Hydra jsou taky možnost, třeba na ně dojde, ale já mám v motoru krásně čisto, olej pravidelně měněný, posledních 6 výměn bylo po 10tis. km, jinak dle servisky po 20tis. km, jestli se jí dá věřit. Spíš mi přijde, že dělá bordel servopumpa, je v plánu jí vyměnit za 3 týdny a při tý příležitosti se zkontroluje i altík, jestli nejsou KO ložiska nebo volnoběžka.
Jinak origo silentblok u řemenice, objednaný ve Volvu v Průhonicích, stále nedorazil, tak jsem to v pátek nevydržel a sjel do Kelly, kde měli skladem jeden kus od SWAGu. Už jsem s tím nemohl jezdit ani o den déle, dělalo to na volnoběh i při jízdě hrozný věci. "Původní" silentblok od Lemforder byl po 10 měsících úplně KO, nebyl popraskaný, ale strašně vyměklý, motor byl spadlý asi 1mm nad rámem, takže na všech nerovnostech stále bouchal o rám a taky lítal dopředu, dozadu. Nový silenblok od SWAG jen na pohmat v ruce byl mnohem tužší a po namontování a zatížení motorem klesl úplně minimálně. Od Lemforderu už nekoupím nic, ta značka šla úplně do kytek.
Výsledek? Volnoběh je stále hroznej. Ale už se s tím dá alespoň jezdit, ještě tam zůstaly vibrace ve vyšších rychlostech jakoby od poloosy a v podzemní garáži se auto při popojíždění v rejdu jakoby kymácí ze strany na stranu, podle mě je motor víc posunutý na stranu u rozvodů, než by měl být a pravá poloosa je natvrdo. Mohlo to vzniknout v AVdílech, když měnili silentbloky v rámu, že si motor, hlavně vinou špatnýho silentbloku u řemenice, nesednul na místo, jak má. Zítra zkusím povolit všechny silenbloky a motor lépe usadit, zda bude zlepšení.
A jestli přijde někdy ten origo silentblok, tak ho třeba vyměním místo toho SWAGu. A poud bude dobrá reference od Supa na origo Volvo reakci na převodovce, tak jí pořídím taky. Pak se vymění servopumpa, možná altík a bude se bojovat dál
