Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Nemůže ti to dělat špatně vyvážené pneu?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Klidně může,gumy na zadku noname,sjeté na 5 mm,zimaky,hucely slušne. Ale že by od zadku při brzdění kvaltem šla vibrace a při vyšlápnutí spojky by přestala,to mi úplně nepasuje. A ještě u předokolky....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14709
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Co poloosy?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
V rejdu necvakaji,takže mě ani nenapadly. Ze spodu jsem to nevidel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14709
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tady by spíše šlo o vnitřní klouby, ty se v rejdu neprojevují.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Ty vnitřní bych spis tipoval u akcelerace,ze se projevi pri vetsi zatezi. Ja mam na volva asi smulu,u kazdyho neco...
-
Offline
- Příspěvky: 424
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Jelikož jsme v rodině již dlouhodobě ve stavu shánění dvou aut, tak se jedu tentokrát podívat na potencionálně první naftu do naší sbírky 7 benzínových Volv. 
Jde o V60 s D5244T15. S naftou mám zkušenosti absolutně nulové. Může se prosím někdo podělit "know-how" jak u poslední generace skutečné D5ky odhalit jasnou past?
O naftové klasice (vstřiky, DPF, turbo, vložky, hlava), která může odejít vím. Spíš mi jde o to, jak to poznat "na fleku".
Díky.
Jde o V60 s D5244T15. S naftou mám zkušenosti absolutně nulové. Může se prosím někdo podělit "know-how" jak u poslední generace skutečné D5ky odhalit jasnou past?
O naftové klasice (vstřiky, DPF, turbo, vložky, hlava), která může odejít vím. Spíš mi jde o to, jak to poznat "na fleku".
Díky.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: V70 2.5FT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Zdravím vespolek, zná někdo tady tu V70? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/19097908
Zatím jsem si dělal jen lustraci na webu a nesouhlasí tam země původu, píše Německo, ale reálně je podle indicií z Maďarska. Výbava je slušná, ale jak spolehlivě jsou T6 s takovým nájezdem?
Zatím jsem si dělal jen lustraci na webu a nesouhlasí tam země původu, píše Německo, ale reálně je podle indicií z Maďarska. Výbava je slušná, ale jak spolehlivě jsou T6 s takovým nájezdem?
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
No, asi tak, kupoval jsem tam před pár měsíci také V70III 3,2.
Tuhle v té době zrovna řešil, že mu ji stopli celníci či co a myslím, že také říkal, že je z Německa..
Dovážejí bourané či jinak poškozené vozy a sami opravují.
Přístup v pořádku, jen bylo potřeba udělat více věcí než bylo uvedeno, část jsme ale dodatečně dořešili a nové díly poslal.
Spíše bych řekl, že nechtěli nic zatajit, ale že v těch autech mají docela chaos.
Každopádně domluva dobrá a jestli sháníš T6 tak bych se jel rozhodně podívat.
Tuhle v té době zrovna řešil, že mu ji stopli celníci či co a myslím, že také říkal, že je z Německa..
Dovážejí bourané či jinak poškozené vozy a sami opravují.
Přístup v pořádku, jen bylo potřeba udělat více věcí než bylo uvedeno, část jsme ale dodatečně dořešili a nové díly poslal.
Spíše bych řekl, že nechtěli nic zatajit, ale že v těch autech mají docela chaos.
Každopádně domluva dobrá a jestli sháníš T6 tak bych se jel rozhodně podívat.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 467
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Zdravím zadal jse to do špatného topicu, tak vkládám sem. Prosím, jestli máte nějaké info k tomuhle, motorizace, výbava...... https://www.autoesa.cz/files/cars/585216621/585216621-2.jpg
Budu vděčný za každou reakci.
Budu vděčný za každou reakci.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Odkaz nefunguje.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 467
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Protože prodáno. 
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Zdravím, uvažuji o výměně mého vozu za V70 III MY2012 D5 158 kW AT.
Auto v hledáčku má 250 tis. km na tacho, dle stavu zřejmě skutečných, dle záznamů částečně doložitelných. Byli jsme se projet, jízda oproti mojí dvojce docela klidnější, není to tak uskákaný a "bouchavý" na nerovnostech, automat řadí hladce...co tak aspoň jako laik můžu posoudit.
Vůz byl pravidelně servisován po 30 tis. km, včetně výměn oleje v automatu po 60k, rozvodů ve 180k a někdy nedávno také brzd. Jinač ale nic "nadstandartního". Dle majitele není potřeba aktuálně nic řešit.
Tak se chci zeptat, s čím se tak u těhlech aut s +- tímto nájezdem dá počítat k servisu/výměně (i preventivně).
S mojím aktuálním autem jsem se poučil, že spoustu věcí jsem měl vyměnit hned, abych si toho pak stihl i "užít" (tlumiče, silentbloky podvozku, motoru...).
Druhej dotaz by byl k výbavě. Teď mám Momentum, to nový je jen VOR Kinetic, ale i tak bych si polepšil o výhřevy sedaček, parkovací senzory vpředu vzadu, sensus infotainment, xenony, odnímatelný tažný... Je něco, co moje dvojka má a trojka ne, a co by mě pak štvalo?
Mžíž do kufru ala XCčko je na tyhle auta sehnatelná?
Díky.
Auto v hledáčku má 250 tis. km na tacho, dle stavu zřejmě skutečných, dle záznamů částečně doložitelných. Byli jsme se projet, jízda oproti mojí dvojce docela klidnější, není to tak uskákaný a "bouchavý" na nerovnostech, automat řadí hladce...co tak aspoň jako laik můžu posoudit.
Vůz byl pravidelně servisován po 30 tis. km, včetně výměn oleje v automatu po 60k, rozvodů ve 180k a někdy nedávno také brzd. Jinač ale nic "nadstandartního". Dle majitele není potřeba aktuálně nic řešit.
Tak se chci zeptat, s čím se tak u těhlech aut s +- tímto nájezdem dá počítat k servisu/výměně (i preventivně).
S mojím aktuálním autem jsem se poučil, že spoustu věcí jsem měl vyměnit hned, abych si toho pak stihl i "užít" (tlumiče, silentbloky podvozku, motoru...).
Druhej dotaz by byl k výbavě. Teď mám Momentum, to nový je jen VOR Kinetic, ale i tak bych si polepšil o výhřevy sedaček, parkovací senzory vpředu vzadu, sensus infotainment, xenony, odnímatelný tažný... Je něco, co moje dvojka má a trojka ne, a co by mě pak štvalo?
Mžíž do kufru ala XCčko je na tyhle auta sehnatelná?
Díky.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Čas od času odejde řízení... já v tom byl za téměř 25.000Kč... Jakub Svoboda také tak... a spousta dalších lidí to má načaté, jen to neslyší a nebo neřeší.
Jinak možná tlumiče.. tam je dobré opět uvažovat nad originály, jinak to může dopadnout jako u mě či Jakuba...
Jinak možná tlumiče.. tam je dobré opět uvažovat nad originály, jinak to může dopadnout jako u mě či Jakuba...
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Na 250k po 30k intervalu bych rovnou počítal s hydrostely
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Jak se dá poznat to řízení? Co to je za zvuk?
Tlumiče nebrat klasicky Sachs?
Ad hydroštely...před i po jízdě (motor slušně zahřátý) jsem to poslouchal a vrní si to tak nějak normálně, od podběhů taky není nic divnýho slyšet. Každopádně prověřit to dám do servisu.
Ale zvuk to má teda při jízdě, obzvlášť když se na to víc šlápne, pořádně jadrnej! Řekl bych mnohem drsnější než ta moje původní D5.
Tlumiče nebrat klasicky Sachs?
Ad hydroštely...před i po jízdě (motor slušně zahřátý) jsem to poslouchal a vrní si to tak nějak normálně, od podběhů taky není nic divnýho slyšet. Každopádně prověřit to dám do servisu.
Ale zvuk to má teda při jízdě, obzvlášť když se na to víc šlápne, pořádně jadrnej! Řekl bych mnohem drsnější než ta moje původní D5.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Řízení klepe to na nerovnostech a mrská se v tom volný hřeben... Na ford forech to také pár lidí řešilo na mondeu a dalších modelech.
Co se týká tlumičů, tak já měl Sachs jakožto i dodavatele do prvovýroby jsem myslel že to bude v pohodě a musel jsem je letos z kraje roku vyhodit po 8mi měsících a nahradit originály. Neskutečně to mlátilo.
moje auto mělo do 220tkm také interval 30 a od té doby si servisuju sám po 15 a nic zatím nepozoruju že by bylo špatně, teď mám skoro 290tkm... ale mám menší a slabší motor.
Co se týká tlumičů, tak já měl Sachs jakožto i dodavatele do prvovýroby jsem myslel že to bude v pohodě a musel jsem je letos z kraje roku vyhodit po 8mi měsících a nahradit originály. Neskutečně to mlátilo.
moje auto mělo do 220tkm také interval 30 a od té doby si servisuju sám po 15 a nic zatím nepozoruju že by bylo špatně, teď mám skoro 290tkm... ale mám menší a slabší motor.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Co se týče řízení, tak jsem v době hledání volva zjistil, že skoro každé druhé má problém s řízením nad 200 tis.km. Většinou to začíná mírným pulzováním do volantu při táhlejší zatáčce, jako by mi za volant někdo tahal nebo jsem jel ve vyjetých kolejích a postupem času se to zhoršuje. A skoro vždycky to bylo v pravotočivé zatáčce, zvláštní. Je to nepříjemné a nutí tě to držet volant oběma rukama i když bys potřeboval třeba řadit, jinak začneš kličkovat, hlavně u svižnější jízdy po nijak kvalitních okrskách mě to vyloženě sere. Přeposilované řízení je vlastnost, ale vadí mi, že cítím každou nerovnost ve volantu i rázy od děr, možná souvislost s opotřebením hřebene, ale ten teda ještě neklepe. Možná by pomohlo vymezení hřebene pomocí toho ruského zlepšováku co se tady prezentoval, ale žádnou recenzi řízení po téhle opravě jsem tady už nedohledal. Taky nevím, jestli problémy s hřebenem od nějakého roku neskončily...
Tlumiče jsou po čtvrt melcku km spotřební klasika. Dával jsem Sachs, od původního originálu, taky Sachs, nerozeznatelné ani pomocí šuplery. V čem stejný výrobce šidí druhovýrobu konkrétně u tlumičů, netuším. Auto se po výměně výrazně zklidnilo, lépe se vodí...jen to řízení... Mám najeto málo, takže nemůžu říct na Sachs zatím nic špatného.
Tlumiče jsou po čtvrt melcku km spotřební klasika. Dával jsem Sachs, od původního originálu, taky Sachs, nerozeznatelné ani pomocí šuplery. V čem stejný výrobce šidí druhovýrobu konkrétně u tlumičů, netuším. Auto se po výměně výrazně zklidnilo, lépe se vodí...jen to řízení... Mám najeto málo, takže nemůžu říct na Sachs zatím nic špatného.
-
Offline
- Příspěvky: 3464
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Pokud je to u automotive stejné jako u stavebních strojů (a to si myslím, že je, protože ti výrobci jsou mnohdy stejníú tak šidí. Ty díly jsou 1:1 a zrovna u tlumičů je poměrně rozsáhlí blackbox kde se oddělení VAVE (value analasys value engeneering) vyřádí. Takže se to může lišit rozdílnou tolerancí (rozsahem tolerancí) u jednotlivých komponent až po rozdílný dizajn.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak to řízení mám načaté taky. Dělá to při rejdu přesně jak popisuješ. Někdy mi přijde, že kolem cca 100 km rychlosti to začne vibrovat s volantem jakoby byla špatně vyvážená kola. Děla to ale jen někdy tak bych to přisoudil taky tady tomu. V jiném vláknu tady o příčině psal p. Patočka. Zatím se mi ale nepovedlo zjistit co ta oprava obnáší finančně a časové.
-
Offline
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Možná už to tu někde je, ale byl se někdo podívat na tuhle top strop S80 II D5 Exe?
https://auto.bazos.cz/inzerat/136687541/volvo-s80-d5-awd-executive-24-r5-158-kw.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/136687541/volvo-s80-d5-awd-executive-24-r5-158-kw.php
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
-
Online
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
škoda že to není V8.....
ale jinak je nádherná
ale jinak je nádherná
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak předchozí uvažovaný auto zřejmě padá, motor (D5 158 kW) brutálně tlakuje.
Mám v hledáčku něco jinýho. Motorově stejný. Našel by se někdo v okolí Novýho Bydžova na prohlídku a diagnostiku?
Mám v hledáčku něco jinýho. Motorově stejný. Našel by se někdo v okolí Novýho Bydžova na prohlídku a diagnostiku?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak druhé auto bylo super a beru ho. Proč ale píši:
Pokud by někdo sháněl Volvo ve Východních Čechách, tak mohu doporučit služby pana Ivo Rohana (zdejší uživatel r-speed).
S kontrolou auta strávil téměř tři hodiny. Důkladná testovací jízda, diagnostika, kontrola laku, spalin v chladící kapalině, atd. atd. Opravdu profesionální práce a přístup!
Pokud by někdo sháněl Volvo ve Východních Čechách, tak mohu doporučit služby pana Ivo Rohana (zdejší uživatel r-speed).
S kontrolou auta strávil téměř tři hodiny. Důkladná testovací jízda, diagnostika, kontrola laku, spalin v chladící kapalině, atd. atd. Opravdu profesionální práce a přístup!
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé