberci nikoho sehnat nemůžu takže tyč a odtah
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#252 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
V tom případě je dobré se obrnit trpělivostí, ale stejně nic jiného v okolí není.
Teda pokud některý z místních sadomasochistických elektrikářů netouží prolomit kouzlo pandořiny skříňky S40/V50.
Teda pokud některý z místních sadomasochistických elektrikářů netouží prolomit kouzlo pandořiny skříňky S40/V50.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#253 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Mno sice mam elektro vzdelani a navic sem se leta motal v BDSM komunite s timhle zamerenim, ale S40/V50 to vazne ne Bo to je navic tezky sebemrskactvi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#254 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak jak to tak čtu tak i kdybych někoho našel tak druhou stranou mince je že se na to ten dotyčný musí chtít taky podívat a to bude teda asi problém
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#255 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak ve Cvikově už bohužel nemá Volvo diagnostiku takže už dělá prý pouze běžné opravy. Tak začínám být bezradný. Ještě je v Liberci FederalCars partner Volva ale tam to asi bude hrozně drahé
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#256 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
tak třeba ti začala odcházet CEM - já ji taky na P1 řešil. Ale mně blbly budíky, pak auto zhaslo a pak už nenastartovalo, do nouzáku nešlo nikdy. Ale možná je to tím, že u atmosférického benzínu nejsou nároky na řízení turba či čeho dalšího balastu, tak to jelo normálně.
Blbnoucí CEM bys mohl vyřešit tím, že bys našel druhou V50 se stejným motorem, domluvil se s chlapama od D5T5 a naklonovali byste druhou CEM a prohodili. Pokud by to jelo, máš viníka. Pokud by to nejelo, víš, že tudy cesta nevede.
Pak to může být třeba nějak blbě nakalibrované DPF... no je toho hodně.
Blbnoucí CEM bys mohl vyřešit tím, že bys našel druhou V50 se stejným motorem, domluvil se s chlapama od D5T5 a naklonovali byste druhou CEM a prohodili. Pokud by to jelo, máš viníka. Pokud by to nejelo, víš, že tudy cesta nevede.
Pak to může být třeba nějak blbě nakalibrované DPF... no je toho hodně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#257 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Malinko nevím o čem mluvíš. Myslím si že nouzáku se zbavím originál diagnostikou až se smaže chyba P0047, řízení turba. Byl uhnily kabel protože někdo to předtím propojil čokoládou jenom bohužel. Záhadou je že do doby výměny vstřiku auto jelo, pouze lehce kolísali otáčky a dost kouřilo a po výměně toto. Další záhada je že kolega s Volvo diagnostikou půjčenou mi tvrdí že když přez diagnostiku vypíná vstřiky tak reaguje na vypnutí pouze jeden zbytek beze změn. Proto se domnívám že bude chyba v Elektru, ale pouze laidska domněnka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#258 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Nejsem mechanik, sdeluji, co potkalo na elektrice me. Ja nechaval opravovat nezavisle topeni. To v servise opravili a pri odjezdu mi pozhasinalo postupne od budiku az po potkavacky na aute vse. Odesla CEM. Shoda nahod.
Tak treba budes mit jen nekde kously kabel, nevim. Hodne stesti
Tak treba budes mit jen nekde kously kabel, nevim. Hodne stesti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#259 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
I tak díky za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#260 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak jsem našel autoservis Louda v Liberci-Vesec mají Volvo Diagnostiku a první dojem fajn. Pak napíšu schválně zkušenost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#261 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak po dlouhé době nějaké info. Prý dva vstřiky nereagovali na diagnostiku. I když se zapojili jinam kde ostatní fungovali takže elektro ok tak se vstřiky poslali na čištění preventivně všechny. Po návratu a namontování nereagoval stále ten úplně nový, ostatní zrepasovane ok. Tak ten nový opět vymontovali a poslali ho jinam na zkoušku a odpověď: nefunkční hned mi nabídli že ho za 5000 opraví ( kupoval jsem ho nový za 6000 bez DPH). To jsem odmítnul a pokusím se o reklamaci pokud ji teda uznají. Musím říct že jsem z toho nějak v rozpacích
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 31
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo S40 II 2.0D 100kw
#262 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak po 6 měsících mám auto doma. Prošel jsem si snad peklem . Tak u p.Loudy v LBC-Vesec zaplaceno v Květnu 8tis. Vyměněny přepadové hadice, nový palivový filtr a vstřiky poslány na testy a čištění 2x. Auto vráceno a po 100m jízdy opět v nouzaku. Servisman pouze přijel vázal chyby a odpověď to snad bude dobrý. No kouřivost po startu bílý a při jízdě černý kouř přetrvávala a silně se klepal motor za studena. Najel jsem zhruba 200km a auto opět spadlo do nouzaku. Koncem Srpna dáno do servisu Neumann v Raspenavě. Po 3mesicich jsem si byl pro auto. Výměna palivového filtru, nové přepadové hadičky, test vstřiku, repase tři vstřiku, jeden kupovaný nový, čištění palivové soustavy. Cena 52tis. Auto za studena stále po startu bílé kouří a lehce hapruji otáčky, trochu hůře startuje. Po zahřátí ok nekouří ani černě při tahu. Po celkové prohlídce doporučeno spoustu oprav jako např. Turbo, komplet brzdy, tlumiče a pružiny, podvozek atd s odhadovanou cenou 152tis tudíž jsem další opravy v tomto servise zastavil protože si myslím že ano, něco je sice potřeba ještě opravit ale za úplně jiné peníze a něco není v takovým stavu aby se to nedalo repasovat jako například brzdiče...... Tak takova je zatím moje zkušenost po 6mesicich.... žádný šlágr.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#263 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Tak až najdete další vhodný servis pro výzkum pravděpodobnosti závady, tak jim prosím řekněte :
Vyndejte vstřiky, vražte místo nich šupleru a změřte zdvih pístu.
Tyto motory trpí na ohnutí ojnic a přesně takto se to chová za studena.
Jakmile tam bude rozdíl zdvihu cca 1 mm, tak je to bohužel jasné.
Vyndejte vstřiky, vražte místo nich šupleru a změřte zdvih pístu.
Tyto motory trpí na ohnutí ojnic a přesně takto se to chová za studena.
Jakmile tam bude rozdíl zdvihu cca 1 mm, tak je to bohužel jasné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#264 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Bohuzel normalni sazba za rocni servis s olejem v autorizaku ja za 12 letou XC60 taky kazdy rok davam cca 7000,-
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#265 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ano, v dnešní době je to zcela normální. Pro srovnání si najeďte na stránky servisu Škoda, kde budeme uvažovat o obdobném autě.......Kodiaq, a zkuste si takový servis nechat spočítat. Hodinová sazba je velmi podobná, ceny náhradních dílů také. Zkušební jízda se dříve účtovala 0.2 hodiny, dnes je to asi jinak. To, že to nikam nejelo můžete reklamovat, pokud vám to za to bude stát. My jí raději neúčtujeme vůbec, a i tak zákazníky velice zajímá záznam z onboard kamery, jestli jsme to aspoň projeli. Jen pro srovnání: Můj zubař si účtuje vice než můj advokát, a to přesně 60 kč za minutu, a to si troufám tvrdit že taky není málo.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#266 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Já jsem zaplatil za běžnou servisní prohlídku v 30.000 km něco lehce přes 15.000,- Kč
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#267 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Možná by to chtělo porovnat se servisem Audi, BMW, MB. Možná nám z toho vyjde, že Volvo servis je levný...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#268 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
A hlavně je potřeba napsat CO SE TAM DĚLALO přesně v té konkrétní ceně.
Já platím 7000,-
Já platím 12000,-
Já platím 30000,-
Ono je totiž důležité rozlišovat servis 30 000km když má auto najeto 90 000km, nebo 300 000km.
Jakmile do toho spadnou komplet brzdy, rozvody, ramena a třeba ložisko kola, tak to taky může být 80 000,- kč
Já platím 7000,-
Já platím 12000,-
Já platím 30000,-
Ono je totiž důležité rozlišovat servis 30 000km když má auto najeto 90 000km, nebo 300 000km.
Jakmile do toho spadnou komplet brzdy, rozvody, ramena a třeba ložisko kola, tak to taky může být 80 000,- kč
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#269 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Jooo, tohle je přesně důvod, proč jsem ukončil spolupráci s autorizovaným servisem u nás ve vsi (Plzeň). Naúčtovali mi ostřikovače, brzdovku a nevim co všechno, i když jsem si dal práci a před návštěvou to dolil do plna... a pak měli tu drzost se se mnou ještě hádat. Sazba a úkony maji nějakou cenu, to člověk akceptuje, ale proč lžou, to mi hlava nebere.
Na druhou stranu jsem předtim byl v jinym autorizáku, kde jsme se objednali na roční prohlídku, dovezli auto, posadili nás ke kávě a najednou slyšim vytočenej motor a raketu vystřelenou od nich z garáže... to bylo naše auto taky jsem tam byl naposledy. Chápu, že je potřeba extrémní zatížení auta kvůli zavěšení i kvůli brzdám, ale tvl hrabačky x desítek metrů žádnou informaci nedaji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#270 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Já jsem třeba v AUTO IN Ústí nad Labem s autorizákem velice spokojený. Nejezdím tam na pravidelné prohlídky, ale na konkrétní domluvené operace. Vše vyřešeno stejně dle předchozí nabídky, ceny sedí, všechno ok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#271 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Ja u nas v Ostravě ve Sven Caru vzdy taky spokojenost a ja cenu 7000/rok vubec nerozporuji, jsem s tim OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4955
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#272 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Asi nejsem typickej uživatel volva, ale od roku 2014, kdy jsem byl s autem v t6r a už tam nikdy nepáchnu, jsem v žádném servisu (mimo geometrie) nebyl.
Ten jejich přístup mě obecně naprosto děsí.
Ten jejich přístup mě obecně naprosto děsí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#273 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Asi se nám diskuze začíná ubírat jinam. Spíš si myslím, že šlo o účtování položek, které se nestaly, než o celkové ceně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#274 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
OK. Mě naúčtovali kontrolu AWD...mam předohrab
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#275 Servisy CZ-SK a jinde - recenze a názory
Kontrolovali jestli ho tam opravdu nemáš
Já jdu příští týden na komplet brzdy a olej v automatu do AVDílů, tak jsem zvědavý, bude to můj první servis Volva. Po nacenění od autorizáku a zdejších zkušenostech s AVDíly, jsem ani moc neváhal
Já jdu příští týden na komplet brzdy a olej v automatu do AVDílů, tak jsem zvědavý, bude to můj první servis Volva. Po nacenění od autorizáku a zdejších zkušenostech s AVDíly, jsem ani moc neváhal
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 4531 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 0 Odpovědi
- 115 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Boudy
-
- 13 Odpovědi
- 1181 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od shalibaba
-
- 8 Odpovědi
- 944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 15 Odpovědi
- 1940 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Premek