uvažuji o přechodu z S60 na něco krapet sportovnějšího a jako první volba u mě byla C70 I. Jen váhám nad motorizací. Jak jsou na tom ve srovnání motory 2.3 T5 176 kw a 2.0 166 kw ohledně jízdních vlastností, dílů, oprav apod? Co jsem vysledoval na trhu, tak 2.3 se o dost hůře shánějí... je proto nějaký výrazný důvod, proč jít přímo po tomhle motoru, nebo i 2.0 vzhledem k podobným kw jede obdobně? Díky za rozšíření obzorů
měl jsem C70I 2.0 T5 (166 kW). 2,4T (2x) i 2.3 T5.
166 kW jela asi nejvíc, fakt peklo a to byla optivcky v nejhorším stavu, jeden z kolegů z fora ji dnes pořád má, už vymazlenou (MAN)
147 kW (AUT)jela o poznámí méně, ale po tom co jsem udělal hlavu, tak jela taky pekelně, ale asi ne tak jako 166 kW
další 147 kW byla fakt chcíplá, asi turbo, neřešil jsem to a prodal (AUT)
teď mám 2.3 T5 (176 kW, MAN) a hádal bych se jestli jela víc jak 166 kW a první 147 kW po repase hlavy, 2.3 T5 samo táhne ve vyšších otáčkách, pokud ti to vyhovuje a máš to rád, tak jdi do 2.3 T5, ale jinak bych koukal hlavně na stav kastle, nájezd, no prostě na celkový stav auta než na to o co má v papírech, když je auto v cajku, tak C70I jede pekelně se všemi motory co jsem měl.
Já logicky jako všichni chtěl 176 kW manuál, ale dnes bych důležitost motoru dal na poslední místo, ale tahle měla rozumný nájezd, velice zachovalý int. i ext, servisku a 1. majitel, takže to byla jasná volba, přesto jsem měl smůlu a uvařil ji kvůli rozpadlé plastové vodní pumpě...
Takže za mě, manuál (aby sis to užil), nulová koroze, full výbava, interiér jaký chceš (alcantara je super) a pak teprva motor...
Pokud na to nespěcháš a chceš si to vymazlit, tak bych šel do 2,3T5, je to "plnotučný" motor a v dobrém stavu jede super.
2,0 166kW nejede vysloveně špatně, ale neřekl bych že se shání o tolik lépe (a příp. stojí o tolik méně), aby ses ochudil o plnotučnou T5
Občas se plnotučné T5 objeví na prodej i v ČR. A nebo vyrazit za hranice...
Co se týče oprav a dílů jsou ty motory víceméně stejné.
Motor 2,0 T5 166kW, je italská verze plnotučný 2,3 T5 176kW.
Obě jedou dobře, ale šel bych spíš do plnotučný T5.
2,4T 142, nebo 147kW taky nejede úplně špatně, ale bez chipu je to takový chcíplý.
ST2 na 175 kW z toho ale udělá úplně jiný auto.
Hlavně bych ale koukal na celkovej technickej stav auta. Spousta dílů specifických pro C70, už se nedá koupit a jsi odkázanej na rozborky.
Díky za cenný info!
Co jsem koukal, tak v Německu je o dost víc 2.3 ale i automatů, což určitě nechci... do C70 podle mě patří spíš manuál.
No prorezlý volvo mi zní dost jako scifi ale se špatnou péčí se může asi i to vyskytnout...
No zkusím projet pořádně Čechy a uvidíme, možná narazím na vysněný kus co nejdřív
Ta 2.4T se da po CHIPu a upravach dost slusne rozhejbat - mam ji od HEICO na tech +/- 175kW.
Na stranu druhou si na ten vykon clovek rychle zvedne, proto se mi stavi 2.3 s kovanejma ojkama a tak dale
Luka611 píše: 11 srp 2020 16:14
uvažuji o přechodu z S60 na něco krapet sportovnějšího a jako první volba u mě byla C70 I.
Nejsem si jistý jestli je C70 sportovní... Za mně teda určitě ne. Auto je moc těžké, neobratné a svou váhu neumí maskovat, aby to bylo sportovní. Rychlé to opravdu je, ale zábava v serpentinách se nekoná. A nevím jestli tohle jde zásadně vylepšit investicí aftermarket dílů do podvozku.
Luka611 píše: 11 srp 2020 16:14
uvažuji o přechodu z S60 na něco krapet sportovnějšího a jako první volba u mě byla C70 I.
Nejsem si jistý jestli je C70 sportovní... Za mně teda určitě ne. Auto je moc těžké, neobratné a svou váhu neumí maskovat, aby to bylo sportovní. Rychlé to opravdu je, ale zábava v serpentinách se nekoná. A nevím jestli tohle jde zásadně vylepšit investicí aftermarket dílů do podvozku.
Jde, stačí se podívat třeba ke mě do podpisu
Ale každý samozřejmě dle vkusu, možností a ochoty investovat...
Tak m3 je od zakladu asi trochu jinde... ted lítám par týdnů v TT 1.8 quattru a i kdyz zážitek stojí za to, je to akutně nepraktický auto pro zážitek v zatáčkách bych spíš sáhl po nějakým japonci. C70 je pro mě běžný praktický auto s potenciálem, se kterým se da běžně jezdit, první blb mu ho neobejde ze závisti klíčem jako bavko ale zároveň slušně jede a je s nim sranda
Muzu srovnat. C70 2.0T5 166kw s chipem (ARD) se temer pocitove rovna moji byvale 850R 2.3 (T5). Jede za plynem jak pichly prase. Ani dvojkova V70R s 220kw se tomu pocitove nevyrovna.
Fakt je, ze s (lehce) sportovnim podvozkem je jizda s C70 dokonce i zabava. Me osobne se libi, ze u tech starych aut (MY 1998) do rizeni jeste nekecaj asistenti, takze nesahaj do plynu a nechaji te vyjet zatacku s pistenim gum a protacenim kol, co si ja rozhodne uzivam.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
skulda píše: 11 srp 2020 22:42
měl jsem C70I 2.0 T5 (166 kW). 2,4T (2x) i 2.3 T5.
166 kW jela asi nejvíc, fakt peklo a to byla optivcky v nejhorším stavu, jeden z kolegů z fora ji dnes pořád má, už vymazlenou (MAN)
To by mě ze zvědavosti zajímalo, čí teď je
Jinak bych asi neřešil jestli 2,0 nebo 2,3 T5 protože tolik aut na výběr nebude a rozdíl opravdu není velký. Prostě jakákoliv T5 s manuálem a pak už jen čekat kdy vypadne správnej kus (barva, výbava interiéru). Navíc pokud se motor zkontroluje a bude v pořádku dá se přidat jen softem takovejch 20-30 dalších kW (Ideálně aspoň s itercoolerem lepším a výfukem). Super je mít i ProLogic audio, to když tě nebaví x hodin jen poslouchat motor a výfuk, tak to hraje nádherně.
Jak se tu píše, do zatáček tohle auto není numero uno ale leckdo se tady tomu snaží pomoci podvozkem. Váhu ale neokecáš, naopak vyztužením auta přidáš další kila navíc (rozpěry z cabria, výztuhy do kufru atd). Velkej rozdíl je při namontování silnějších stabilizátorů a případně pak jít do stavitelnýho podvozku. Ale bohatě stačí dat třeba eibach snížený pružiny a auto opravdu hezky ztvrdne. Stejně je to ale pořád nedotáčivá předokolka s těžkým motorem vepředu. Jede v rovině krásně a svezení v zatáčkách je taky fajn (mě to osobně opravdu baví), ale není to žádná motokára, takže velmi brzo pocítíš limit auta. Tak budeme držet palce s výběrem a když už nás začne s těma C70 být víc a víc, tak by se mohl začít dělat nějakej C70 meet jako to dělají poláci
pro neznalé, kdysi jsem to auto koupil kvůli LPG, za dobrý peníze, a pak poslal dál, přes dalšího překupníka se dostalo k sedlimu..., mělo super motor a lak byl fajnový myslím, no a dnes je super vše..., bral bych ho zpět
Tak je to opravdu moje černý peklo Ono nikdo rozumný i já, kdybych se vrátil 5 let zpět, by tohle neudělal. Ale valilo se to tak postupně až je z toho tohle ... V autě jsem toho udělal opravdu hodně, podvozek úplně komplet, interiér, brzdy, motor atd Ten plyn tam naštěstí nebyl moc dlouho, ale někdy objevím nějaký zajímavý zásahy jako např. teď strhanej šroub na vaně... Ale teď už je konečně auto po 5 letech suchý na motoru. Vyměnil jsem snad všechny gufera Kdybych tohle před 5 lety věděl, auto bych asi použil jako ostatní přede mnou a poslal dál... Protože za ty peníze jsem mohl mít klidně tohle RS3 https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Audi-RS3-Sportback-2.5-TFSI-quattro/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:1900_36_/pg:vipcar/304672160.html
Ano až takhle jsem se dotoh vysypal, bohužel jsem si nedávno sepsal faktury a částky... No a to tam nemám věci zakoupený na vrakovištích a od ostatních za hotovost a dává to 380k - au. Samozřejmě xxx hodin strávených montováním v autě(pod autem) nepočítaje Ale zase znám všechny šroubky a detaily kde co je a není. Zrovna dneska jdu instalovat budík na tlak oleje, teplotu oleje, tlak turba a napětí... Ale tedy pardon za offtopic
hele tohle znám, možná asi všichni, nějak podobně jsem na tom s eRkem, stálo sice málo, ale udělat jsem na něm musel skoro vše, včetně těch samých šroubů na vaně jako ty..., akorát jsem to přeřezal na 8 a dal tyhle šrouby...
Je to přelom roku 2000. Přesně to ale zjistíš podle VIN.
Zatímco na AW 50-42 jsou ještě díly a převodovky se moc neserou, tak na pětikvalt AW 55-50 už téměř nic neseženeš a opravná sada z druhovýroby stojí za prd.
Víc by určitě napsal David Patočka.
Ahoj, jsme vlastníkem Volva C70 I. generace a přemýšlím o prodeji... potřeboval bzch poradit s cenou, nemám zájem na prodeji vydělat, na to mám zaměstnání.
Jedná se o motorizaci 2,3 T5, manuál, r.v. 1998, najeto dle tacho cca 280tKm.
- plusy: nove udelany komplet podvozek, pretesneny motor, vymeneny chladic (stary tekl), novy vyfuk
- minusy: z vnejsku kosmetika, nekdo mi odrel predni naraznik, jinak kalsicka kosmetika- neni to zadna lestenka, ale auto stare 23let, sedacka ridice ma popraskanou kuzi (neni to zase tak nic hrozneho, videl jsem v cecku horsi), nefunguje vyhrivani sedacek a klima (neresil jsem, nepouyivam), promackly jeden prah patrne od spatne umisteneho heveru, dvere klasicky jak je na ceckach nelicuji, stahovacka spolujezdce je unavená, okno stahuje, ale pomalu
- upravy- pro nekoho plus, ja jsem spis na original: v aute vetsi turbo 16T, yelene vstriky
- v aute navic celkem vzacne dily: maska XC, kola BBS Eudora, vzacny volant DTM Le Mans
Pokud to někdo dočetl až sem, děkuji. Prosím o zhruba ocenění, kolik je asi cena.
16T turbo je originál, nikoliv větší. Zelené vstřiky je upgrade, ale pokud není úprava ECU, tak zbytečný, nicméně to asi značí, že bude turbo tlačit víc než origo.
Hoď sem fotky, aby se dalo odhadnout za kolik to dát či nedat. Ale obecně se dají v takovémto stavu koupit i za 50 a prodávají se i za 150 podle toho jak se lidi zrovna na internetech cítí. Každopdáně zrovna nedávno byla v Holandsku nádherná, hodně poupravovaná T5 manuál, v opravdu skvělém stavu za 80 000 Kč (plus převoz, přihlášení atd - odhad tak 100-120 tisíc Kč) . Ale ta byla opravdu A+ jak interiér tak exteriér a ještě k tomu úpravy asi za 300 tisíc(sání, cooler, ecu, turbo, stabíky, brzdy, kola atd...) bohužel jsem jí nestihl ulovit. Takže cenu ti tady moc lidí neporadí, těch aut není tolik, aby se dal udělat vzorek ceny. Ale střízlivě bych to (ještě před shlédnutím fotek) viděl tak kolem těch 75 tisíc.