myslíte že vstřiky ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#1 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

Ahojj tak volvo ztratilo výkon a jede chvilkama na 4 válce, kamarád mi řekl že uděláme vstřiky takže dneska vstřiky vyndáme a necháme udělat, ale když jsem si tak prozkoumával autíčko zjistil jsem pár vjecí na které bych se chtěl zeptat: 1 EGR ventil když zněj sundám hadičku můžu udělat jakýkoliv podtlak ani se nehne na změnu motoru nemá vliv, 2. Přepouštěcí ventil turba to samé absolutně bez odezvy. 3. když jsem si lehl pod auto zjistil jsem že mi chybí vývjeeva vzduchu pro podtlak jedinný podtlak zůstal tam vyset jen konektor a vyrovnávací nádržka, je to OK ? stačí podtlak ze sání - posilovač brzd jakž takž funguje i když ty brzdy stojej za prd... co se týká vozu nežere olej kouří jen při 3000ot kdy vyletnou saze spotřeba mírně zvýšená .. Díky moc volvisti
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od dali »

Když to jede na ty 4 válce, de z toho bílej kouř? Rozsvěcí se ti kontrolka řízení motoru? Základní věci jako třeba palivovej filtr, přepadový hadičky od vstřiků si kontroloval?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#3 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

no bilý kouř jde opravdu jen když je opravdu vlhko, což je klasika, jinak vpohodě nic nehulí, žádná kontrolka lambdy nesvítí, jen se mi chvěje palubovka, motor jede nekultivovaně a cejtím nespálenou naftu
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#4 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

jo ještě jednu věc, otáčky volnoběhu hodně klesly, palivový filtr je nový a bez vody
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od dali »

Když už budeš mít ty vstřiky venku, stálo by zato změřit tlaky. Podle mě ale, kdyby byl třeba jeden válec bez komprese (třeba podpálenej ventil) a vstřik fungoval normálně nebylo by za tebou přes bílej oblak nespálený nafty vidět. Taky sem už viděl (ne na Volvu) propálenej píst od kapajícího vstřiku. Kdyby byla netěsná ta přepadová hadička, hodně špatně by to startovalo po delším odstavení (ztráta tlaku) a smrděla by nafta pod kapotou. Nevím jak moc reálný je že se vstřik může ucpat, ale skoro by mi to na to přišlo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#6 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

no prepadove hadicky jsou vporadku, ty vstriky zatim nevim, a na diagnostiku se dostanu az vecer, cela palubovka mi drnci a obcas to i vynecha ale jinak to jede i kdyz ten vykon co to melo uz je pryc, tlaky zmerime, slo mi hlavne o to zda mate zkusennosti s vyvevou mate ji tam ? me se odstehovala asi do humpolce
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#7 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od selap »

Vývěva tam má být,opravdu nevím jak ti to bez ní asi brzdí.Že by kamikadze?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#8 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

vyveva tam opravdu neni mela by se nachazet pod beteri ale je tam jen vyrovnavaci nadrzka tlaku a konektor ktery jen tak planda a priruba bez sroubu brzdy brzdi a podtlak tam je i kdyz vypnu klicek a ted k tomu co me potkalo od te doby co jsem vam nepsal.. prisel jsem z prace nastartuji a rozsvitila se mi kontrolka motoru, motor zacal mit kolem 2000ot mrtv chod, napadla me vaha vzduchu a tak jsem vycistil konektor ale to nepomohlo, a tak protoze rad vjeci rozdelavam doslo k pitve, no nenasel jsem v ni nic co by se mohlo pokazit jsou tam 3 drahy takze kdyby odesla jedna nahradi ji ostatni, ale i tak jsem trochu prihnul kontakty a zmeril ohmetrem, taky jsem zmeril cidlo teploty vzduchu, no zalepil vicko a zabudoval zpatky, kontrolka motoru zhasla otacky volnobehu prestaly kolisat motor ma lepsi tah ale jeste porad se mi zda ze by to mohlo byt lepsi ta diagnostika mi dneska nevysla takze uvidime o vykendu
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#9 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

tak dneska rano sednu do volvika a dlouho startuji vysel bily hulan z vyfuku bylo teda chladneji, kontrolka motoru se nerosvitila motor bezi porad stejne, rozvody byly delany pred 30tis km u marry tak uz nevim nemuzu se dockat te diagnostiky, jinak zkusil jsem to natocit zatepla a naskocil uplne normalne
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#10 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od dali »

Co takhle volná řemenice na klice (popřípadě vyčvachtanej klínek, kterej jí aretuje)? Díky tomu by se ti furt rozhazoval předvstřik a motor se choval nestabilně. POZOR! zkontroluj čím dřív tím líp, protože jestli to je ono, tak když se to nechá, znamená to pro motor jistou smrt.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od Jarda S40 »

Příznaky mi připomínaj Daliho diagnózu! Asi by bylo nejjednodušší stroboskop s piezo čidlem a zkontrolovat předvstřik, zda se nehoupe.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#12 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

no stimhle uz jsem se taky potkal kdyz jsem si nechal cca pred rokem delat u marka rozvody tak po ceste na slovensko se ozvalo drncive cvakani ventilu hulan z vyfuku a a nekontrola nad plynem, pak mi to marek opravil s tim ze vymenil rozvodove kolecko na klice s tim ze drazka na klice nebyla vycvachtana, po 10tis kdy jsem byl na vymene oleje mi dotahoval cerpadlo, a po dalsich 10kdy jsem byl na oleji snad bylo taky vse vporadku, ted mam cca 40olej porad pravidelne menim akorat posledne jsem si ho menil sam, ale musim rict ze vcera jsem si udelal casik a po rozpitval jsem celou elektriku vsechny cidla ktere lze premerit beznym multimetrem premeril a vycistil, o te vaze vzduchu jsem uz psal taky jsem ji rozkuchal bohuzel je delana jako nerozebiratelna takze jsem ji musel pourazet to bocni oplastovani pak jsem prihnul ty jazycky k odporove draze vycistil odporovou drahu a meril multimetrem pak ji zalepil lukaprenem, taky jsem zmeril cidlo teploty nasavaneho vzduchu, vycistil cidlo podtlaku bylo cele od oleje, vsechny hadicky profoukl vzduchem vc. regulatoru co rozdeluje podtlak mezi EGR a Turbo byl tam olej, no a i nasel tu vakuovou pumpu je vedle vzduchoveho filtru ! no tech konektoru jsem vycistil a rozebral mnohem vic a vysledek ? no jede to dobre startuje to i za studena zadnej hulan a ma to tah obcas zaklepou hydrostely ale to je dalsi kapitola.. jo posledni vec kdyz jsem sundal hadici sani tak jsem si zatocil lopatkama turba tocej se pekne volne vule je tam mala co je vpoho ale porad mi nejde dohlavy ten prepousteci ventil co je na tom turbu - myslim si ze nepracuje alespon pri vyvinuti podtlaku mimi usty nen nic znat co me ceka ? diky PS: ty vstriky mi ten pan zavrhnul delati boji se toho kontrolniho vstriku s tou civkou ze by ho znicil
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od dali »

>skapetr: Podle toho co píšeš seš docela šmat! Taky by mě bavilo se takhle vyznat. To mě se nepravidelně, ale vždycky první cesta za studena, vždycky 3km od baráku rozsvítí kontrolka řízení motoru - přečtená závada je plnící tlak příliš vysoký. A nejsem schopnej s tím něco vymyslet. Nutno dodat, že to začalo dělat krátce poté co jsem auto nechal načipovat. Nedělat to jenom takhle za studena, tak i věřím, že je špatně udělanej soft a tlačí to moc. Jinak kámoš má na čipu od stejnýho člověka najeto 270 tisíc, celkovej nájezd motoru 350 tisíc a vše vpoho. Motor taky prakticky stejnej ve VW T4. Napadá mě eště, že stejnou poruchu to házelo, když šla váha vzduchu do kytek. Teoreticky bych to u načipovanýho motoru nemusel tak snadno poznat, že váha neni vpořádku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#14 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

no takhle ja jsem to ani nechtel tak moc rozdelat, ale vem si ze mi kamarad automechanik rekl ze jsou to vstriky tak jsem se nechal objednat na vstriky v utery v 15h, jenze pocital jsem ze stim autickem chvili nepojedu takze jsem se podle toho zaridil a sehnal si nahradni vozitko S100 ale to je burt, no zkratka auto mel chlapik a pak mi rekl ze se toho boji ze by to mohl vic pokazit nez to je tak jsem se objednal na diagnostiku, ale ten chlapik mi rekl ze cist Volva umi pak jsem prijel k nemu na dvur byl tam jeho sef a rekl Volvo ? to je ftip to neumime, no a tak jsem nasel zase jineho cloveka a tem diagnostiku ma a jsem k nemu objednany na sobotu tak snad to klapne, jenze nepredbihejme ve stredu sednu do auticka nastartuji a rozsviti se na me kontrolka ze uz se to pocitaci vubec nelibi a to me dohnalo k tomu ze jsem zacal zjistovat co na tom dieslovy je za elektriku, popravde zase toho tam tolik neni vsechno je docela prehledne a da se lehce zmerit i multimetrem jedinne co jsem nezmeril je ta civka na te ridici trysce ale to uvidim az v sobotu.. ale ted to jede docela dobre, a objednal jsem si tohle zatím to není v čr skladem ale za 4700s daní si budu moct mazat servisku coz se vyplati http://www.univer.cz/katalog.php?sort=112311&str=8
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#15 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

skapetr píše:vyveva tam opravdu neni mela by se nachazet pod beteri ale je tam jen vyrovnavaci nadrzka tlaku a konektor ktery jen tak planda a priruba bez sroubu brzdy brzdi a podtlak tam je i kdyz vypnu klicek a ted k tomu co me potkalo od te doby co jsem vam nepsal
jak jsi na tohle přišel??? Bavíš se tady o 2,5tdi??? jestli ano tak vývěva se odjakživa nachází na hlavě motoru a je mechanická, poháněná přímo z vačky. Na "podtlak motoru" by se to ani neuprdlo. v podstatě tam žádný ani není páč tdi nemaj žádnou klapku tudíž nenim kde by tam vznikal.
Jestli kecám tak mě prosím něko opravte.

M.
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#16 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

Ps:kdyby tam opravdu chyběla jelo by to asi tak minutu než by vytekl všechem olej tou dírou na silnici :lol:
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#17 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

ahooj plne souhlasim vyveva je na motoru + je vyveva u vzduchoveho filtru (elektricka) ma na starosti jen brzdy a tu jsem myslel
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#18 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

skapetr píše:ahooj plne souhlasim vyveva je na motoru + je vyveva u vzduchoveho filtru (elektricka) ma na starosti jen brzdy a tu jsem myslel
:shock: :shock: tak o té jsem nikdy neslyšel. pokud vím tak ja tam mám jednu tu na motoru a ze zásobníku který je někde tam co říkáš je zásobování podtlakem jak k brzdám tak k ovládání ostatních funkcí. Krom toho je určitá zásoba podtlaku ještě v bubnu posilovače. jinak teda nevim....
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#19 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

skapetr píše: no a i nasel tu vakuovou pumpu je vedle vzduchoveho filtrul

asi myslíš to na těch silentblokách, ale to není vývěva ale elektro-vakuový ventil..... teda dle mých informací
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#20 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

ano je to na tech silenblocich, vedou do toho 3 hadicky - 1 vede do vyrovnavaci nadrzky ktera je dole pod blatnikem, 2 je vyustena do sani a ta 3ti vede do podtlakoveho posilovace brzd, ale kdyby to byl ventil pak nechapu co ovlada ... myslim ze spis to vytvari podtlak pro ten posilovac a kdyz to selze bere si to podtlak ze sani, ale nevim nechci se prit protoze jsem byl prvni co jsem hodil ten nesmysl ze tam nemam pumpu - zmatlo me ze dole u te vyrovnavaci nadobky mam omotany a nezapojeny konektor a prirubu asi tam neco ma byt ale pumpa to nebude
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#21 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

skapetr píše:ano je to na tech silenblocich, vedou do toho 3 hadicky - 1 vede do vyrovnavaci nadrzky ktera je dole pod blatnikem, 2 je vyustena do sani a ta 3ti vede do podtlakoveho posilovace brzd, ale kdyby to byl ventil pak nechapu co ovlada ... myslim ze spis to vytvari podtlak pro ten posilovac a kdyz to selze bere si to podtlak ze sani, ale nevim nechci se prit protoze jsem byl prvni co jsem hodil ten nesmysl ze tam nemam pumpu - zmatlo me ze dole u te vyrovnavaci nadobky mam omotany a nezapojeny konektor a prirubu asi tam neco ma byt ale pumpa to nebude
no ja teda taky přesně nevim ale prý je to nějaký ventil.... mě v něm totiž divně vrčí někdy když vypnu klíček tak jsem se ptal co to je jestli to nemá nějaký vliv na startování(blbě mi to chytá tak okolo +15stupňů nad 20 v poho a pod nulou taky v normě.) ale bylo mi řečeno že je to jakýsi ventil a že to má něco společného s emisema, ale ze startem ne. Pak už mě to nějak dal nezajímalo....

Ps:pro zajímavost co vývěva už ti ťuká ??kolik máš vlastně najeto???
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 96
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Potěhy 1

#22 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od skapetr »

no ventil je podle me ta vec co je mezi EGR a TURBEM ale tohle neni napojene ani na jednu z tehle veci obsluhuje to jen ten podtlakovy posilovac brzd resp. nikam jinam z toho hadicka nevede.. mam najeto 600tis Km a zatim mi necvaka ani jedno :-) :D jinak s tema emisema ma spolecneho jedine ten egr ventil ten prepousti vyfukove plyny zpet do sani
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 75
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha

#23 myslíte že vstřiky ?

Příspěvek od mikis »

skapetr píše:no ventil je podle me ta vec co je mezi EGR a TURBEM ale tohle neni napojene ani na jednu z tehle veci obsluhuje to jen ten podtlakovy posilovac brzd resp. nikam jinam z toho hadicka nevede.. mam najeto 600tis Km a zatim mi necvaka ani jedno :-) :D jinak s tema emisema ma spolecneho jedine ten egr ventil ten prepousti vyfukove plyny zpet do sani

hmm, je to možné...
ad.cvakání: tak to už máš určitě novou a možná i třetí. na 99% vydrží necvakat maximalně do 200tis 8)
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“