Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3926 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pán tvrdí, že protokoly z STK nemá. Ale prý jednou to bylo za rozbité zadní okno a podruhé za jednu folii bez atestu. Je to nějaký divný.
Zítra zavolám na toto :
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19143965
Ale je to asi dovoz a to znamená že to může být klidně o půlku km stažený a nedohledatelný.
Zítra dám vědět jak jsem dopadl
Zítra zavolám na toto :
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19143965
Ale je to asi dovoz a to znamená že to může být klidně o půlku km stažený a nedohledatelný.
Zítra dám vědět jak jsem dopadl
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3927 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To bude Itálie. Bez výhřevu sedaček a tím pádem i bez bufíka, kterej mají skoro všechny ne-italský XC70.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3928 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Možná je auto někde od Brixenu nebo od Aosty a v té lokalitě být Taliánem výhřev a bufíka chci. Zítra se ozvu. Moc Vám děkuji za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3932 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#3933 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože je to další Ital...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3934 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.Zbys píše: ↑26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3935 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nerozumím tomu, mě se cena zdála dobrá. Ještě se chci zeptat, je 380 000 km na naftu ve VOLVU hodně? Celou dobu servisováno ve Volvu. Zítra budu volat a dodám další informace
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3936 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč to neni FL ? Vidim radio s ramečkem a snad LED v zadnim světlehajnej píše: ↑26 kvě 2021 20:18Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.Zbys píše: ↑26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13136
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3937 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi bych byl opatrný, tyhle přední světla tam nemají co dělat.
Mají tam být podle vin tyto:
https://www.google.com/search?q=30698835&oq=30698835&aqs=chrome..69i57.1260624448j0j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
No a pak klasika, chce to sebou někoho kdo Volvům rozumí a má origo diagnostiku.
A je to drahý na 15 let starý auto, které není v původním stavu.
Mají tam být podle vin tyto:
https://www.google.com/search?q=30698835&oq=30698835&aqs=chrome..69i57.1260624448j0j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
No a pak klasika, chce to sebou někoho kdo Volvům rozumí a má origo diagnostiku.
A je to drahý na 15 let starý auto, které není v původním stavu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3938 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
raolsa:děkuju za upozornění. Sám bych na to někdy nepřišel. Takže asi bouračka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
#3939 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co toto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19138145
Má dost najeto, ale prý je to servisováno jen ve Volvu.
Chci se zeptat, není nějaký fachman z Ostravy s diagnostikou a lakoměrkou, co by se semnou na to auto podíval a řekl, svůj názor. Pochopitelně za PENÍZE. Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19138145
Má dost najeto, ale prý je to servisováno jen ve Volvu.
Chci se zeptat, není nějaký fachman z Ostravy s diagnostikou a lakoměrkou, co by se semnou na to auto podíval a řekl, svůj názor. Pochopitelně za PENÍZE. Děkuju za odpovědi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3940 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To vypadá na reálnou slušnou nabídku. Samozřejmě musíš vzít v úvahu stáří auta a nepočítat s tím, že vše bude už jen zalité sluncem. Tomu autu bych určitě dal šanci.
Otázka je, co od toho čekáš? Bude to prostě chtít dál nějakou péči. Bacha na automat, jestli výrazně nekope, haldex jestli někdy viděl novej olej s filtrem, AWD jestli vůbec funguje tzn neprotáčí se kardan na úhlovce atd.
No a nebo k tomu přistoupit úplně jinak. Prostě přijed svézt se a když přeskočí jiskra, odjet. Na tomhle autě jde všechno opravit kdyžtak....takže hurá do Ostravy!
Otázka je, co od toho čekáš? Bude to prostě chtít dál nějakou péči. Bacha na automat, jestli výrazně nekope, haldex jestli někdy viděl novej olej s filtrem, AWD jestli vůbec funguje tzn neprotáčí se kardan na úhlovce atd.
No a nebo k tomu přistoupit úplně jinak. Prostě přijed svézt se a když přeskočí jiskra, odjet. Na tomhle autě jde všechno opravit kdyžtak....takže hurá do Ostravy!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13136
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3941 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, je to jenom předokolka, to každý neshání. Co se dovozu týče v tom bych problém neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3942 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A má to DO na vrata, to bych bral
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3943 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak napadne sníh, tak se to do mírného kopečka ani nerozjede - nebrat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3944 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bližší info nemám, ale přijde mi divné, že u záznamů z let 2018 a 2020 v servisce je nové razítko AP s novou adresou... ale třeba vedou servisku online a teď to dopsali až při prodeji.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3945 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Volvu zdar, jsem tu novy, chtel bych poprosit pritomne zkusene o radu... rad bych si poridil V70 2.gen. diesel bez virivych klapek... poradi nekdo prosim od jakeho roku, prip do jakych motoru se zacaly pouzivat?... diky moc za jakoykoliv nazor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3 roky 2 měsíce
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
#3946 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsem dobře četl, tak se to týká jen verze 120kw (ta je ještě nemá). 136kw už je má.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 690
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#3947 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jato chapu takle:
EURO3 nema DPF ani klapky, turbo bez chlazeni rizene podtlakem, cerny dekl motoru:
D5244T (120kW)
D5244T2 (96kW)
EURO4 ma DPF a klapky, turbo chlazene vodou rizene motorkem, sedy dekl motoru:
D5244T4 (136kw)
D5244T5 (120kw)
D5244T7 (93kw)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3948 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak píše Powl nademnou. Poznávací znamení verze bez DPF = černý dekl motoru.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3949 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Euro3 (bez klapek a DPF) poznáš podle:
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
#3950 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 137483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1423 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3110 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous