V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
saabik
Offline
Příspěvky: 769
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od saabik »

Ale paušálně psát na fakturu dolití nebrzdovky a vody do ostřikovačů, u autorizovaného servisu, mi přijde dost divný. Nebo to v autorizácích takhle nemají?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Lukaso »

Urvanej: Já nevím, já to nezkoumal :D Doktor se tu čílí nad 500 za kontrolu brzd, tak jsem předpokládal, že to tam je
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Fíla »

Urvanej píše: 31 kvě 2021 11:45 Lukaso: kde vidíš pětikilo? Já tam vidim dobře maskovaných 1490,- bez daně. ;-)


Ať dělám co dělám, tak tam vidím kontrolu brzd vč. demontáže kol 3 AW za 447,- bez dph (jedno AW za 149,- Kč bez dph).

Mimochodem AW je časová norma - jejíž délku stanovuje opět Volvo. Všichni tady máte VIDu, tak si tam ty normy můžete dohledat sami pod označením VST. Těch AW je do hodiny 10, tudíž 1 AW je 6 minut. Takže ty brzdy kontrolovali dva mechanici po dobu +- 18 minut. A zákazník jim za tento úkon zaplatil 541,- Kč včetně daně.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Urvanej »

Fíla: ten muj plk se vztahoval k hodinový sazbě, se kterou tam Lukaso operoval. Ale asi jsem to špatně pochopil...
To AW je dole na fraktuře vysvětlený, ale jak si došel k tomu, že to dělali dva mechanici, to netuším. Předpokládal jsem, že jeden, který má číslo 3.13. :unknown:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Fíla »

Jeden mechanik bude mít číslo 3, druhý 13. Servis VPS (Volvo Personal Service - https://www.volvocars.com/cz/pro-uzivatele/udrzba/servis-a-oprava) aneb dva mechanici dělají jedno auto aneb představa Volva o efektivitě servisu :( . Postupně na tento systém přešly nebo v dohledné době přejdou všechny autorizáky nejen u nás v ČR, ale v celém světě.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od powl »

norma se ale stanovuje na 1 cloveka neboli je to "clovekohodina" (cloveko6minut)

tzn kdyz ma nejakej ukon narocnost 1AW, at uz ho v servisu dela 1 clovek nebo 3 na fakture bude vzdycky 1AW a cena v sazbe 149
to ze jim to realne ve dvou trvalo treba polovicni dobu nemusi zakaznika zajimat

aspon ja to tak na fa z autorizaku mam

neboli pokud pracovali podle normy meli ve dvou ty brzdy hotovy za 9 min a ne za 18 tudiz je to furt 1490kc/hod bez dph
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

JMalinex
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 24
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: XC90 Inscription MY2018

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od JMalinex »

Nosound89 píše: 31 kvě 2021 11:42
Fíla píše: 31 kvě 2021 09:25Mytí vozu plus vysátí vnitřku zdarma při prohlídce nebo opravě je ve standardu Volvo. To samý ty další položky na zde postované faktuře jako kontrola brzd, atd. Proto je to prohlídka :D . Autorizák musí postupovat podle standardů Volvo, proto je to autorizák.
Nikdo nikoho nenutí jezdit do autorizáku, stejně jako nikdo nikoho nenutí navštěvovat nemocnici. Taky může svěřit svoje tělo lidovému léčiteli, stejně tak může dávat auto k Frantovi do garáže, případně si dělat všechno sám. Třeba i operovat.
Asi né u každé opravy, ne?
Příklad, půjdu si nechat vyměnit třeba ty gumičky stěračů za cirka 1500Kč a oni mi musí vysát a umýt auto?
Ano, myslíš si to správně. U každé opravy/prohlídky mytí není (u roční prohlídky je to však standard). Nechával jsem do XC60 nahrát Polestar a ani koberečky nebyly vyklepaný :D .
Nicméně, nechtěl jsem tou fakturou rozpoutat takové vášnivé debaty.. Do autorizáku kvůli záruce a garanci je pokud se nepletu nutnost/povinnost jezdit ať už je to Dacie nebo Volvo. Logicky, pokud kupuju auto za 1,8 bez DPH, musím čekat, že to bude něco stát. Opice a banány.. To, že si autorizák účtuje nesmylslné částky za nesmyslné věci je bohužel daň za nové auto, záruku na práci a náhradní díly. Pokud se s autem něco stane, jde to za nima. Pokud nebude razítko v servisce, protože jezdíš k Frantovi do garáže vedle ve vsi, ahoj, zaplať si to sám..
Je to byznys, z prodejů aut údajně žádný závratný částky nejsou a z něčeho ty lidi živit přece musejí.. Samozřejmě se bavíme o nových (2017+) autech, starší je nejlepší dát k Radkovi do Semil :good: :good:
_________________
XC90 D5 AWD MY18 Inscription
XC60 D5 AWD MY14 Rich Java
Volví rodina: V40, XC60, XC70, V90CC Pro

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od doktor »

Ja se nerozciluji.
Jakozto nemocnicni doktor si v tyhle zemi a nasem socialistickem statnim zdravotnictvi nikdy nove auto za 2 mega nekoupim (ani za mega), takze se me nastesti povinna navsteva autorizaku kvuli zaruce netyka.

Tim nechci samozrejme rict, ze bych komukoliv zavidel. Ja jsem prejici clovek a mam radost, kdyz si nekdo dokaze poctive vydelat. Je holt sikovnejsi nez ostatni - to ja naopak kvituji.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od PINĎABC »

Doktore neber to jizlivě, ale jako dobrou radu. Nejvyšší čas otevřít vlastní ordinaci.
Maji to tak mi kamarádi lékaři nebo tatínkové mých kamarádů co jsou mudr. Stačí pár hodin týdně.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od doktor »

Je to OT, odpovim a omlouvam se predem vsem ktere to nastve.
Pouze prace v ordinaci nonstop by me asi nebavila. Ne v tehle fazi zivota, resp zatim. Ale je to pekny prototyp toho, jak vyzobat ze systemu to nejlepsi a za nejvic penez a pak kdyz pacientovi opravdu neco je, tak supito do spitalu resit prusery. Vetsina ambulanci s temi pacienty moc nepracuje, cest vyjimkam.
Prace v nemocnici je zabavna ovsem umorna zaroven. Pokud na to budu mit silu, tak zustanu.
Do ambulance pak treba utecu za par let.
Ale asi ne jako vlastnik, ale jako zamestnanec. Nejde mi tolik o penize nez o to mit normalni pracovni dobu 40 hod tydne misto dosavadnich 80.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Shockey

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Shockey »

JMalinex píše: 31 kvě 2021 15:56Do autorizáku kvůli záruce a garanci je pokud se nepletu nutnost/povinnost jezdit ať už je to Dacie nebo Volvo. Logicky, pokud kupuju auto za 1,8 bez DPH, musím čekat, že to bude něco stát. Opice a banány.. To, že si autorizák účtuje nesmylslné částky za nesmyslné věci je bohužel daň za nové auto, záruku na práci a náhradní díly. Pokud se s autem něco stane, jde to za nima. Pokud nebude razítko v servisce, protože jezdíš k Frantovi do garáže vedle ve vsi, ahoj, zaplať si to sám..
Nemusíš nic, přečti si něco o blokové vyjímce č. 461-2010

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Fíla »

Zde je výňatek ze standardů servisu Volvo. Pokud to v nějakém autorizáku nedodržují, je možnost si stěžovat. Mytí vozu by mělo být po každém pobytu na dílně.
https://www.volvocars.com/en-ca/own/maintenance/service-by-volvo
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1178
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od zvedavec »

PINĎABC píše: 31 kvě 2021 18:09 Doktore neber to jizlivě, ale jako dobrou radu. Nejvyšší čas otevřít vlastní ordinaci.
Maji to tak mi kamarádi lékaři nebo tatínkové mých kamarádů co jsou mudr. Stačí pár hodin týdně.
No ale tohle se týká pouze specialistů, praktičtí lékaři makaj jak barevní - teda nebarevní :-)
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od hajnej »

Mimo toto téma...ale vlastně už k tématu....Žena se vrací z práce z ordinace praktika docela dost vysátá. Zas jako takovou pohodu bych to neviděl. Ale furt lepší jak ve špitálu no. Můžeme bejt rádi, že tu jsou takoví srdcaři a srdcařky jako "náš" doktor.
No a zpátky k Volvu!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od doktor »

nemocniční lékař, prakticky lékař, ambulantní specialista - to jsou 3 typy zcela odlišné lékařské praxe - od socialistické ke kapitalistické. Už to nechci zde více rozpitvávat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Lukaso »

můžu potvrdit, že když jsem si nechával nahrávat polestar ( což je těch 5 minut ) tak mi bylo řečeno, že auto bude za 2 hodiny, když jsem se ptal jestli by to přeci jen nešlo urychlit, tak mi řekli, že to je proto, že musí auto umýt a vyčistit.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Shockey

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od Shockey »

Lukaso: no jasně, že ti umyli auto - nechal jsi tam 25 litrů za 5 minut práce 8) .
Cardion a AutoPalace v Brně: nikdy auto neumyli a o kontrole aktuálnosti softu taky nemůže být řeč. V AutoPalace to dokonce dotáhli k dokonalosti tím, že jsem tam kdysi nechal dělat opravu za cca 30 000, odevzdal klíče, do ruky výměnou za 20 Kč dostal lupen na šalinu a mazej. A když jsem si cestou do kanclu v šalině četl předávací protokol, tak tam bylo napsané: nabídnuto náhradní vozidlo zdarma - zákazník nepožaduje :D

Minulý týden jsem dával služební Oktávku na servis (60 000 k), servis v rozsahu 1 den. Do ruky jsem dostal klíče od Kodiaku RS s tím, že nájezd do 100 km nemusím řešit dotankováním a odpoledne na mě čekalo umytý a vysátý auto.
V Cardionu jsem kupoval už dvě auta, ale někdy mám pocit, že je člověk se starším autem spíš obtěžuje...

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1665
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od labanos »

Nevím, já si nechal jednou dělat v Cardionu rozvody a chtěl jsem aktualizovat SW klapky. Super domluva, ten den hotovo, auto umyté, nabízeli mi odvoz a protože technik viděl starý pekač (v té době 16 let), tak mi ještě doporučil, abych si vyměnil napínák pomocného řemene (to jsem měnit nechtěl). Ale bylo to 2017. Od té doby mi pořád posílají nějaké reklamní materiály :-D
Cena srovnatelná s Ambem, ale orig. díly, domluvou a termíny úplně jinde.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od David Patočka »

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?
Ne, není to reálné, a už vůbec ne v naftě.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od quaero »

Volvo má aktuálně lepší benziny než nafťáky? Nebo jak je to myšleno?

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od hajnej »

Přesně tak je to myšleno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od David Patočka »

Ano,
pokud vás napadá si koupit ojetinu posledních 5 let, tak s ohledem na zkušenosti doporučuji určitě benzínovou.
Je jich na trhu málo a jsou výrazně dražší, protože už je to obecně známá záležitost.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od quaero »

Díky, dobrý vědět. Sice jsou zatím nad mé finanční možnosti, ale z časem se k nim snad dopracuji. Známej má XC60 T6 Polestar a chválí si jí moc. A jede to jak kráva teda. :D

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od PINĎABC »

Říká se, že žere jak kráva
😁

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

V90 jako lowcost auto.. je to reálné?

Příspěvek od quaero »

No, to taky, ale jemu s tím jezdí hlavně manželka, tak to jde. Navíc on patří k těm co spotřebu nemusí řešit.

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé