Škodní událost

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
kuclb
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)

Škodní událost

Příspěvek od kuclb »

Ahoj,
mám povinné ručení s připojištěním prtoti střetu se zvěří u AXA. Mám Volvo V60 r.v.2013 po faceliftu D3. V pátek jsem srazil srnce, policie, dnes nahlášeno atd.
Mám rozbité světlo, promáčklý blatník, asi utržený podběh, lehce promáčklou kapotu + poškrábaná - a to je snad vše, teda aspoň co vím. Mám 2 možnosti na opravu: Axa má po Brně smluvní servisy, ani jeden neznám a Volvo tam samozřejmě není. Nebo můj servis, kam přijde jejich technik... Řešil jste někdo s Axou něco podobného a co ty servisy? Smluvní servisy nevím, ale mám strach, když to dám do Cardionu např., tak aby pojišťovna nezaplatila jen část a já necvakal zbytek..
Nevíte někdo jak to chodí, zkušenosti?
Díky

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Škodní událost

Příspěvek od doktor »

Podle mě bude v poho jakýkoliv servis, který vymění plůechové díly a světlo, to zas asi nemusí dělat autorizák.
Ledaže by byl nějaký nutný SW kolem xenonu, což nevím
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Škodní událost

Příspěvek od Spyke »

Přečti si podmínky, co máš ve smlouvě a jakou máš spoluúčast. Operátor na lince Axy tě měl poučit o tom, že pokud využiješ smluvní servis (pokud je to ve smlouvě), tak ti dají slevu na spoluúčasti. To znamená, že pokud máš spoluúčast např. 5 procent, minimálně 5 tis., tak pokud se s opravou vlezeš do sta tisíc, tak ty sám budeš platit minimálně 5 tisíc, záleží na okolnostech, a pokud to dáš do smluvního servisu, tak ti udělají slevu na spoluúčasti třeba 2 tisíce nebo i víc, takže tě potom tahle sranda vyjde výrazně levněji. Ale je to o podmínkách smlouvy, liší se to. Operátor ti najde nejbližší smluvní servisy podle bydliště.... Nový xenon by se měl diagnostikou zkalibrovat a pak seřídit regloskopem, ale já jsem nekalibroval a i tak v pohodě seřídil na lince STK... Snad jsem neudělal extra botu...

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

Škodní událost

Příspěvek od Lukaso »

Je uplně jedno jestli to je AXA, KOOP nebo jakákoliv jiná pojišťovna. Všechny fungují stejně. Pokud to dáš do smluvního servisu nebo do autorizáku tak ti to opraví a ty zaplatíš spoluúčast ikdyby si za tu opravu řekli 200.000. Pokud to dáš jinam, dle tvého výběru, tak ikdyž za stejnou opravdu si ten servis naúčtuje 20.000,- tak na 90% tě budou krátit na plnění a nebo to alespoň v první instanci zkusí. Takhle to prostě funguje :)

Když jsem dával auto po nehodě k bráchovi na servis, což samozřejmě vypadá blbě a já to zcela chápu, tak se nechala udělat odborná kalkulace opravy u externí firmy, kterou sama pojišťovna pro tyto účely používá. Hádejte co, stejně to krouhli :o
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Škodní událost

Příspěvek od Spyke »

Pokud jsi si ještě nevybral servis,tak mi napiš SZ, dám ti kontakt přímo na smluvní servis AXA na Blanensku,pokud vyloženě netrváš na Brně. Myslím, že jsou kvalitní a všechnu komunikaci s pojišťovnou vyřídí za tebe a zaplatíš jen spoluúčast minus sleva za smluvní servis. Nemusíš platit celou fakturu a čekat na proplacení od pojišťovny,jedna z výhod smluvního servisu.

kuclb
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)

Škodní událost

Příspěvek od kuclb »

Ahoj,
volal jsem do dvou smluvních v Brně, kde mi řekli, že nejbližší termín je půlka a konec července. Takže jsem zavolal do Cardionu a 17.6. tam nechám auto. Blansko není tak daleko, ale už to asi měnit nebudu. Nevím jak to funguje, kdy a kdo co platí, ale snad to dopadne dobře... Na to, jestli to platím já a čekám na pojišťovnu co mi proplatí se ještě poptám - díky za námět.
Kdyžtak dej pls vědět ten servis, uvidím...

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

Škodní událost

Příspěvek od Lukaso »

Servis si to vyřeší sám a nebudeš nic platit. Jenom v případě, že to máš psané na podnikatelský subjekt, který je plátcem DPH tak zaplatíš DPH z opravy. ( to ti pak samozřejmě vrátí )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Škodní událost

Příspěvek od Kein »

Je to připojištění, na to myslet. Pokud nemáš ve smlouvě smluvní podmínku smluvní servis, tak to dej do autorizáku. Na normohodiny a origo dily nemuzou rict nic. Předpoklad je, ze mas na autě origo díly.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

Škodní událost

Příspěvek od Kein »

Lukaso píše: 06 čer 2021 16:06 Servis si to vyřeší sám a nebudeš nic platit. Jenom v případě, že to máš psané na podnikatelský subjekt, který je plátcem DPH tak zaplatíš DPH z opravy. ( to ti pak samozřejmě vrátí )
Nemusí to tak být vzdy, ale vesměs ano. U zvěře je vetsinou limit 100tis a nutnost policejního zaznamu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Škodní událost

Příspěvek od Zajsoft »

Ono kdyby kuclb si umel precist SZ, tak uz tam ma na me tyden telefon, s tim, ze sem tohle presne resil, srna, AXA... Ale holt nekomu neni dano :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé