D24 - palivové vedení

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 30
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: 245L + V50

#1 D24 - palivové vedení

Příspěvek od spirit of speed »

Zdarec piloti, snad to tady ještě není.
Původní stav, snad, od nádrže vedou pryžové hadice, jsou napojeny na ocelové trubky a před motorákem opět pryžové.
Jak moc velká pitomost bude tuto celou trasu natáhnout v pryžových hadicích ?

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#2 D24 - palivové vedení

Příspěvek od imrija »

Já to na hulváta natáhl v mědi. Když už tak bych určitě nevolil pryž, gumu, jakože klasickou gumovou hadici, ale něco odolnějšího, jako bývá teflonová u benzínu. Ale to zase nejde vytvarovat.

Zatím jsem zastánce mědi místo železa, a hadice jen na koncích.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#3 D24 - palivové vedení

Příspěvek od voltony »

Dej tam rovnou to nejlepší a zároveň nejlevnější řešení, PE plastovou trubku. Nic lepšího není.
_________________
Cca 20x Volvo

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#4 D24 - palivové vedení

Příspěvek od kolemjdouci »

Nedělá ta měď na styku se železem článek?
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 30
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: 245L + V50

#5 D24 - palivové vedení

Příspěvek od spirit of speed »

... docela se mi ten napad CU trubek opravdu zalibil :) a nebojte pane kolemjdouci, ve styku pouziju gumu :D

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#6 D24 - palivové vedení

Příspěvek od kolemjdouci »

správně, bezpečnost především. O Honzu se taky nebojim, spíš aby se toho nechytnul někdo nepoučenej :-)
dělá se snad i nějaká slitina mědi, železa a něčeho, která tím netrpí.
_________________
škatule hejbej se

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 D24 - palivové vedení

Příspěvek od standa »

Hošani, a nebude vadit, že za jízdy v mrazu bude ta kovová trubka ochlazovat naftu?

edit: vlastně to vadit nebude - v mrazech ingoty stejnak nenestartují :P
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#8 D24 - palivové vedení

Příspěvek od voltony »

Samozřejmě ověřování slepých uliček je také cesta k poznání, není nad to na vlastní pěst, daleko od domova zjistit , že měď časem křehne, ocel koroduje a guma zteří.

PS. Náhodou mě ingoty startují v zimě bezvadně, akorát nesmí mrznout.
_________________
Cca 20x Volvo
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“