Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Auto na volnoběh samo přidává plyn aj kolem 2000 otáček.. v servisu tam čistili škrtící klapku a aj tento snímač tam je nový,ale nějaký neznackovy, není to Bosch.
Myslíte,že to bude problém s ním? Případně jak postupovat při výměně, aby se něco nepokazilo? Mám tady ještě jiný,tak to chci zkusit vyměnit.
Díky
Myslíte,že to bude problém s ním? Případně jak postupovat při výměně, aby se něco nepokazilo? Mám tady ještě jiný,tak to chci zkusit vyměnit.
Díky
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Nahrál jsem video,co to dělá,ale neumím to tady dat. Zkoušel jsem ten YouTube,ale nejde to tam nahrat. Prostě nastartuju a aniž bych se dotkl plynu,tak po chvíli idou otáčky na volnoběh na 1500 a za chvíli vystoupají kolem 2000 otáček a tam se drží...
A motor má takový nepravidelný chod.
A motor má takový nepravidelný chod.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Na internetu není na Volvo žádný návod ani video v češtině jak ten snímač polohy škrtící klapky zkontrolovat, případně nastavit. Několik hodin to už hledám. Nedělal to tady na fóru už někdo? Na 940tce? Asi to nebude nic jednoduchého. Nějak se s nou asi má hýbat,ale jak? To bych se rád dozvěděl. Přesný postup by to chtělo.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Tvoje uvazovani mne neprestava fascinovat ani po letech.
Kdyz neco delas blbe, tak je jedno jak dlouho to delas. Porad to je blbe a nejspis to nikam nepovede. Neni to chyba vysilace ale prijimace.
Takze misto hledani neexistujiciho videa v cestine nekolik hodin, bys udelal lip kdybys venoval par minut sebevzdelani jak se vehement jmenuje v jazyce kterym mluvi vetsina obyvatel statu kde se Volva hojne vyskytujou, a soustredil usili tim smerem.
Opet 20 vterin: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineSensors.html#ThrottlePositionSwitch
Kdyz neco delas blbe, tak je jedno jak dlouho to delas. Porad to je blbe a nejspis to nikam nepovede. Neni to chyba vysilace ale prijimace.
Takze misto hledani neexistujiciho videa v cestine nekolik hodin, bys udelal lip kdybys venoval par minut sebevzdelani jak se vehement jmenuje v jazyce kterym mluvi vetsina obyvatel statu kde se Volva hojne vyskytujou, a soustredil usili tim smerem.
Opet 20 vterin: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineSensors.html#ThrottlePositionSwitch
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Každý neumí švédsky, ani já, i když jsem tam byl. Mi přijde, že sú tady všeci na Volvoforu moc chytří a z lidí, co sa ptajú, tak si dělajú srandu. Takže na co je takové fórum, když sa tu člověk nemože ani zeptat na nějaký postup? O čem tu máme jako psat? Ale díky za tu adresu. Zkusím to nějak z té švédštiny přes ten internet přeložit.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Online
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Nazdar jen letmo jsem to prošel a vychází mi z toho, že pro tebe je platí odstavec o TPS s posledního odkazu.
Rychlý strojový překlad nastavení mi dává smysl:
Spínač polohy škrticí klapky. [Editor] To platí pro systémy Bosch LH2.4 i Regina. Přepínač polohy škrticí klapky, se svolením FCPGroton
Příznaky poruchy:
Vysoký volnoběh při spuštění nebo nekontrolovaný volnoběh nad 750 ot / min.
Diagnóza:
Tento přepínač je jednoduché zařízení: v obou extrémech pohybu je vnitřní spínač uzavřen a uvidíte kontinuitu mezi jedním vnějším konektorem a středním uzemňovacím konektorem. Odpojte konektor spínače a přeskočte z jednoho bočního konektoru na střední uzemňovací konektor. Pokud se volnoběh vrátí do normálu, je vadný spínač. Přepínač nelze opravit.
Nastavení TPS:
Nastavení TPS: Úprava TPS
Demontujte tělo škrticí klapky z vozu a povolte seřizovací šrouby TPS
Držte škrticí klapku a zabraňte jejímu pohybu. Otáčejte TPS ve směru hodinových ručiček, pak proti směru hodinových ručiček, dokud neuslyšíte cvaknutí. Pokračujte v otáčení, dokud se nezastaví, ale nezpůsobí to, aby se škrticí klapka pohnula. Toho lze nejlépe dosáhnout vložením měrky 0,25 mm mezi páčku a nastavovací šroub. Zajistěte šrouby.
Správného nastavení dosáhnete, když otevřete škrticí klapku a vložíte spárovací měrku na dorazový šroub škrticí klapky:
Když zavřete škrticí klapku proti měrce 0,45 mm, z TPS není slyšet žádné cvaknutí
Když zavřete škrticí klapku proti spárové měrce 0,15 mm, uslyšíte cvaknutí
Rychlý strojový překlad nastavení mi dává smysl:
Spínač polohy škrticí klapky. [Editor] To platí pro systémy Bosch LH2.4 i Regina. Přepínač polohy škrticí klapky, se svolením FCPGroton
Příznaky poruchy:
Vysoký volnoběh při spuštění nebo nekontrolovaný volnoběh nad 750 ot / min.
Diagnóza:
Tento přepínač je jednoduché zařízení: v obou extrémech pohybu je vnitřní spínač uzavřen a uvidíte kontinuitu mezi jedním vnějším konektorem a středním uzemňovacím konektorem. Odpojte konektor spínače a přeskočte z jednoho bočního konektoru na střední uzemňovací konektor. Pokud se volnoběh vrátí do normálu, je vadný spínač. Přepínač nelze opravit.
Nastavení TPS:
Nastavení TPS: Úprava TPS
Demontujte tělo škrticí klapky z vozu a povolte seřizovací šrouby TPS
Držte škrticí klapku a zabraňte jejímu pohybu. Otáčejte TPS ve směru hodinových ručiček, pak proti směru hodinových ručiček, dokud neuslyšíte cvaknutí. Pokračujte v otáčení, dokud se nezastaví, ale nezpůsobí to, aby se škrticí klapka pohnula. Toho lze nejlépe dosáhnout vložením měrky 0,25 mm mezi páčku a nastavovací šroub. Zajistěte šrouby.
Správného nastavení dosáhnete, když otevřete škrticí klapku a vložíte spárovací měrku na dorazový šroub škrticí klapky:
Když zavřete škrticí klapku proti měrce 0,45 mm, z TPS není slyšet žádné cvaknutí
Když zavřete škrticí klapku proti spárové měrce 0,15 mm, uslyšíte cvaknutí
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Děkuji.
Teď někde zehnat tu měrku a pak to nějak vyzkoušet s tím točit. Já sa vždycky bojím, abych něco nepokazil, protože je to tak 50 na 50, že vždycky něco pokazím nebo ulomím, když něco dělám na autě a pak akorát nadávám. Proto raději zjišťuju návody a víc sa ptám dopředu. A pak si ze mě vždycky někdo dělá srandu, že sa ptám na jednoduché věci. Šak na to také to fórum je, aby my amatéři si mohli opravovat auta a radit navzájem. A jestli jsou tady aj větší odborníci - nejen amatéři, ale aj profesionáli, tak tím lépe - aspoň poradí nejlépe. Je třeba pochopit, že já su úplný laik a potřebuju to vysvětlit polopaticky, abych to pochopil. Každý není automechanik nebo autoelektrikář. Ale hodně věcí jsem si udělal sám na autě (olej v motoru, převodovce, atd.), ale když je tam něco s elektrikou, tak to už je pro mě složitější.
Co je to kontinuita mezi vnitřním spínačem a vnějším konektorem a středním uzemňovacím konektorem? Tomuto vůbec nerozumím. To je asi pro elektrikáře.
Teď někde zehnat tu měrku a pak to nějak vyzkoušet s tím točit. Já sa vždycky bojím, abych něco nepokazil, protože je to tak 50 na 50, že vždycky něco pokazím nebo ulomím, když něco dělám na autě a pak akorát nadávám. Proto raději zjišťuju návody a víc sa ptám dopředu. A pak si ze mě vždycky někdo dělá srandu, že sa ptám na jednoduché věci. Šak na to také to fórum je, aby my amatéři si mohli opravovat auta a radit navzájem. A jestli jsou tady aj větší odborníci - nejen amatéři, ale aj profesionáli, tak tím lépe - aspoň poradí nejlépe. Je třeba pochopit, že já su úplný laik a potřebuju to vysvětlit polopaticky, abych to pochopil. Každý není automechanik nebo autoelektrikář. Ale hodně věcí jsem si udělal sám na autě (olej v motoru, převodovce, atd.), ale když je tam něco s elektrikou, tak to už je pro mě složitější.
Co je to kontinuita mezi vnitřním spínačem a vnějším konektorem a středním uzemňovacím konektorem? Tomuto vůbec nerozumím. To je asi pro elektrikáře.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Online
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Měrky ti budou stačit tyhle:
https://www.boukal.cz/ventilova-merka-kinex-0-02-0-2-mm/8568/produkt?gclid=EAIaIQobChMIwZrFuNma7QIVluR3Ch0N2gj4EAQYASABEgIzBfD_BwE
No a ostatní si neber osobně, nakonec se rady dočkáš .
https://www.boukal.cz/ventilova-merka-kinex-0-02-0-2-mm/8568/produkt?gclid=EAIaIQobChMIwZrFuNma7QIVluR3Ch0N2gj4EAQYASABEgIzBfD_BwE
No a ostatní si neber osobně, nakonec se rady dočkáš .
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Paráda. Díky. To si musím objednat. Šak já už su zvyklý, že si ze mě tady na volvofóru dělajú srandu, že su blbý. Ale raději budu blbý než si hrát na chytrého, hlavně, že sa něco dozvím...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Nejde o blbý vs. chytrý, v tomto každému nebylo naděleno stejně. Nicméně u tebe je problém v tom, že děláš stejnou chybu furt dokola. Na každý vlastní problém zakládáš nový topik. Proto tu z tebe lidi kvetou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Jako zkoušel jsem to tady na Volvoforu najít přes to hledání nahoře, ale neúspěšně. Jestli tady ten postup už je někde v nějakém z předchozích témat, tak mi pošli odkaz a uznám, že jsem to blbě hledal. Díky.
Každopádně každý není znalec internetů. Já umím trochu hledat náhradní díly podle čísel aj v cizině, ale to je jednoduché.. Horší je to přes nějaké ty slova a spojení slov - to mi vůbec nejde.
Každopádně každý není znalec internetů. Já umím trochu hledat náhradní díly podle čísel aj v cizině, ale to je jednoduché.. Horší je to přes nějaké ty slova a spojení slov - to mi vůbec nejde.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Ak mas lh2.4 spinac volnobehu ti vyblika aj diagnostika - zopnuty nezopnuty. Riesil som podobne na B204FT, precitaj si. Je tam aj riesenie (netrvrdim ze mas rovnaku chybu) kazdopadne sa stava, ze po pusteni plynu nezopne snimac volnobehu a rj z toho zblbne. A kolisajuce otacky mozu byt aj prisavanim falosneho vzduchu - aj okolo osky skrtiacej klapky. Skus nastriekat na spoje cistic brzd.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bělov
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Díky. Diagnostika chybu neukázala. Blikalo 1-1-1.
Spínač volnoběhu je ten senzor na škrtící klapce?
Ten sprej si objednám a vyzkouším. Nastříkam to všude kolem sání a klapky. Jak poznám,že tam je někde netěsnost? Bude to tam dělat bubliny nebo něco takového?
Spínač volnoběhu je ten senzor na škrtící klapce?
Ten sprej si objednám a vyzkouším. Nastříkam to všude kolem sání a klapky. Jak poznám,že tam je někde netěsnost? Bude to tam dělat bubliny nebo něco takového?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Volvo 940 - snímač polohy škrtící klapky
Ten sprej kupis na kazdej pumpe - brake cleaner. Tam kde je netesnost a nastriekas to, tak motor zvysi otacky.
Ze ti diagnostika napisla 111 nic neznamena. Musis sa presvedcit ci je spinac zopnuty vtedy, ked mas pedal plynu nestlaceny. Diagnostika nevie kedy ma byt spinac volnobehu stlaceny a kedy nie. Vie vyhodnotit len ked by bol stale zopnuty.
Ten senzor su vlastne 2 mikrospinace - volnobeh a max otvorenie klapky.
Ze ti diagnostika napisla 111 nic neznamena. Musis sa presvedcit ci je spinac zopnuty vtedy, ked mas pedal plynu nestlaceny. Diagnostika nevie kedy ma byt spinac volnobehu stlaceny a kedy nie. Vie vyhodnotit len ked by bol stale zopnuty.
Ten senzor su vlastne 2 mikrospinace - volnobeh a max otvorenie klapky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé