nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#251 nimrodova devítka
jojo, chtěl za jeden asi těch 1200,-, ale teď je za 522,- https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1024752&listtype=search&searchparam=1024752
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#252 nimrodova devítka
tak mi zas prasklo nastavování bederní opěrky. tentokrát kus dvojky nerezu, ohnout do účka, po stranách dvě díry, uprostřed závit m4... a zas to funguje
na jaře jsem zjistil, že mi nefunguje výhřev sedačky... tak jsem na to koukal... přeměřil jsem dečky, ok. koukám ne relátko, nechápu funkci (jsem elektrický antitalent), tak jsem vzal kus sirky a sepnul ho nafurt... a furt nemám uzavřený okruh na vstupním konektoru... až pak koukám, u relátka mám vypadlý kablík z konektoru, zlomil se ten kovový *****, aby držel v konektoru. bohužel jiný teď u sebe nemám, tak jen namáčknuto a zatím funguje
také mi devítka tak nějak pozvolna startovala. nechal jsem zrepasovat druhý startér... a startuje skoro furt stejně... nu což, alespoň vím, že je teď v pořádku
na jaře jsem zjistil, že mi nefunguje výhřev sedačky... tak jsem na to koukal... přeměřil jsem dečky, ok. koukám ne relátko, nechápu funkci (jsem elektrický antitalent), tak jsem vzal kus sirky a sepnul ho nafurt... a furt nemám uzavřený okruh na vstupním konektoru... až pak koukám, u relátka mám vypadlý kablík z konektoru, zlomil se ten kovový *****, aby držel v konektoru. bohužel jiný teď u sebe nemám, tak jen namáčknuto a zatím funguje
také mi devítka tak nějak pozvolna startovala. nechal jsem zrepasovat druhý startér... a startuje skoro furt stejně... nu což, alespoň vím, že je teď v pořádku
- Přílohy
-
- 20200714_153554.jpg (100.03 KiB) Zobrazeno 706 x
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#253 nimrodova devítka
To vypadá parádně, já jsem dneska taky opravoval bederku, ale tvůj problém u mě už někdo kdysi vyřešil a to celkem na prasáka, ale funguje. Ale tvoje je mnohem elegantnější a čistší.
Já měl prasklý háčky, které drží ten samotný bederní popruh u tohohle nastavítka. Zvrhlo se to nakonec ve slepení popraskaných molitanů PUR lepidlem, zašití potahů a tak...
Já měl prasklý háčky, které drží ten samotný bederní popruh u tohohle nastavítka. Zvrhlo se to nakonec ve slepení popraskaných molitanů PUR lepidlem, zašití potahů a tak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#254 nimrodova devítka
děkuju
hezký je fakt, že urvaný háčky bych nerad řešil. ale molitan se mi také začíná hezky drolit, potahy už taky jsou celkem mizerný (teda hlavně ten řidičovo) a co je horší, molitany na sedákách jsou asi lehce prosezený.... furt se odhodlávám, že bych dal na zimu přední sedačky do čalounictví.... nový molitany a komplet kůže, včetně boků a zadků sedaček
hezký je fakt, že urvaný háčky bych nerad řešil. ale molitan se mi také začíná hezky drolit, potahy už taky jsou celkem mizerný (teda hlavně ten řidičovo) a co je horší, molitany na sedákách jsou asi lehce prosezený.... furt se odhodlávám, že bych dal na zimu přední sedačky do čalounictví.... nový molitany a komplet kůže, včetně boků a zadků sedaček
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#255 nimrodova devítka
To by bylo fajn, taky to mám někdy v nějakém plánu. Lowcost opravu jsem udělal včera a mimochodem dneska jsem se projel a sedačka pocitově jak vyměněná.
Pro info spodní sedák byl dost rozsezenej. Fyzicky je to poznat tak, že je prostě popraskaný molitan případně výrazně měkčí (ono to souvisí s tím praskáním). Vzal jsem to PUR lepidlo (jmenovitě Icema R nebo tak nějak), praskliny prolepil a podržel Homemade sponkami z vázacího drátu a měkký místa sedáku napíchal na několika místech špičkou aplikátoru a naplnil lepidlem jako koblihu marmeládou. Sedí se v tom teď jistěji.
Opěrák měl zase prasklý ty boční vystouplý molitany které brání pohybu zad do boku, tak jsem to taky takhle prolepil a zafixoval a super.
Pro info spodní sedák byl dost rozsezenej. Fyzicky je to poznat tak, že je prostě popraskaný molitan případně výrazně měkčí (ono to souvisí s tím praskáním). Vzal jsem to PUR lepidlo (jmenovitě Icema R nebo tak nějak), praskliny prolepil a podržel Homemade sponkami z vázacího drátu a měkký místa sedáku napíchal na několika místech špičkou aplikátoru a naplnil lepidlem jako koblihu marmeládou. Sedí se v tom teď jistěji.
Opěrák měl zase prasklý ty boční vystouplý molitany které brání pohybu zad do boku, tak jsem to taky takhle prolepil a zafixoval a super.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#256 nimrodova devítka
to zní suprově. pokud se nedokopu k čalouníkovi, asi to zkusím podobným stylem. děkuju
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#257 nimrodova devítka
nějaký trubky přišly. dík patří honzovi za vyřízení. na auto půjdou až asi na podzim
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#258 nimrodova devítka
Super! Raka Rör
Kdybych mohl vrátit čas, tak to na svojí devítku dám taky místo BSR.
Kdybych mohl vrátit čas, tak to na svojí devítku dám taky místo BSR.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#259 nimrodova devítka
máš dobré oko
některé svary jsou sice né moc hezké, asi to bude chtít pak trošku poladit, aby to fakt sedlo, ale za ty prachy je to super a snad to nebude moc uřvaný
některé svary jsou sice né moc hezké, asi to bude chtít pak trošku poladit, aby to fakt sedlo, ale za ty prachy je to super a snad to nebude moc uřvaný
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#260 nimrodova devítka
Ohledně uřvanosti podá recenzi Petr Marek.
Ten ho má na dvojce a řekl bych, že je to v klidu.
Myslím, že by Petr nejezdil s uřvaným (a tím myslím výfuk, nikoliv tady toho našeho zelenýho )
Ten ho má na dvojce a řekl bych, že je to v klidu.
Myslím, že by Petr nejezdil s uřvaným (a tím myslím výfuk, nikoliv tady toho našeho zelenýho )
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#261 nimrodova devítka
také si myslím. honza ji měl na v90 a také si ho pochvaloval tak předpokládám, že budu moci potvrdit jejich slova
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7585
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#262 nimrodova devítka
S výfukem Raka Rör jsem nadmíru spokojený. Zvuk je naprosto decentní, žádný cirkus. Provedení je pečlivé, materiál je velmi poctivý, ale když ho porovnám s Remusem Wild Label, který mám na Cabriu, tak ten je ještě o dost dál. Oproti Simonsu na Crossovi je zase o fous lepší Raka Rör. Já ho měl ještě za SEK 2990,- teď aktuálně stojí SEK 3590,- Komunikace do Švédska naprosto parádní (v angličtině) a poslání do Čech také nebyl problém.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#263 nimrodova devítka
tak mi dorazily další dvě velké položky, už čekám prakticky jen na volnou dílnu (pro zajímavost, teď tam má kamarád lotuse elite. jak je hnusný na fotkách, tak je poměrně hezký na živo, při nejmenším zajímavý). řízení bylo v servořízení.cz a turbo v specialturbo.cz. obojí je z auta na díly. turbo jsem dával z toho důvodu, že mám nízký plnící tlak. zkoušel jsem si hrát s regulátorem, ale bez nějakých rozumných změn. tak jsem poslal náhradní na repas. co šlo, to udělali ("Zvětšená radiální vůle, karbon na kroužku rotoru, poničená drážka rotoru, na turbínové skříni je zvětšená vůle obtokové klapky (lze použít – bez záruky). Je nutné vyměnit ložiska a rotor." bylo vyměněno i dmychadlové kolo). chtěl jsem vyměnit preventivně i oba ventily, ale už nejsou k mání, nicmény tyhle by měly fungovat správně, tak to neřeším. jsem zvědavý, jestli se konečně zbavím bouchání a jestli pojede lépe. navíc mi stále odněkud chčije olej, je to na straně turba, tak se budou přetěsňovat i trubky k němu... a jestli to stále nepomůže, už budu fakt dělat, že to nevidím
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#264 nimrodova devítka
Na kolik vyšlo řízení? Víš co s ním dělali?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#265 nimrodova devítka
8070,- včetně dopravy zpátky. netuším, co na něm dělali
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#266 nimrodova devítka
Nizkej tlak turba muze u b204 zpusobovat nekolik dalsich veci...egtc senzor, tcu jednotka, cidlo teploty, ebc ventil, pripadne pak neprimo pres jetronic dalsi veci jako fuel cut (vaha vzduchu) nebo senzor klepani.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#267 nimrodova devítka
váhu vzduchu jsem zkoušel před časem i náhradní, jede to stejně, tak uvidím teď. nějaký nápad, jak se dopátrat případné chyby? vůbec netuším, jak zjistit vadnou součástku, pokud ji nevypíše diagnostika (ta píše 1-1-1)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#268 nimrodova devítka
Asi nejrychlejsi test je odpojit ebc a misto nej zapojit mbc nastavenej na pozadovanej tlak treba 1bar.
Pokud tlak pri jizde stale nebude, je neco s turbem, pokud tlak bude, je neco s ebc nebo jeho rizenim (o to se stara tcu na zaklade vstupu z dalsich senzoru).
Pokud tlak pri jizde stale nebude, je neco s turbem, pokud tlak bude, je neco s ebc nebo jeho rizenim (o to se stara tcu na zaklade vstupu z dalsich senzoru).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#270 nimrodova devítka
tak, letos se mi moc nedaří... díky situaci jsme s devítkou byli akorát několikrát v beskydech, alpy snad zas příští rok
naposledy jsme byli v beskydech v říjnu. dojedeme do rožnova, nakoupíme v lidlu a když chci odjet, nic. startér točí a točí a točí... a nic. tak otevřu kapotu, zkušeně poklemu radio suppression relay (byť je měněné za originál) a... nic. tak si říkám, že asi natekl přece jen olej dorozdělovače, byť to gufero vypadalo měněně... odpojím kabely z víka, začnu šroubovat a když mám tak nějak povoleno (nevedu ráčnový klíč), zkusím dle pohmatu, jestli je tam mokro. není, rukavice suchá. tak jsem víko zas přitáhl, nastrkal zpátky kabely a devítka chytila normálně. nechápu
další radost nastala o pár dní později. přes noc pršelo, tak když jsem přišel k autu, stáhl jsem přední okénka, abych viděl lépe ven. a pravému se nechtělo nahoru. tak si říkám, že je ve vypínači asi zas bordel, jako se mi to stalo ve francii. opět zkušeně vezmu do ruky čistič brzd, prostříkám.... a nic, okno se ani nehlo. tak prostříkám vypínač u řidiče. nic. vzal jsem vypínač ze zadních dveří. nic. takže jsem sundal tapec, vyndal baterku, našel dva dráty, a vytáhl okno takto. zatím jsem se tomu nevěnoval...
no a před několika dnama jsem dal konečně kamarádovi automechanikovi devítku, aby přehodil turbo, řízení a výfuk. kvuli nepříznivé předpovědi počasí se nestihla udělat geo (byl jsem pro auto v sobotu odpoledne, ale předpověď nevyšla, je hezky), výfuk byl třeba dost upravit a furt to není úplně odkonalé, ale turbo je vyměněný a jsou přetěsněný olejový trubky k němu. a snad konečně se mi přestane devítka pomočovat, jedna trubka byla na silikonu. takže v sobotu přijedu před dílnu a ta zavřená. ale devítka stojí opodál. a koukám, že je zezadu nabouraná. tak jdu pro kamaráda a také o tom nevěděl. dílnu má v areálu bývalého jzd, ale zemědělci tam furt operují. navíc vedle se staví, nechávaj si tam stroje, občas se tam otáčí... kdo to udělal nikdo neví, nikde nikdo. no nic. tak jedu domů a i s nehorázně rozhozenou geometrií jsem si užil nového turba. nevím, kolik ukazuje budík na konci stupnice, ale fouká to skoro až ke konci budíku a jede jak splašený. nikde se nic nedusí, přitom je motor furt nádherně kultivovanej. výfuk je tichý, ten také vypadá velice dobře. takže alespoň něco
naposledy jsme byli v beskydech v říjnu. dojedeme do rožnova, nakoupíme v lidlu a když chci odjet, nic. startér točí a točí a točí... a nic. tak otevřu kapotu, zkušeně poklemu radio suppression relay (byť je měněné za originál) a... nic. tak si říkám, že asi natekl přece jen olej dorozdělovače, byť to gufero vypadalo měněně... odpojím kabely z víka, začnu šroubovat a když mám tak nějak povoleno (nevedu ráčnový klíč), zkusím dle pohmatu, jestli je tam mokro. není, rukavice suchá. tak jsem víko zas přitáhl, nastrkal zpátky kabely a devítka chytila normálně. nechápu
další radost nastala o pár dní později. přes noc pršelo, tak když jsem přišel k autu, stáhl jsem přední okénka, abych viděl lépe ven. a pravému se nechtělo nahoru. tak si říkám, že je ve vypínači asi zas bordel, jako se mi to stalo ve francii. opět zkušeně vezmu do ruky čistič brzd, prostříkám.... a nic, okno se ani nehlo. tak prostříkám vypínač u řidiče. nic. vzal jsem vypínač ze zadních dveří. nic. takže jsem sundal tapec, vyndal baterku, našel dva dráty, a vytáhl okno takto. zatím jsem se tomu nevěnoval...
no a před několika dnama jsem dal konečně kamarádovi automechanikovi devítku, aby přehodil turbo, řízení a výfuk. kvuli nepříznivé předpovědi počasí se nestihla udělat geo (byl jsem pro auto v sobotu odpoledne, ale předpověď nevyšla, je hezky), výfuk byl třeba dost upravit a furt to není úplně odkonalé, ale turbo je vyměněný a jsou přetěsněný olejový trubky k němu. a snad konečně se mi přestane devítka pomočovat, jedna trubka byla na silikonu. takže v sobotu přijedu před dílnu a ta zavřená. ale devítka stojí opodál. a koukám, že je zezadu nabouraná. tak jdu pro kamaráda a také o tom nevěděl. dílnu má v areálu bývalého jzd, ale zemědělci tam furt operují. navíc vedle se staví, nechávaj si tam stroje, občas se tam otáčí... kdo to udělal nikdo neví, nikde nikdo. no nic. tak jedu domů a i s nehorázně rozhozenou geometrií jsem si užil nového turba. nevím, kolik ukazuje budík na konci stupnice, ale fouká to skoro až ke konci budíku a jede jak splašený. nikde se nic nedusí, přitom je motor furt nádherně kultivovanej. výfuk je tichý, ten také vypadá velice dobře. takže alespoň něco
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#271 nimrodova devítka
To jsou svině!
Stát se to může, ale kdyby aspoň nechal cedulku za stěračem.
Tak ať je příští sezóna veselejší!
Stát se to může, ale kdyby aspoň nechal cedulku za stěračem.
Tak ať je příští sezóna veselejší!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#272 nimrodova devítka
pokud do devítky drbnul nějakým fakt velkým a těžkým strojem, tak to ani nemusel zaregistrovat, si myslím
děkuju
děkuju
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#273 nimrodova devítka
zdá se to nemožný, ale konečně jsem dodělal pátý dveře
nejdřív jsem řešil vrata, ta úspěšně byla sehnána. následovala barva. bohužel lakýra, který mi dělal dveře, má furt plno a na mě by se dostalo zhruba za rok, ale i tak těžko říct, zda-li tak "rychle". takže jsem musel řešit alternativního lakýru. nu proč ne, tak hrozný to být nemůže, že jo nejdřív jsem si musel zjisti barvu, protože auto bylo zazimovaný. podle kódu mi nic z ppg nesedělo, ale tuším, že když mi lakýra dělal dveře, tak si nechával míchat barvu v jedné drogérii. měl dva odstíny mé barvy a na druhý pokus se zadařilo. takže hurá vrata k lakýrovi. no, lakýrovi se to fakt moc nepovedlo nedoleštěný, pod spz pobroušený, fuj. ale budiž, mám vrata v barvě
vrata měla evidentně lepené okno, ale bohužel tak blbě, že bylo zcela přimáčklé na plechu, což být nemá. vrstva lepidla je tam od oka k pěti milimetrům. nejdřív jsme to chtěli s kamarádem přelepit sami, ale došla nám kuráž a nechal jsem to udělat zdejší profíky. lepidlo použili jiné, není to jak medvědí hovno, ale trošku plastické to je, tak to snad bude v cajku. všechno se jim celkem povedlo, jen pravý horní roh jim trošku utekl a pro změnu tam šla dost špatně dát boční lišta, která se nýtuje. hodně se nahřívalo a jakž takž to tam je, ale ten roh nesedí. ale nebije to do očí, takže celkem fajn
další problém byl v tom, že se muselo s dveřma hrozně třísknout, aby se zavřely. pomohlo vypilování otvorů pro šrouby a 2 podložky pod každý ze dvou šroubů, aby byl zámek víc dovnitř auta. jenže to pravděpodobně způsobilo zlomení ramene páčky, do kterého jde táhlo. stalo se to, že ta část zámku už drhla o dveře a asi při zmáčknutí se to zlomilo. takže následovalo shánění páčky nebo celé "lišty". páčka z pozdějších modelů nesedí, sedan to má ještě celé jiné, takže fakt supr. nakonec mi zachránil honza, od kterého mám auto
při skládání se mi povedlo ukořistnit vytlumení tapecu z pozdějších kousků. nevěřím, že to má nějaký efekt, ale už pro ten pocit mám z toho radost navíc jsem přidal kus takový pěny ke zlomenýmu oku na tapecu, aby to nemlátilo (doteď jsem tam měl zmuchlaný mikrotenový sáček, tak, jak to honza vyladil před asi 5 lety, kdy auto přivezl )
takže taková byla celá anabáze s pátýma dveřma. fakt jsem nečekal, že s tím bude tolik problémů, ale mám radost, že je to konečně hotový
teď se mi ladí koncovka výfuku, moc trčí ven. a taky budu potřebovat poladit ten nárazník. došel jsem k závěru, že asi zkusím kontaktovat někoho, kdo opravuje plasty. nemá někdo zkušenost s těmahle https://www.opravaplastu.cz/ ? nebo má někdo jiný nápad?
nejdřív jsem řešil vrata, ta úspěšně byla sehnána. následovala barva. bohužel lakýra, který mi dělal dveře, má furt plno a na mě by se dostalo zhruba za rok, ale i tak těžko říct, zda-li tak "rychle". takže jsem musel řešit alternativního lakýru. nu proč ne, tak hrozný to být nemůže, že jo nejdřív jsem si musel zjisti barvu, protože auto bylo zazimovaný. podle kódu mi nic z ppg nesedělo, ale tuším, že když mi lakýra dělal dveře, tak si nechával míchat barvu v jedné drogérii. měl dva odstíny mé barvy a na druhý pokus se zadařilo. takže hurá vrata k lakýrovi. no, lakýrovi se to fakt moc nepovedlo nedoleštěný, pod spz pobroušený, fuj. ale budiž, mám vrata v barvě
vrata měla evidentně lepené okno, ale bohužel tak blbě, že bylo zcela přimáčklé na plechu, což být nemá. vrstva lepidla je tam od oka k pěti milimetrům. nejdřív jsme to chtěli s kamarádem přelepit sami, ale došla nám kuráž a nechal jsem to udělat zdejší profíky. lepidlo použili jiné, není to jak medvědí hovno, ale trošku plastické to je, tak to snad bude v cajku. všechno se jim celkem povedlo, jen pravý horní roh jim trošku utekl a pro změnu tam šla dost špatně dát boční lišta, která se nýtuje. hodně se nahřívalo a jakž takž to tam je, ale ten roh nesedí. ale nebije to do očí, takže celkem fajn
další problém byl v tom, že se muselo s dveřma hrozně třísknout, aby se zavřely. pomohlo vypilování otvorů pro šrouby a 2 podložky pod každý ze dvou šroubů, aby byl zámek víc dovnitř auta. jenže to pravděpodobně způsobilo zlomení ramene páčky, do kterého jde táhlo. stalo se to, že ta část zámku už drhla o dveře a asi při zmáčknutí se to zlomilo. takže následovalo shánění páčky nebo celé "lišty". páčka z pozdějších modelů nesedí, sedan to má ještě celé jiné, takže fakt supr. nakonec mi zachránil honza, od kterého mám auto
při skládání se mi povedlo ukořistnit vytlumení tapecu z pozdějších kousků. nevěřím, že to má nějaký efekt, ale už pro ten pocit mám z toho radost navíc jsem přidal kus takový pěny ke zlomenýmu oku na tapecu, aby to nemlátilo (doteď jsem tam měl zmuchlaný mikrotenový sáček, tak, jak to honza vyladil před asi 5 lety, kdy auto přivezl )
takže taková byla celá anabáze s pátýma dveřma. fakt jsem nečekal, že s tím bude tolik problémů, ale mám radost, že je to konečně hotový
teď se mi ladí koncovka výfuku, moc trčí ven. a taky budu potřebovat poladit ten nárazník. došel jsem k závěru, že asi zkusím kontaktovat někoho, kdo opravuje plasty. nemá někdo zkušenost s těmahle https://www.opravaplastu.cz/ ? nebo má někdo jiný nápad?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#274 nimrodova devítka
devítka má hroznou spotřebu oleje. vzhledem k tomu, že se mi stále počůrává, jsem se jal hledat, odkud je to tentokrát. vypadalo to, že teď to je odlučovač oleje, respektive ta změť hadic a podobných věcí nad ním. originálně je to zatěsněno pouze zdrhovacíma (elektrikářskýma) páskama, tak jsem nasadil hadicové spony a lehce ještě potřel spoje silikonem. teď to vypadá, že to těsní
nicméně spotřeba oleje je stále při nejlepším šílená. jelikož minulý rok se nic takového nedělo a v sání je přece jen trošku víc oleje než bývalo, domnívám se, že za to může zrepasované turbo :-/ no, abych předešel nepříjemné práci, do které se kamarádovi vůbec nechce, tak mi nezbyde než zkusit oil catch tank. naštěstí jsem před lety jeden udělal a pak změnil názor na jeho použití, ale teď ho tam zkusím nabastlit, jen už se nebude vracet nic do sání. je to hodně upravený tuším odlučovač vody, krom toho plastového těla a spodního odlitku z něho nezbylo nic. dole jsem udělal i výpušťák a vypadá vlastně docela zajímavě v plánu je s tím najet pár stovek kilometrů a jestli bude v sání furt olej a spotřeba také zůstane více méně stejná, tak nezbyde než dát původní turbo a vyměnit mu ventily. zatím jsem objednal pětilitrovku totalu, ať tam neliju drahý yacco 5w50...
nicméně spotřeba oleje je stále při nejlepším šílená. jelikož minulý rok se nic takového nedělo a v sání je přece jen trošku víc oleje než bývalo, domnívám se, že za to může zrepasované turbo :-/ no, abych předešel nepříjemné práci, do které se kamarádovi vůbec nechce, tak mi nezbyde než zkusit oil catch tank. naštěstí jsem před lety jeden udělal a pak změnil názor na jeho použití, ale teď ho tam zkusím nabastlit, jen už se nebude vracet nic do sání. je to hodně upravený tuším odlučovač vody, krom toho plastového těla a spodního odlitku z něho nezbylo nic. dole jsem udělal i výpušťák a vypadá vlastně docela zajímavě v plánu je s tím najet pár stovek kilometrů a jestli bude v sání furt olej a spotřeba také zůstane více méně stejná, tak nezbyde než dát původní turbo a vyměnit mu ventily. zatím jsem objednal pětilitrovku totalu, ať tam neliju drahý yacco 5w50...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#275 nimrodova devítka
tak stačil pohled do hadic, je to turbo :-/ to je fakt tak těžký utěsnit? vím, že se daj koupit i sady na opravu, tak nevím, jestli to nezkusit doma a pak ho jen nedát převážit, nebo co se s ním vlastně pak dělá...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek