S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
- Autor
- Zpráva
#1 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
Zdravim pani,
Z kupy Golfa pre polovicku z tohto vlakna zislo https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=44&t=75544 a mne sa podarilo ukecat ju na kupu Volva.
Potrebujem vase rozumy pri porovnani S70 TDi - V50 D5, oba automaty.
Tu su karty:
S70 ma v rodine mati, viacmenej je to neznicitelne, vdacne auto so šmrncom stareho šuhaja. Vyhliadnuty mam kus s 500t km na budikoch, vraj v dobrom stave a stale jazdi.
V50 D5 viem porovnat so svojou C30 D5. Vyhiadnuty mam kus ktory ma 280t km, nejde mu klima a blbne dialkove na kluci.
Pocitovo mi pride nachylnejsia na servis, palivo, zaobchadzanie ako S70.
Nazivo som zatial nevidel ani jedno z nich.
Dolezity faktor, ma to byt auto pre zenu, kde je casty jav typu Daco tu svieti ale ja som nic nespravila.
Co vy na to?
Diky za postrehy
Laco
Z kupy Golfa pre polovicku z tohto vlakna zislo https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=44&t=75544 a mne sa podarilo ukecat ju na kupu Volva.
Potrebujem vase rozumy pri porovnani S70 TDi - V50 D5, oba automaty.
Tu su karty:
S70 ma v rodine mati, viacmenej je to neznicitelne, vdacne auto so šmrncom stareho šuhaja. Vyhliadnuty mam kus s 500t km na budikoch, vraj v dobrom stave a stale jazdi.
V50 D5 viem porovnat so svojou C30 D5. Vyhiadnuty mam kus ktory ma 280t km, nejde mu klima a blbne dialkove na kluci.
Pocitovo mi pride nachylnejsia na servis, palivo, zaobchadzanie ako S70.
Nazivo som zatial nevidel ani jedno z nich.
Dolezity faktor, ma to byt auto pre zenu, kde je casty jav typu Daco tu svieti ale ja som nic nespravila.
Co vy na to?
Diky za postrehy
Laco
Naposledy upravil(a) lakio dne 29 čer 2021 20:57, celkem upraveno 2 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 S70 TDi vs. V50 D5?
Žena neocení hranaté tvary, ale mrštnost V50.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 S70 TDi vs. V50 D5?
Pokud budeš servisovat sám, tak S70, pokud v servisu, tak je to fuk a víc záleží na stavu jednotlivých kusů a nech rozhodnout osud
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 S70 TDi vs. V50 D5?
Volvo versus Ford focus.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 904
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#5 S70 TDi vs. V50 D5?
Není D5 jako D5, ve V50 bych se ho bál
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#6 S70 TDi vs. V50 D5?
Já bych zase mel strach z tdi s 500 na hrbu, sam jsem si uzil se startama, vymenenyho pul auta a stejne to nechtelo v zime nahodit. A ikdyz dostaval nadmernou peci, tak me 2x odtahovali z D1.. ale i tak jsem to auto miloval . Ale znovu bych ho v tdi uz nechtel.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#7 S70 TDi vs. V50 D5?
S těmito nájezdy bych se bál hlavně těch automatů
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#8 S70 TDi vs. V50 D5?
Mam s70 tdi s 500 000 km a nic mu neni, aby ti tam zacala svietit neaka kontrolka tak to chce vela umenia Skoro neznicitelne auto. Pozor na automat, oprava drahsia ako cena auta.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 S70 TDi vs. V50 D5?
Jako dlouholetej trapič TDi bych ti i tak doporučil V50.
Moje ženská jezdila obojím ale stejně se zamilovala do V50. Je to obratností a podvozkem o 17 levelů jinde. Já už bych si TDi taky dneska nekoupil. A to na něj velmi rád zavzpomínám.
Pitchoviny typu dojezdy oken, případná konektivita, odhlučnění a všechny tyhle kravinky tohoto tisíciletí jsou prostě jinde. A co si budem - pro ženskou bude určitě koukatelnější V50. Takže za mě - rozhodně V50.
Vidle jsi do toho hodil tím automatem.
Víš jak to je. Já teda nedavno jednu V50 s automatem koupil, ale místní prodejce byl natolik frajer, že mě nechal celý den s autem jezdit takže jsem mohl vše vyzkoušet. Jinak bych popravdě do toho nešel...
Ženská to má na pocuky po městě, roční nájezd do 5000km. Takže kdyby ta převodovka vydržela 20-30tkm, memám s tím problém. A kdyžtak mám jednu převodovku z D5 schovanou v garáži. Ze Slovenska
Nevím v jakém režimu tvoje žena bude jezdit, kolik km atd, ale ideální by bylo ženskou posadit do obou aut a nechat ji pojezdit. Myslím že vím jak to dopadne.
Moje ženská jezdila obojím ale stejně se zamilovala do V50. Je to obratností a podvozkem o 17 levelů jinde. Já už bych si TDi taky dneska nekoupil. A to na něj velmi rád zavzpomínám.
Pitchoviny typu dojezdy oken, případná konektivita, odhlučnění a všechny tyhle kravinky tohoto tisíciletí jsou prostě jinde. A co si budem - pro ženskou bude určitě koukatelnější V50. Takže za mě - rozhodně V50.
Vidle jsi do toho hodil tím automatem.
Víš jak to je. Já teda nedavno jednu V50 s automatem koupil, ale místní prodejce byl natolik frajer, že mě nechal celý den s autem jezdit takže jsem mohl vše vyzkoušet. Jinak bych popravdě do toho nešel...
Ženská to má na pocuky po městě, roční nájezd do 5000km. Takže kdyby ta převodovka vydržela 20-30tkm, memám s tím problém. A kdyžtak mám jednu převodovku z D5 schovanou v garáži. Ze Slovenska
Nevím v jakém režimu tvoje žena bude jezdit, kolik km atd, ale ideální by bylo ženskou posadit do obou aut a nechat ji pojezdit. Myslím že vím jak to dopadne.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 S70 TDi vs. V50 D5?
Nez V50, tak bych asi fakt koupil toho focuse. Za stejny prachy bude o 10 let mladsi, bude mit najeto pulku a vypada stejne. A ford Tdi motory docela umi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#11 S70 TDi vs. V50 D5?
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-v50-2-4-d5-481693781#fullscreen
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-s70-2-5-478313653
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-s70-2-5-478313653
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#12 S70 TDi vs. V50 D5?
nakoniec som ju vyberal sam
Po tuhej uvahe stoji na dvore D5.
Zavazila spomienak na zimne starty a predsa ma o polovicnu porciu km menej.
Optiku zatial prilis neriesim,je to kade tade obuchane mestske uto, ale zaujalo ma - je to KINETIC, ono to nema standardne palubny pocitac? Pise mi iba DSTC on/off..
Dalsia vec, uz sa to tu riesilo ale s nejasnym koncom, nefunkcne DO. Kodovanie dialky stoji 60 e, to je v pohode. Da sa nakodovat kluc z ineho auta tzn. hardware ktory uz mam, aby som zbytocne nekupoval novy kluc? Neriesim imobilizer, ale cisto len dialkove otvaranie.
Diky
Laco
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
U velkejch volv to nakódovat na jiný auto nejde, skoro bych si myslel, že u P1 to taky nepude.
Cena pro V70II i XC90 byla 7000Kč za kus s vystřelovákem.
Cena pro V70II i XC90 byla 7000Kč za kus s vystřelovákem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#14 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
Zlaty stary dobry Sharan, clovek to zmakne za par minut bez toho aby za to dal majland.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
Übersocky palubák neměly, no. Což ale v kombinaci s vrcholnou naftovou motorizací je teda divočina...
S klíčkem ti neporadím, mě zatím mi fungují všechny.
Mrkni třeba na tišťák dálkáče, jestli tam není jen nějaký studeňák...
S klíčkem ti neporadím, mě zatím mi fungují všechny.
Mrkni třeba na tišťák dálkáče, jestli tam není jen nějaký studeňák...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#16 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
To ti teda poviem
Neni palubak iba softverova zalezitost? Vsetky cudliky to na to ma..
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
Myslím že D5T5 si poradí
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#18 S70 TDi vs. V50 D5? Je to D5 :) rada ohladne pal. PC a DO
Hej, ohlasim sa im
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš
-
- 18 Odpovědi
- 1902 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 0 Odpovědi
- 37 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od C 3
-
- 16 Odpovědi
- 2245 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 1 Odpovědi
- 574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk