VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#26 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Já jsem minulou nádrž vzal omv max motion nebo jak to je, vervu jsem kdysi taky zkoušel, ale přijde mi, že kdykoliv vezmu prémiový palivo, tak mi vzroste spotřeba cca o půl litru. Běžně tankuju na benzině klasickou naftu a nebo na EO a vždycky bez problémů.
Zkusím ten test přepadů udělat ještě jednou, jestli to bude stejný
Zkusím ten test přepadů udělat ještě jednou, jestli to bude stejný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#27 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
mě teda napadlo, jestli nebyly ty hadičky od něčeho špinavé?
jinak já už tomu EO prostě nevěřím
jinak já už tomu EO prostě nevěřím
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Lahvičky/hadičky byly od nějakýho bordelu. Zkus je před použitím vypláchnout čistou naftou.
Pokud to leze už takhle barevný ze vstřiku, což by mělo být vidět, tak je bordel už v nich.
Pokud to leze už takhle barevný ze vstřiku, což by mělo být vidět, tak je bordel už v nich.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#29 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
No to mě taky napadlo, každopádně, ta různobarevnost byla už v hadičkách než to doteklo do těch baněk. Muselo by to bejt už z výroby, protože to bylo první použití tý sady.
Jinak k tomu vynechávání vstřiků, občas mi přijde, že jeden válec jakoby vynechá, ale pouze při startování, jinak to jede v pohodě. Jak ale tankuju na dvou různých pumpách, tak teď nedokážu říct jestli to nějak souvisí s EO
Urvanej: Zkusím to ještě jednou, tohle byl spíš takovej pokus
A jsou ty hodnoty přepadů v pohodě? Že to teče mnohem míň než těch maximálních 40 ml/min co udává vida.
Jinak k tomu vynechávání vstřiků, občas mi přijde, že jeden válec jakoby vynechá, ale pouze při startování, jinak to jede v pohodě. Jak ale tankuju na dvou různých pumpách, tak teď nedokážu říct jestli to nějak souvisí s EO
Urvanej: Zkusím to ještě jednou, tohle byl spíš takovej pokus
A jsou ty hodnoty přepadů v pohodě? Že to teče mnohem míň než těch maximálních 40 ml/min co udává vida.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#30 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
jsou v pohodě, však to max by se nemělo překročit...
ono je to i o tom, mít co nejmenší rozdíly
ono je to i o tom, mít co nejmenší rozdíly
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#31 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Rozdíly tam trochu jsou, ale asi to bude teda v normě
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Ještě můžeš zkusit udělat přepadový test s odpojenými konektory vstřikovačů (namontovat ty skleněné trubičky ze sady) - takhle jsem zjistil mrtvý vstřik u jedné D5, při startu z něj cákalo jak z vocasu, ale test za běhu motoru byl v cajku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#33 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Zkusit to můžu. Ale když motor běží, tak ten vstřik jde asi normálně ne? To by přece muselo bejt znát na běhu motoru
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#34 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Tak jen abych uzavřel moje zkoumání. Lahvičky jsem vypláchl a zkusil test znova, barva je už všude stejná. Zkusil jsem i vstřiky odpojit a cákalo to ze všech stejně (pouze kapalo). Takže vstřiky jsou snad v pohodě, jen teda nevím proč mi to občas (spíš výjimečně) při startu jakoby vynechá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#35 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Nazdar oživuju nebo spíš se snažím odhadnout jak moc drahé bude oživení XC70.
Výchozí stav: Pátý vstřikovač netěsní asi už hodně dlouho, šroubovákem jsem odsekal napečený karbon, abych se dostal ke šroubů, ale jsou totál ošlehané, tak jsem ho ven nedostal.
Tak jsem, alespoň udělal test přepadů, ve vidě i baňkama: Jak si vysvětlit ty rozdíly vida vs. baňky?
Jo a ty baňky takhle natekly za 7 minut po minutě byla nafta sotva v půlce hadičky.
No a má někdo nápad na ten netěsnící vstřik? Demontáž šroubů si ještě dovedu představit, ale čím vyškubnout ten vstřik, abych ho nezničil?
A pak ještě otázka k PCV má smysl se snažit vyměnit jen membránu nebo při tomhle stavu to nemá smysl a raději vzít komplet?
Rukavicový test: Než se do oprav pustím chci ještě změřit tlaky, bohužel však v sadě nemám nástavec na žhavku M8x1, ale stejně ten páty válec bude zkreslovat.
Jo a ještě jeden dotaz k žhavičkám, podařilo se mi je nakonec vydolovat, ale co mě překvapilo i když motor byl po jízdě tak tři byly poměrně hodně mastné.
Předem děkuji za postřehy
Výchozí stav: Pátý vstřikovač netěsní asi už hodně dlouho, šroubovákem jsem odsekal napečený karbon, abych se dostal ke šroubů, ale jsou totál ošlehané, tak jsem ho ven nedostal.
Tak jsem, alespoň udělal test přepadů, ve vidě i baňkama: Jak si vysvětlit ty rozdíly vida vs. baňky?
Jo a ty baňky takhle natekly za 7 minut po minutě byla nafta sotva v půlce hadičky.
No a má někdo nápad na ten netěsnící vstřik? Demontáž šroubů si ještě dovedu představit, ale čím vyškubnout ten vstřik, abych ho nezničil?
A pak ještě otázka k PCV má smysl se snažit vyměnit jen membránu nebo při tomhle stavu to nemá smysl a raději vzít komplet?
Rukavicový test: Než se do oprav pustím chci ještě změřit tlaky, bohužel však v sadě nemám nástavec na žhavku M8x1, ale stejně ten páty válec bude zkreslovat.
Jo a ještě jeden dotaz k žhavičkám, podařilo se mi je nakonec vydolovat, ale co mě překvapilo i když motor byl po jízdě tak tři byly poměrně hodně mastné.
Předem děkuji za postřehy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#36 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Vysvětlení k rozdílu ve Vidě je jednoduché - je tam nahraný špatný software a proto Vida ukazuje nesmysly na čtvrtém a pátém válci.
Podle mě bude nejhorší třetí vstřik - vyšší hladinka v baňce, ale všechny vstřiky bych poslal na kontrolu na stolici - pak by se vidělo.
Šrouby asi někdo zkoušel utahovat, aby vyřešil netěsnost, jenže ta není vespod, jak je měděná podložka, ale ve spoji kde se šroubuje tryska. Takže jedině oprava na stolici.
Podle mě bude nejhorší třetí vstřik - vyšší hladinka v baňce, ale všechny vstřiky bych poslal na kontrolu na stolici - pak by se vidělo.
Šrouby asi někdo zkoušel utahovat, aby vyřešil netěsnost, jenže ta není vespod, jak je měděná podložka, ale ve spoji kde se šroubuje tryska. Takže jedině oprava na stolici.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#37 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Díky máš někoho osvědčeného ke komu to dát na stolici?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#38 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Osobní zkušenost nemám, ale byl mi doporučen www.autoservisnachod.cz
R-speed, tam prý vstřiky taky servisuje a spokojenost.
R-speed, tam prý vstřiky taky servisuje a spokojenost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#39 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Tak ještě jednou díky. Každopádně tohle bude aktuální, až je vydoluju.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 690
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#40 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
daval sem vstriky na doporuceni zajsofta sem: https://www.ivecohajek.cz/diesel-servis-a-emise.html
zmerili, vymenili vsechny trysky a dobry, spokojenost
zmerili, vymenili vsechny trysky a dobry, spokojenost
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#41 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Tak hlásím 1/5 úspěch. Nakonec jsem odsekl šrouby dva dny prolival okolí vstřiku a nakonec s nedotaženými šrouby na vstřiku nastartoval a za občasného prošlápnutí plynu nechal běžet. Po té půlhodině jsem ho po rozhýbání vytáhl. Když motor běžel tak jsem vysledoval že vstřik neteče, ale opravdu pouze podfukuje. No a po vytažení jsem nenašel měděnou podložku. Mohla shořet? Majitel se rozhodl že teda zkusíme pouze přetěsnit a vyzkoušíme co to udělá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#42 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Pokud to netěsnilo, tak to mohlo podložku postupně odfouknout do pryč. Pořádně vyčistit vstřik i díru a novou podložku hlavně vyhřát (ale to všechno víš ). Pak by to mohlo fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#43 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Jo jo už je vyčištěno. Musím nakoukat vidu co tam mají být za o-kroužky (asi proti vodě). Tak to zítra zkusím sehnat a uvidíme
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#44 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Jaký o-kroužky??? Žádný tam nejsou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#45 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Viz. zde https://www.autokelly.cz/Product/DP-ND-5151/12650197/39849642;39850140;70;145981;167632;34234364;50705285;50688581
Malý je na přepad, měděná podložka je jasná a ty dva by měli být na těle. Na strojích v prací máme tyhle vstřikovače a o kroužky jsou tam taky.
Malý je na přepad, měděná podložka je jasná a ty dva by měli být na těle. Na strojích v prací máme tyhle vstřikovače a o kroužky jsou tam taky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#46 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Malý a měď je jasný, ale ty další u Volva nejsou. Možná jsou uvnitř vstřikovače, ale to rozebírat nebudeš.
Jinak podložky dávám tyhle: https://www.autodilos.cz/autodily/tesnici-krouzek-tryska-3416731
Jinak podložky dávám tyhle: https://www.autodilos.cz/autodily/tesnici-krouzek-tryska-3416731
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#47 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Nechci učit orla lítat, ale co teda položky 6 a 8?
google říká, že oboje jsou o kroužky.-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#48 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Mea culpa. Koukal jsem na model 2008, tam je to trošku jinak.
Ale ta položka 8 je pružinový kroužek a 6 je kovový kroužek do kterého se opírá ta tvarovaná podložka, kterou přitahují šrouby.
Ale ta položka 8 je pružinový kroužek a 6 je kovový kroužek do kterého se opírá ta tvarovaná podložka, kterou přitahují šrouby.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#49 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
Má pravdu ten chlapec. Takže potřebuju jen měděnku. protože 6 a 8 tam mám. Na první pohled to vypadalo jako z jednoho kusu, ale teď je mi to jasné.
Zvláštní, že na našich motorech prakticky stejné vstřikovače jsou v díře těsněné dvěma o-kroužky (to mě zmátlo).
Zvláštní, že na našich motorech prakticky stejné vstřikovače jsou v díře těsněné dvěma o-kroužky (to mě zmátlo).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#50 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas
No, bylo by to lepší, kdyby byly těsněné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 596 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hansianos
-
- 3 Odpovědi
- 1045 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E
-
- 1 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 1084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin