Cívka - V70II 2.4i

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Nejlépe zítra musím sehnat cívky, nicméně, poradíte, prosím, jaké značce se vyhnout nebo je to u cívek fuk?
Dvě tam mám teď nové Bosch, ale pokud je i o něco levnější, ale kloudná varianta, prosím o tip. :Rose:

Předevčírem mi to jelo na 4 válce, když dorazil včera Zajsoft s Vidou (za což mu velmi děkuji), samozřejmě bylo vše v pořádku a Vida nic nenačetla.
Po očištění svíček, prostříkání WD, utažení všeho kolem při zkušební jízdě opět vše OK, Vida opět nic a dnes samozřejmě opět na 4. :D Po zahýbání postupně všemi cívkami se chtynul 5. válec,
cívku, kterou jsem tipovala jsem vyměnila, nicméně cestou zpět se problém opakoval, takže půjdou všechny. Chyba na chvilku vyskočila a zase zmizela, ale i po zmizení chyby to jelo stále na 4 válce - nějaký tip, co by to mohlo být nebo vám to u cívek dělalo taky?
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2483
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Chase »

Jak jde jedna, ostatní ji v tom většinou dlouho nenechají. Já dávám do C70 značku BERU a spokojenost. :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Díky, to by tak odpovídalo, první se odporoučela v zimě. :) Pevně doufám, že se to tou výměnou vyřeší. :%)
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Zajsoft »

Uplne bych si nebyl jistej, ze je to civkama(ale je taky mozny, ze se serou 2 zaroven (nejpravdepodobneji 2. a 5. valec, 2 - tam zadna zmena, pri odpojeni civky/vstriku, 5. - tam bylo na svicce videt, ze chuda smes), ale muze to bejt problem taky v kabelazi.
Ale kdybys pipla vcera, ze to chces zkusit resit takhle, vymenou vsech, tak sem Ti tam mohl schvalne prehodit civky z cabria.

Nicmene, nejbliz a cenove nejlip budes mit asik:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-103kw/zapalovani-zhavici-zarizeni-zapalovaci-civka-jednotka-zapalovaci-civky?order=price&type=&brand=
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Petr Marek »

Já jsem před docela dlouhou dobou dával všechny nové Bosch a ok. Mám zkušenost, že na trumpetě stačí i malé trhlinky a je problém. Další problém bývá v kabeláži. Pojistné zobáčky konektorů ochotně praskají, ale lze je nahradit dvěma stahovacími páskami do kříže. Také jsem při výměně cívek obnovil husí krky kabeláže a očistil piny, to nikdy neuškodí!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Tu u 2. válce jsem včera právě vyměnila, neb jsem měla stejný sluchový vjem. Nápad vyměnit je všechny mi byl vnuknut až včera večer, jelikož problém přetrvává a momentálně je to první a pro mě nejjednodušší cesta. Ta diagnostika od tebe žádnou chybu nezaznamenala, bohužel, taky. Dík moc za odkaz, ještě mám nějaké známosti díky bývalé práci, tak mám slíbeno, že se mi na to dodavatel mrkne a udělá cenu. Kdyby ji zas tak moc neudělal, tak využiju odkaz. :D
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Petr Marek píše: 23 čer 2021 09:01 Já jsem před docela dlouhou dobou dával všechny nové Bosch a ok. Mám zkušenost, že na trumpetě stačí i malé trhlinky a je problém. Další problém bývá v kabeláži. Pojistné zobáčky konektorů ochotně praskají, ale lze je nahradit dvěma stahovacími páskami do kříže. Také jsem při výměně cívek obnovil husí krky kabeláže a očistil piny, to nikdy neuškodí!

Ano, Petře, o tom, že zobáčky ochotně praskají jsem se přesvědčila sama, když se mi podařilo tři urvat. :D Díky, o stahovačkách mi Zajsoft taky říkal, takže provedu.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Zajsoft »

Gumovy navleky ma OK, konektory byly procisteny. A stahovacka staci i 1 :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Petr Marek »

2 > 1 (matematika, 1. třída) :lol:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 161
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od ferdikf »

Jinak pokud jsou iridiové svíčky, tak ty se nečistí narozdíl od měděných. Očistěné iridiové svíčky drátěným kartáčem budou po pár desítkách km na vyhození.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Tak akční jsme naštěstí nebyli, ale díky, pro mě nová a užitečná informace.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Po výměně všech cívek auto šlape, cestou na sraz i zpět jsem měla všech pět pohromadě. :crazy: Díky všem zúčastněným za rady a Zajsoftovi za mobilní pohotovost. :good:
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Krasty
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Krasty »

Muzu k tomuto dotaz?
Setrim na nespravnem miste, kdyz bych si koupil nejlevnejsi civky a ne treba Bosch?
Nasel jsem znacku LORO nebo DECKERMANN za cca 400 kc za kus.

Nebo koupit pouzite origo za tu samou cenu?
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3375
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Vapik »

Já jsem teď měnil na B5244T3 a dal jsem delphi, na ty loro a deckermann jsem se díval nic méně nemám žádnou zkušenost. Do jetých bych šel tak max za 200kč/ks pokud vůbec.

Krasty
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Krasty »

no u Tebe je to x8... u mne jen x5 :)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3375
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Vapik »

Já to bral na B5244T3 takže jen 5ks. a měnil jsem jednu co hlásila diagnostika a jednu opticky načatou.
Ty dvě byli poslední origo zbylé tři už měnil někdo přede mnou a dal tam delphi tak jsem nic nevymýšlel a dal tam stejnou.

Shadow
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1735
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Shadow »

Co jsme se tak s klukama bavili osobně, tak ty nejlevnější no name nebrat. Mě bylo doporučeno buď origo, Bosch, Beru viz Chase nebo NGK - ty jsem jako jediné lepší měla od dodavatele na výběr, takže jsem vzala ty. Zvažovala jsem dát taky jeté, ale je fakt, že o nich nic moc nevíš a celou anabázi opakovat za chvíli znovu, tak to za to fakt nestojí.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Krasty
Offline
Příspěvky: 542
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
Vůz: Volvo XC90 2,5 T LPG, Ochcávka, LR Free1

Cívka - V70II 2.4i

Příspěvek od Krasty »

Diky
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]