Ahojte,
som spokojnym vlastnikom V70 107KW, rv 2010. Z dovodu nutnosti castych ciest SK-CZ (2x krat za tyzden, cca 900 km za tyzden) uvazujem o prestavbe na LPG. Spotrebu na benzin mam okolo 9 litrov, cize tie uspory uz by boli celkom pozorovatelne...
Chcem sa vas znalcov opytat, ci ma niekto skusenosti s prestvbou tohoto motoru na LPG. NIekde som sa snad docital, ze sa to neodporuca z dovou konstrukcnich limitacii motora....
Za kazdu radu budem rad
P.S.Nie, naftu nechcem
V70 2.0 107KW prestavba na LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc, Martin
- Vůz: V70 III 2.0 107kw
#1 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
_________________
Volvo V70 III 2.0 107kw predane
Volvo S60 2.5T 2005 - predane "black dynamite"
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"
Volvo V70 III 2.0 107kw predane
Volvo S60 2.5T 2005 - predane "black dynamite"
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#2 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
2,0 107kw bude asi motor z Forda, který ho převzal z Mazdy. Co tak vím, tak tento motor moc rád LPG nemá, protože má měkká ventilová sedla. Koukal jsem, že Ford dělal verzi Flexi fuel, která by měla být uzpůsobená na E85 a tak bude situace jiná. Je fakt, že jsem kdysy pročítal myslím na mazda klubu tento motor vs LPG a spoustá lidí si to pochvalovalo.
Já teď třeba řeším závadu na 2,4t kdy mi po 160tis km na LPG ulítnul kus ventilu a tento motor by měl podle plynaře snášet LPG úplně v pohodě.
Já teď třeba řeším závadu na 2,4t kdy mi po 160tis km na LPG ulítnul kus ventilu a tento motor by měl podle plynaře snášet LPG úplně v pohodě.
Naposledy upravil(a) ferdikf dne 22 led 2021 08:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#3 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
Ne asi ale určitě, není úplně převzaty z Mazdy, ale společně vyvinutý. LPG relativně snáší, ale musí se hlídat ventilové vůle, mění se celé hrníčky. Natahují se řetězové rozvody, zapékají pístní kroužky, 5q je otřesně krátký, protože nemá na těžké auto kroutící moment. Vhodný do Focuse nebo V50/S40. Takže LPG ano, ale počítej že ti to bude vydělávat na opravu hlavy a i celkový GO motoru, protože naprostá většina začne brát olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc, Martin
- Vůz: V70 III 2.0 107kw
#4 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
Ahojte, dakujem za rady... radsej to necham tak, a nebudem ho trapit prestavbou
Dakujem za rady
Dakujem za rady
_________________
Volvo V70 III 2.0 107kw predane
Volvo S60 2.5T 2005 - predane "black dynamite"
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"
Volvo V70 III 2.0 107kw predane
Volvo S60 2.5T 2005 - predane "black dynamite"
Volvo V50 1.6d 2007 - po smrti "francúz"
Fabia 1.2 htp, "ferari"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#5 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
Moment, za vytahaný řetěz, zapečené kroužky a ani za krátkou převodovku snad plyn nemůže, ne?
O tom, že může (nemusí!) jít těsnění/hlava dřív se asi bavit nemusíme, ale spodek motoru? To je spíš konstrukcí, než plynem.
Jestli to správně počítám, tak dáš + - sto tisíc ročně za benzín?
To asi nechápu.... Já teď kvůli STK a EM potřeboval rozlousknout jestli u auta koupenýho s plynem v poloviční smrti nechat systém vyndat nebo předělat a i při polovičním nájezdu, než máš ty nebylo moc o čem přemýšlet a už spokojeně vrčím na litru za 12,70-.
A k samotnýmu autu, jel jsem s tím motorem a tím pádem asi i převodovkou v Mondeu a zase taková tragédie to není, jen z toho člověk nesmi dělat dálniční střelu daleko za limitem.
O tom, že může (nemusí!) jít těsnění/hlava dřív se asi bavit nemusíme, ale spodek motoru? To je spíš konstrukcí, než plynem.
Jestli to správně počítám, tak dáš + - sto tisíc ročně za benzín?
To asi nechápu.... Já teď kvůli STK a EM potřeboval rozlousknout jestli u auta koupenýho s plynem v poloviční smrti nechat systém vyndat nebo předělat a i při polovičním nájezdu, než máš ty nebylo moc o čem přemýšlet a už spokojeně vrčím na litru za 12,70-.
A k samotnýmu autu, jel jsem s tím motorem a tím pádem asi i převodovkou v Mondeu a zase taková tragédie to není, jen z toho člověk nesmi dělat dálniční střelu daleko za limitem.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#6 V70 2.0 107KW prestavba na LPG
Asi jsem to napsal málo odděleně. Ano k tomu všemu co se kazí díky LPG si ještě musíme přidat co se kazí seriově i na benzín.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1931 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 0 Odpovědi
- 216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 14 Odpovědi
- 3477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kando
-
- 2 Odpovědi
- 704 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 65 Odpovědi
- 4036 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal1984