Takže na S60 se mi podařilo levou páčku poškodit. Když jsem sundaval krytku, něco z toho upadlo a to kolečko se teď točí velice lehce. Takže asi stopper nebo co. Opatrně s tím sundaváním krytky.hajnej píše:právě jsem probudil k životu obě páčky
jak snadné a rychlé, moc díky za rady, stačilo jen sundat ty krytky a prostříkat kontaktolem, bylo to zapatlaný nějakým mazivem
všechno funguje tak jak má!!! a já s tím takhle žil, nekecám, pár let
páčka pc
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
páčka pc
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8253
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
páčka pc
To něco je s největší pravděpodobností pérko, které tlačí na kuličku, která zapadává do prohlubní ve vnitřním prstenci a tím zajišťuje správný chod. Pérko pohledej a bude to ok. Pokud ho nenajdeš dej vědět, myslím, že ho doma mám.hajnej píše:Takže na S60 se mi podařilo levou páčku poškodit. Když jsem sundaval krytku, něco z toho upadlo a to kolečko se teď točí velice lehce. Takže asi stopper nebo co. Opatrně s tím sundaváním krytky.hajnej píše:právě jsem probudil k životu obě páčky
jak snadné a rychlé, moc díky za rady, stačilo jen sundat ty krytky a prostříkat kontaktolem, bylo to zapatlaný nějakým mazivem
všechno funguje tak jak má!!! a já s tím takhle žil, nekecám, pár let
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
páčka pc
Vítej do klubu, taky mi to perko vyskočilo, naštěstí jsem ho na zemi našel.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
páčka pc
tak na chodníku nic, auto je v servisu tak ještě se pořádně podívám po koberci...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
páčka pc
pérko nalezeno a vloženo. Páčka opět krásně funguje. Díky kamarádi 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8253
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
páčka pc
Jako že mám u Tebe pivo?hajnej píše:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
páčka pc
Díky za návod.
Jen bych doplnil, ať si ostatní dají POZOR na to, že při vytržení krytky u tlačítka vyletí pružinka a vypadne kulička.
Mně šla krytka špatně odendat. Nezkoušejte s tím při vyndavání kroutit, jsou tam plastová vodítka, takže se to musí vytrhnout jen směrem ven.
Kulička je magnetická a dá se tedy najít v trávě pomocí magnetu (zabralo asi 30 minut
).
Špatně mi fungovalo tlačítko READ a blinkry občas vůbec nespínaly a musel jsem ovladačem různě hýbat - jasná chyba kontaktu.
Tvrdou kancelářskou gumou jsem přejel plošky na tišťáku, po kterých se šoupou ty plíšky a oboje ostříkl kontaktolem a vyčistil.
Plošky byly dost tmavé a po proceduře jsou hezky stříbrné.
Kontaktol jsem nastříkal do mikrospínače tlačítka READ a hodněkrát jsem ho zmáčknul, aby se kontaktol dostal na kontakty.
Po smontování blinkry i tlačítko READ fungují perfektně.
Jen bych doplnil, ať si ostatní dají POZOR na to, že při vytržení krytky u tlačítka vyletí pružinka a vypadne kulička.
Mně šla krytka špatně odendat. Nezkoušejte s tím při vyndavání kroutit, jsou tam plastová vodítka, takže se to musí vytrhnout jen směrem ven.
Kulička je magnetická a dá se tedy najít v trávě pomocí magnetu (zabralo asi 30 minut

Špatně mi fungovalo tlačítko READ a blinkry občas vůbec nespínaly a musel jsem ovladačem různě hýbat - jasná chyba kontaktu.
Tvrdou kancelářskou gumou jsem přejel plošky na tišťáku, po kterých se šoupou ty plíšky a oboje ostříkl kontaktolem a vyčistil.
Plošky byly dost tmavé a po proceduře jsou hezky stříbrné.
Kontaktol jsem nastříkal do mikrospínače tlačítka READ a hodněkrát jsem ho zmáčknul, aby se kontaktol dostal na kontakty.
Po smontování blinkry i tlačítko READ fungují perfektně.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
páčka pc
Pred nejakým časom som absolvoval túto procedúru ale iba s miernym zlepšením chodu kolieska na počítač. Všemožne som sa tam snažil dostreknúť prípravok na kontakty. Čiastočne to pomohlo ale neskoršie mi to opäť začalo blbnúť pri prepínaní. Vtedy som sa ale bránil demontáži aj rozobratiu páčky. Teraz som sa ale odhodlal povenovať sa tomu viac. Urobil som demontáž páčky z auta a komplet ju rozobral. Nie je to nič hrozné a v pohode sa to dá úplne rozobrať.
Ako asi hlavný problém vidím v tom, že celé vnútro a všetky kontaktné plochy boli komplet zadrbané od maziva použitého na mazanie plastových dielov. Asi je ho tam použitého hodne a v lete, v teple redne a steká úplne po všetkom. Mám za to, že kvôli vrstve maziva sa prípravok na kontakty nedostal úplne na ich povrch a nevyčistil ich, pretože sa to úplne točilo a patlalo vo vrstve priesvitnej vazelíny v hrúbke okolo 1mm. Samotné kontaktné polia po preleštení tvrdou gumou boli ako nové, bez vydretia dráh, po ktorých chodia pružné pohyblivé prepojky. Preto odporúčam to urobiť poriadne a asi bude na veľmi dlho po takomto ošetrení pokoj.
Kovových pružných dutých čapov sa netreba báť. Úplne v pohode sa dajú bez poškodenia vytiahnuť tak, že do nich pomalými otáčkami zavŕtate ručnou skrutkovačkou vrták (asi 1,8 - 2 mm) do hĺbky asi 4 mm a vytiahnete ich von za vrták. Je to easy.
Ako asi hlavný problém vidím v tom, že celé vnútro a všetky kontaktné plochy boli komplet zadrbané od maziva použitého na mazanie plastových dielov. Asi je ho tam použitého hodne a v lete, v teple redne a steká úplne po všetkom. Mám za to, že kvôli vrstve maziva sa prípravok na kontakty nedostal úplne na ich povrch a nevyčistil ich, pretože sa to úplne točilo a patlalo vo vrstve priesvitnej vazelíny v hrúbke okolo 1mm. Samotné kontaktné polia po preleštení tvrdou gumou boli ako nové, bez vydretia dráh, po ktorých chodia pružné pohyblivé prepojky. Preto odporúčam to urobiť poriadne a asi bude na veľmi dlho po takomto ošetrení pokoj.
Kovových pružných dutých čapov sa netreba báť. Úplne v pohode sa dajú bez poškodenia vytiahnuť tak, že do nich pomalými otáčkami zavŕtate ručnou skrutkovačkou vrták (asi 1,8 - 2 mm) do hĺbky asi 4 mm a vytiahnete ich von za vrták. Je to easy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 II D5244T5 m.y. 2006
páčka pc
Zdravím pánové, chci se zeptat pokud měním celou páčku blinkru za jinou. Dá se u p2 zaměnit (šedá) před-face za (černou) faceliftovou? Svojí faceliftovou mám zlomenou a šedá predfacelift po namontovaní nereaguje.
_________________
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
V70 2.4d D5244T5 2006,
V50 1.6d DrivE 2012
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]