Zdravím vespolek. Má smysl investice do XC 90 R-Design s nájezdem 100000? Čekám na tu správnou XC 90ku D5 z let 2012-2014s nájezdem do 150000km. Ledacos jsem načetl, s autem se svezl a rád bych na "starý" kolena přesedlal z koncernu a francie do něčeho vyššího. Cesty, necesty okolo baráku jsou rok od roku horší....Dobrý posez ve voze potřebuji pro mou polovinu, světe div se, XC70 je na 120cm dlouhé nohy malá...... . Otázka, vyšší palce kol XC 90 snáší ok?
Děkuji za reakce a přeji letos snad ne poslední slunečnou neděli.
P.S. Jinak gratuluji k výběru místa Volvoklub srazu- Olšina. Provozní tam dělá kamarádka, tak doufám, že o Vás bylo dobře postaráno.
XC 90 R-Design
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Velešín
- Vůz: XC90 147 kW D5
- Bydliště: Velešín
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
XC 90 R-Design
Ahoj, co myslíš tím slovem investice? Jako jestli se to vyplatí koupit?
Máš nějaký konkrétní odkaz na auto?
Máš nějaký konkrétní odkaz na auto?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 D5 Sport
- Bydliště: Brno
XC 90 R-Design
Já mám XC90 2008 s výbavou Sport, což už bylo o rok později označeno jako R-design. Mám na tom 18" kola - původně 19". Oproti běžné výbavě to má tužší podvozek a pocitově líp sedí. Kromě úžasných sedadel a pár estetických prvků (kryty prahů, dekoru v interiéru ...) to nic lepšího oproti běžné verzi už nemá.
Jestli se ptáš, zdali má smysl kupovat XC90 první generace, tak dle mého názoru určitě ano. Je to poslední velké echt Volvo s více než 4. válci a s poctivým oplechováním
Jestli se ptáš, zdali má smysl kupovat XC90 první generace, tak dle mého názoru určitě ano. Je to poslední velké echt Volvo s více než 4. válci a s poctivým oplechováním

_________________
Range Rover Sport HSE / Range Rover L322 tdv8 VOGUE / ex XC90 D5 136 kW => 150 kW Stage1 D5T5 AWD SPORT AUTOMAT 7s 2008 - 416 t. km / Přijedu s DICE - VIDA - VDASH - VDD - Jižní Morava, Zlínsko
Range Rover Sport HSE / Range Rover L322 tdv8 VOGUE / ex XC90 D5 136 kW => 150 kW Stage1 D5T5 AWD SPORT AUTOMAT 7s 2008 - 416 t. km / Přijedu s DICE - VIDA - VDASH - VDD - Jižní Morava, Zlínsko
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC 90 R-Design
Pokud jsi z koncernu a francouzů zvyklej na to, že 150tkm je modla a cokoliv nad je špatně, tak na to u volva zapomeň. Běžně udržovaný kusy, který neprovozovalo prase daji klidně 300tkm v pohodě bez větších známek opotřebení jak interiéruu, tak pohonu. Mam tu starší D5 s 430tkm a nedává znát únavu nijak, ani spotřebou oleje ani zvukem či špatným projevem.
Volvo mívalo tu výhodu, že si ho většinou kupovali vyklidněný lidi, který nezávodí a jezdí s rozumem, takže ty auta dýl vydrží i jen proto, že jsou k nim lidi slušnější a i líp dodržujou servis oproti koncernu.
Ale to je průměr a můžeš jít od něho oběma směry, takže opět, je to kus od kusu.
Volvo mívalo tu výhodu, že si ho většinou kupovali vyklidněný lidi, který nezávodí a jezdí s rozumem, takže ty auta dýl vydrží i jen proto, že jsou k nim lidi slušnější a i líp dodržujou servis oproti koncernu.
Ale to je průměr a můžeš jít od něho oběma směry, takže opět, je to kus od kusu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Velešín
- Vůz: XC90 147 kW D5
- Bydliště: Velešín
XC 90 R-Design
Díky za odpověď, jak jsem popsal, vím jaký typ chci, proto xc 90 2012-2014. Mám teď rozehraný servisovaný kus z cz servisu, po velkém servisu a rozhodují se zdá prodají tak drž palce. Na R design jsem právě s ohledem na 20ky kola koukal s despektem....trocken píše: 05 říj 2020 14:56 Já mám XC90 2008 s výbavou Sport, což už bylo o rok později označeno jako R-design. Mám na tom 18" kola - původně 19". Oproti běžné výbavě to má tužší podvozek a pocitově líp sedí. Kromě úžasných sedadel a pár estetických prvků (kryty prahů, dekoru v interiéru ...) to nic lepšího oproti běžné verzi už nemá.
Jestli se ptáš, zdali má smysl kupovat XC90 první generace, tak dle mého názoru určitě ano. Je to poslední velké echt Volvo s více než 4. válci a s poctivým oplechováním![]()
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Velešín
- Vůz: XC90 147 kW D5
- Bydliště: Velešín
XC 90 R-Design
Děkuju za odpověď, právě že jsem poctivý na servis, na mé alhambře mám 420000km, začal jsem na 230000. Proto očekávám že mi zase bude sloužit. Tak snad najdu......Urvanej píše: 05 říj 2020 15:09 Pokud jsi z koncernu a francouzů zvyklej na to, že 150tkm je modla a cokoliv nad je špatně, tak na to u volva zapomeň. Běžně udržovaný kusy, který neprovozovalo prase daji klidně 300tkm v pohodě bez větších známek opotřebení jak interiéruu, tak pohonu. Mam tu starší D5 s 430tkm a nedává znát únavu nijak, ani spotřebou oleje ani zvukem či špatným projevem.
Volvo mívalo tu výhodu, že si ho většinou kupovali vyklidněný lidi, který nezávodí a jezdí s rozumem, takže ty auta dýl vydrží i jen proto, že jsou k nim lidi slušnější a i líp dodržujou servis oproti koncernu.
Ale to je průměr a můžeš jít od něho oběma směry, takže opět, je to kus od kusu.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Velešín
- Vůz: XC90 147 kW D5
- Bydliště: Velešín
XC 90 R-Design
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-xc90-d5-seltener-r-design-411472696/Deshi píše: 05 říj 2020 11:16 Ahoj, co myslíš tím slovem investice? Jako jestli se to vyplatí koupit?
Máš nějaký konkrétní odkaz na auto?
koukal jsem na tento kus, navíc je až neuvěřitelný,že v tomto městečku bydlí švagrová. ....jenže 22000 euro a po přepočtu korun na euro zase zvýší cenu, nicméně je to vymazlený kus. Jezdím po evropě nárazově, GB,NL,DE,A,SK....tak i na dlouhý cesty by to mohlo být náhodný svezení....
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
XC 90 R-Design
Hodně pěkný kousek, ale ta cena mi přijde docela dost.....
Al je to jen názor...
Al je to jen názor...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Velešín
- Vůz: XC90 147 kW D5
- Bydliště: Velešín
XC 90 R-Design
Taky si myslím, že to je přepálený ta cena.....Nicméně, času dost. Uvidíme.Deshi píše: 05 říj 2020 11:16 Ahoj, co myslíš tím slovem investice? Jako jestli se to vyplatí koupit?
Máš nějaký konkrétní odkaz na auto?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC 90 R-Design
Ty kusy po poslednim faceliftu stojí raketu a je jedno co to je za motor. Kor jesi to má 100tkm, tak to může bejt jako nový. Ale zase, z fotek pozná člověk kuloví, mechanika je důležitější než kosmetika, aspoň pro mě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé