Nevíte co po nich požadovat? Jo a nerozmlouvejte mi autorizovaný servis, vím že přeplatím, ale je to blízko, já to chci udržovat vymazlený (než mi seberou drajvr lajsns
T5 žere olej, co vyměnit?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Chci se zeptat co přesně mám vyměnit když mi T5 žere olej. Je údajně cítit z výfuku, takže je spalován, protože nikde nic neteče/neprosakuje. Vím že jde o nějaké to těsnění/guferka, ale teď nevím jestli jde o písty,vačku,hlavu apod. Ve volvu mi samože chtěli měnit hned všechno, ale přitom neuměl ani otevřít kapotu
Když tam nemají toho šéfa servisu (kterej je sám rovnej chlap a V850ku T5 měl) tak jsou v pasti
Nevíte co po nich požadovat? Jo a nerozmlouvejte mi autorizovaný servis, vím že přeplatím, ale je to blízko, já to chci udržovat vymazlený (než mi seberou drajvr lajsns
) a s municí není problém. Strejda Marcellus je milionář 
Nevíte co po nich požadovat? Jo a nerozmlouvejte mi autorizovaný servis, vím že přeplatím, ale je to blízko, já to chci udržovat vymazlený (než mi seberou drajvr lajsns
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
T5 žere olej, co vyměnit?
Jestli ti to požírá olej skrz turbo, tak zrovna u něj bych řešil repas od někoho neautorizovanýho... jinak by se mohlo stát, že bys rázem měl v autě 2x tolik peněz, než za co si ho kupoval. 
-
Offline
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
T5 žere olej, co vyměnit?
Když ti nejde o prachy a chceš to zakaždou cenu udržovat vymazlený, tak je nech udělat všechno
Tím nic nezkazíš. Jinak by to chtělo asi přetěsnit ventily. Tím pádem musí dolu vačky a rozvody. Takže gufera na vačkách určitě. Potom podel toho, co se ještě uvidí. Jak dlouho máš od výměny rozvodů? Jarek ti nabízel ty gufírka na ventilech bez demontáže hlavy. Vím, máš to daleko (co se s ním domluvit a udělat si sexuální víkend v Luhačovicích místo v Chomutově? Za ušetřenej benzín najmeš ubytování a ještě ušetříš na práci). Pokud budou ve Volvu sundavat hlavu (a asi budou) tak hned dostaneš nové i to těsnění pod hlavu a možná ti přetěsněj ventily. A asi tě budou tím pádem tlačit i do těch pístů a kroužků. Na dálku nemohu posoudit zda zbytečně. Ale podle mě a třeba Bídákova 3 litru ve 400 kkm asi ano. On tam neměl žádnej vyběhanej hup na válcích v horní úvrati a kroužky mu těsnily absolutně. Tož asi tak. Ono někdy jde o to, že v autorizáku tě tlačej do věcí, který bys třeba jinak ani dělat nenechal. V tom je pak rozdíl v ceně. V hodinové sazbě to není až tak markantní. No námět na přemejšlení máš, tak do toho.
Jo a ještě by to chtělo zkouknout to turbo, jak jsme se bavili v Rožnově.
Jo a ještě by to chtělo zkouknout to turbo, jak jsme se bavili v Rožnově.
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
A jak to (uživatelsky) poznám, že jde o turbo??? Teď jsem koukl do servisky a rozvody + přetěsnění motoru proběhlo ve 223.000km . Teď tam mám 260.000km. Co všechno je přetěsnění motoru??? Abych teda neměnil něco zbytečně.... A kolik že stojí repas turba cca?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
T5 žere olej, co vyměnit?
Co se týká turba co máš v T5, tak by to mělo být Mitsubishi TD04-HL15G. Já už jsem si ceny zjišťoval a je to asi tak : malá repase (přetěsnení cca 9-10 000 Kč s DPH), střední oprava (přetěsnění + výměna ložiskového uzlu 14 - 16 000,- Kč) a generální oprava (střední repas + výměna turbínového kola a dmychadla 18 - 26 000,- Kč - zbydou pouze skříně, vše ostatní je nové.) Podle přístupu se mi zamlouvala fa. SPECIALTURBO - odněkud od Brna a fa. REMA Turbo ze Strakonic (tam mám zase cenu bez DPH
). Ale nevím, jak je to s generální opravou turb Mitsubishi, prý je nějaký problém se všemi díly - tomi řekli na více místech. Jinak pokud turbo fachá ale propopuští olej tak v nejhorším případě bude stačit střední oprava.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
No a to že fachá poznám podle akcelerace, doufám
Tak akcelerovat to akceleruje, i když, možná se mi to zdá, ale poslední dobou malinko slábne.... :?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 3637
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
T5 žere olej, co vyměnit?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
T5 žere olej, co vyměnit?
Drewide, kolik Ti to vezme oleje v závislosti na ujetých kilometrech? Bere Ti to řekněme litr po 5000 km?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Bere mi to řekněme litr po 1000km 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 4
T5 žere olej, co vyměnit?
To je docela dost.
Mám pocit, že výrobcem udávaná spotřeba, která je "ještě normální" je 0.5 l oleje na 1000 km, ale nejsem si jistý.
Každopádně bych to tipoval na nějakou netěsnost.
Jsi si vážně jistý, že ti to olej spaluje?
Mám pocit, že výrobcem udávaná spotřeba, která je "ještě normální" je 0.5 l oleje na 1000 km, ale nejsem si jistý.
Každopádně bych to tipoval na nějakou netěsnost.
Jsi si vážně jistý, že ti to olej spaluje?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Jojo spaluje. Ale s opravou asi chvíli počkám. Zatím si nechám udělat jen zadní tlumiče. Ten střední repas motoru co mi kvůli tomu navrhli - výbrus válců, nové gufera u pístů a ventilů, nové ložiska vaček, nové těsnění pod hlavou, nové rozvody za bratru 40.000kč nechám až tak za 20.000km. Takže tak 3 měsíce. Zatím budu lít jen oil 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
T5 žere olej, co vyměnit?
Výbrus válců bude 100% zbytečnej, gufera u pístů neexistujou - asi myslíš píst. kroužky, ložiska vaček jsou vyfrézovaná v odlitku hlavy - těžko je vyměníš. Buď ti kecaj nebo ( a to je pravděpodobnější) si nepamatuješ, co ti říkali. Koukali se na to turbo, nebo ti tohleto vyjmenovali rovnou???drewid píše:Jojo spaluje. Ale s opravou asi chvíli počkám. Zatím si nechám udělat jen zadní tlumiče. Ten střední repas motoru co mi kvůli tomu navrhli - výbrus válců, nové gufera u pístů a ventilů, nové ložiska vaček, nové těsnění pod hlavou, nové rozvody za bratru 40.000kč nechám až tak za 20.000km. Takže tak 3 měsíce. Zatím budu lít jen oil
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Nekoukali na turbo. Že prej pokud nemám konstantní modrý dým z výfuku je turbo ok. Ty gufera jsem si spletl s kroužkama to jo. Ale ty ložiska vaček si pamatuju dobře !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Tak při výměně tlumičů to měli zvedlé a zjistili že malinko propouští spoj od olejového čerpadla taková ta hadice co jde před olejovým filtrem a zespodu je pěkně vidět. Je rovnoběžná s nárazníkem. No a její výměna je za hubičku. Za 3500kč bude jako nová 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
T5 žere olej, co vyměnit?
Drewide, drewide. Bud si kupujes blby auta, nebo mas kolem sebe blby lidi. Jsem myslel, ze kdyz jsi koupil prvni auto v takovem "horsim" stavu tak, ze budes poucen a dalsi uz bude libovka. 
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
No však to je. Až na ten olej. To co měním, měním čistě z fetiše. Aby bylo 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
T5 žere olej, co vyměnit?
Na ja bych to spis nazval masochismem
Ale jestli ses ulitlej na pouzity soucastky

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Já tam cpu nový. Za ty sumy ještě aby byly použitý
Ulítlej jsem, ale na součástky to nebude 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
T5 žere olej, co vyměnit?
ja myslel, jako ze te berou vymontovany pouzity soucastky z Volva. Ze proto na nem porad neco nechavas vymenit za novy, aby jsi mel ty stary nekde v supliku pro intimni chvilky. 
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
Prokouks mě. A že jich už mám

_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5
T5 žere olej, co vyměnit?
pokud budes mit zajem, par metraku Ti jich muzu dodat, mimo jine celej motor - sestihrnek...drewid píše:Prokouks mě. A že jich už mám![]()
![]()
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
To bych asi dostal řetězový orgasmus 
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
T5 žere olej, co vyměnit?
Neteče náhodou simering mezi motorem a převodovkou? Smrdí to furt nebo jen když mu pořádně naložíš? Mě teče a když jedu fakt pilu tak sem po 100 km hned o litřík oleje lehčí
a pak že je 1l / 1000km moc.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
T5 žere olej, co vyměnit?
No možná má vliv netěsnost hadičky a kovového spoje u olejového čerpadla k turbu. Malinko to kape. Takže to možná bude tím.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Urvanej