PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
jako "skromný víkendový povoz" k volvokočáru ostudu neudělá, i když je to 10 let stará kára bez vyhřívaného volantu,bez příhřevu ofuků, bez temperovaného předního okna
s podvýživou airbagů, SRS je, není ? - snad je, prodejce neuvedl . . . to je tak na slevu z ceny 150 t dolů, ale budiž pro začátek
na seznámení se značkou a vyzkoušení dobré
s podvýživou airbagů, SRS je, není ? - snad je, prodejce neuvedl . . . to je tak na slevu z ceny 150 t dolů, ale budiž pro začátek
na seznámení se značkou a vyzkoušení dobré
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
No vidíš, nic o tom nevím. Na Volvo se podívám, že ty světla nebo zrcátka na ten ročník nepatří.
Připadal bych si jako někdo kdo tady zaregistruje a jeho prví příspěvek začíná PROSÍM O POMOC NĚCO MI V AUTĚ....
Do budoucna na staré kolena, proč ne, až slevni současné S500 cupé.
Připadal bych si jako někdo kdo tady zaregistruje a jeho prví příspěvek začíná PROSÍM O POMOC NĚCO MI V AUTĚ....
Do budoucna na staré kolena, proč ne, až slevni současné S500 cupé.
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
tak tyto vychytávky přece máš na svém volvu
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ony ty V8 u MB nejsou2 zrovna to pravé, natažené a přeskočené rozvody. Dokonce vytahany řetěz dokáže ohoblovat rozetu na klikovce atd
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
asi máš pravdu s těmy řetězy - vytahanými jak guma od tepláků, pak snad na ten důchod, něco takového - důstojného, no ale to by chtělo podědit nějaké naftové pole, ale což třeba se PBC poštěstí . . . ale jinak zdařilé video, a ty hvězdičky na nebi bych bral i do něčeho skromnějšího . . .
https://www.youtube.com/watch?v=kCqOy9s5QqQ
https://www.youtube.com/watch?v=kCqOy9s5QqQ
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ropné pole bych bral, nejspíš si, ale budu muset na auto pro radost a jeho provoz ušetřit. To je pak i větší radost. JInak ROLSIK je brutus.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Deset tisíc km od poslední výměny, tu bude co by dup. Tak jsem se náležitě připravil a v sobotu na to vlítnu.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To je ten ruskej pančovanej Mobil? 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
to já kdybych zítra chtěl měnit olej, tal ležím na sněhu a kolem mě by se sáňkovaly děcka. 

_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nemůže být pančovanej z Ruska, když jsem ho koupil v Polsku na tržnici za 10zl litr

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Domluvil jsem se u mistra v dílně a budu mu říkat jak to má dělat aby něco neposral.marekbm píše: 11 úno 2021 15:08 to já kdybych zítra chtěl měnit olej, tal ležím na sněhu a kolem mě by se sáňkovaly děcka.![]()

Schizofrenie kterou jsem si vypěstoval mne nutí na všechno dohlížet.

Jen co pošetřím na vlastní zvedák bude to labůžo.

-
Offline
- Příspěvky: 5935
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
A postavis ho pred optikou?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dám k bráchovi do garáže.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak to já musím zaklepat, nechci nic přivolávat, ale mám za sebou rok s tou mojí a všechno richtig, včetně zámků. Ujel jsem 13tis. A teď jdu na oil. Jinak jak mě všichni strašili se spotřebou oleje tak nedolévám lautr nic. 
Spíš resim kola. Na 16kach to zere o litr a pul min. Tak uvaziju jestli neprodat 18ky.

Spíš resim kola. Na 16kach to zere o litr a pul min. Tak uvaziju jestli neprodat 18ky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Rád bych se dočkal, fotek tvého kočáru!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
]tak v sobotu proběhla výměna oleje s průplachem. Nalil jsem dvě balení Bg EPR nechal hodinu na 1200 otáček pak vypustil, dal nový olejový filtr nalil 7l obyč oleje 10w40 nechal 10minul na volnoběh a občas zvednul otáčky ke 3tisícům. pak se vypustil a tekl pěkně černej olej, nechal jsem hodinu vykapat a pak nový olejový filtr a mobil1 ESP 0w30 + BG MOA.
Na kapkovém testu na ubrousku ani moc velký rozdíl před a po použití BG EPR nevidím. Čekal jsem větší dehet. Olej po 10minutovém průplachu.
Na kapkovém testu na ubrousku ani moc velký rozdíl před a po použití BG EPR nevidím. Čekal jsem větší dehet. Olej po 10minutovém průplachu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak se mi podařilo při masivním brždění z velké rychlosti kdy mi vjel pejčus do levého jen tak z plezíru aby mně jako poučil o jízdě na dálnici, se mi pak při prudším brždění projevovaly vibrace. Tak jsem vyměnil rovnou oba přední náboje, protože se přece zánovní kotouč nemůže jen tak zvlnit a abgrejdnul jsem na vrtané Zimmermanny dopředu a všechny destičky jsem nahradil Ate Ceramic.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5935
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ty máš vzadu plný kotouče?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ano, je to špatně?
-
Offline
- Příspěvky: 5935
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ne, jen nechapu jak ty brzdy z vyroby umistovaly.
Pac mam v okoli dve stejne XC70 jedna vetrany, druha plny. To samy S80, taky vim o jedne s vetranymi
Pac mam v okoli dve stejne XC70 jedna vetrany, druha plny. To samy S80, taky vim o jedne s vetranymi
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To by mohl být progres, musí se asi vyměnit i třmeny, že?
-
Offline
- Příspěvky: 5935
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Myslim, ze ne. Pac desky jako takovy jsou stejny, jen je rozdil v sirce toho plechu pod desky.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Taky mám plný, ale buďme soudní, zásadní rozdíl větraných v zadu nepoznáte.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Do jaké země byly určeny ty XC70? Dřív bylo že pro švédský trh dávali menší brzdy. Jestli kvůli menším kolům a lepšímu chování na sněhu i řetězům? To netuším.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Moje V70 AWD má vzadu také větrané kotouče.
Jsou jiné držáky třmenu, jiné brzdiče a samozřejmě kotouče, alespoň dle VIDY.
Vrtaný zimmermany bych také bral na S80 ale 336mm nedělají :/
Jsou jiné držáky třmenu, jiné brzdiče a samozřejmě kotouče, alespoň dle VIDY.
Vrtaný zimmermany bych také bral na S80 ale 336mm nedělají :/
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Romulusw