Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to by mě zajímalo, jak se to dá nedestruktivně zjistit, podle mě to nejde. Daj mi kdyžtak fotku stroje, kterej to umí. Já bych to normálně říznul, naleptal a změřil pod mikroskopem, nebo změřil průběh tvrdosti. Čili standardní stanovení hloubky cementace.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nedestruktivní metoda by mě taky zajímala. Šel bych na to jako Urvanej
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Bude to destruktivní metoda. Vezmu tam to staré rezavé zdvihátko. Bude se to dělat jak píše Uřvanej.
Ještě přemýšlím, že bych ubrousil vršek ventilu, asi zítra vezmu sebou i ten uhořelý, aby mi ho zkusili jak to vypadá s tvrdostí u něj.
Ještě přemýšlím, že bych ubrousil vršek ventilu, asi zítra vezmu sebou i ten uhořelý, aby mi ho zkusili jak to vypadá s tvrdostí u něj.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten ventil může bejt inconel, to jen kdyby jim to nešlo naleptat
A sodíkem plněný asi byly jen na krabicích, co? To by bylo v pile překvápko, kdyby jim tam do tý vodní sprchy vykouknul sodík
A sodíkem plněný asi byly jen na krabicích, co? To by bylo v pile překvápko, kdyby jim tam do tý vodní sprchy vykouknul sodík
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
já beru zdvihátka na magnetce, hloubku cementace jsem nezjišťoval, ale podle několika strojařů je kolem 1 mm minimálně, takže pokud ubereš do 0,3 mm, tak to bude OK
zdvihátka bývají vymačkané uprostřed od vačky, je to vidět hezky jak to bereš na magnetce, že to bere nejdříve kraje, ventily bych nebrousil i když někdo to dělá
z magnetky je povrh zdvihátek o poznání drsnější, možná že by měl někdo jemnější kotouč, ale to jsem nesháněl, trochu je pak doleštím na rovné desce s nalepeným jemným brusným papírem
zdvihátka bývají vymačkané uprostřed od vačky, je to vidět hezky jak to bereš na magnetce, že to bere nejdříve kraje, ventily bych nebrousil i když někdo to dělá
z magnetky je povrh zdvihátek o poznání drsnější, možná že by měl někdo jemnější kotouč, ale to jsem nesháněl, trochu je pak doleštím na rovné desce s nalepeným jemným brusným papírem
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Super, díky.
Já se k tomu zjišťování ještě nedostal, páč od středy jsem marodil.
Dneska jsem se byl poprvé podívat v dílně.
Já se k tomu zjišťování ještě nedostal, páč od středy jsem marodil.
Dneska jsem se byl poprvé podívat v dílně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zdvihátka se nebrousí venkem, ale vnitřkem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tu možnost mám v nástrojárně taky.
Nechám zjistit jak jsou na tom se zušlechtěním obě plochy, jak vnitřní tak venkovní.
Možná se zítra dostanu k tomu připravenou hlavu složit, abych zjistil jak jsou na tom vůle po zabroušení ventilů.
Nechám zjistit jak jsou na tom se zušlechtěním obě plochy, jak vnitřní tak venkovní.
Možná se zítra dostanu k tomu připravenou hlavu složit, abych zjistil jak jsou na tom vůle po zabroušení ventilů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Takže, dneska jsem se dozvěděl výsledky z laborky a není to zas tak jednoduché.
Jak povrch vršku zdvihátka, tak povrch toho "čudlíku" zespoda, má tvrdost cca 679 Vickers. Nicméně směrem do hloubky začne u obou povrchů tvrdost silně klesat, takže nedoporučuju zdvihátka brousit z jakékoli strany více jak o 0,2 mm kde tvrdost klesne na nějakých cca 620.
Pokud by někdo chtěl vidět kompletní protokol do hloubky 1 mm, tak můžu někam naskenovat.
Další věc je, že na "čudlíku" není rovná plocha nýbrž rádius 60mm, takže brousit to bez použití speciálního nástroje nejde.
No vzhledem k tomu, že jsem potřeboval jedno zdvihátko zbrousit o 0,4 (menší jsem prostě nenašel) a dvě o 0,28, tak jsem to vyřešil na hloubičce, kde mi vzali z "čudlíku" 0,20 a 0,15 mm a zbytek se zbrousil na magnetce z venku. Sice má "čudlík" trochu hrubší povrch, ale asi to trochu líznu stopkovou bruskou a hotovo.
Takže za chvíli, až odjede Jancho, půjdu zkusit jestli jsou vůle v cajku. Pokud jo, tak budu moct pokračovat ve skládání motoru.
Akorát, že p. Kučera mi poslal místo těsnícího kroužku na přepad turba, nějaké papírové těsnění.
Jak povrch vršku zdvihátka, tak povrch toho "čudlíku" zespoda, má tvrdost cca 679 Vickers. Nicméně směrem do hloubky začne u obou povrchů tvrdost silně klesat, takže nedoporučuju zdvihátka brousit z jakékoli strany více jak o 0,2 mm kde tvrdost klesne na nějakých cca 620.
Pokud by někdo chtěl vidět kompletní protokol do hloubky 1 mm, tak můžu někam naskenovat.
Další věc je, že na "čudlíku" není rovná plocha nýbrž rádius 60mm, takže brousit to bez použití speciálního nástroje nejde.
No vzhledem k tomu, že jsem potřeboval jedno zdvihátko zbrousit o 0,4 (menší jsem prostě nenašel) a dvě o 0,28, tak jsem to vyřešil na hloubičce, kde mi vzali z "čudlíku" 0,20 a 0,15 mm a zbytek se zbrousil na magnetce z venku. Sice má "čudlík" trochu hrubší povrch, ale asi to trochu líznu stopkovou bruskou a hotovo.
Takže za chvíli, až odjede Jancho, půjdu zkusit jestli jsou vůle v cajku. Pokud jo, tak budu moct pokračovat ve skládání motoru.
Akorát, že p. Kučera mi poslal místo těsnícího kroužku na přepad turba, nějaké papírové těsnění.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
dobrá práce, každej si to tady brousí jak chce , jeden ventily, druhý zdvihátka z vrchu, třetí ze spodu a ono to je trcohu jinak...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes jen drobnosti, výměna palivového, vzduchového a kabinoveho filtru na Modrakovi+vzduchového a kabinoveho na Fordu(zítra ještě olej filtr a palivak). Jako kabinoveho jsem si do Modrého koupil od Mannu ten antibakterialni a antifungicidni, jsem zvědavý jestli vůbec poznám rozdíl Byl jen o malinko dražší než uhlíkový, tak jsem ho chtěl zkusit.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak dneska došlo k namontování zkompletované hlavy na blok, zapojení trubek okolo turba a přišroubování výfuku na turbo.
Takže auto je zhruba ve stavu, v jakém bylo při mikrosrazu.
Dá-li volvobůh, tak zítra očistím víko a možná ho i s vačkama namontuju. Nicméně mám ještě i jiné plány, tak nevím jestli to dopadne. Musím taky ještě sundat VVT kolo z výfukové vačky. Mám podezření, že není úplně OK, tak tam dám to původní, které tam bylo před výměnou rozvodů před 5 kkm a které nezlobilo.
Takže auto je zhruba ve stavu, v jakém bylo při mikrosrazu.
Dá-li volvobůh, tak zítra očistím víko a možná ho i s vačkama namontuju. Nicméně mám ještě i jiné plány, tak nevím jestli to dopadne. Musím taky ještě sundat VVT kolo z výfukové vačky. Mám podezření, že není úplně OK, tak tam dám to původní, které tam bylo před výměnou rozvodů před 5 kkm a které nezlobilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak rozdíl poznáš - pojedeš a nebudeš nic cítit z venku takže zřejmě funguje. Když se spolujezdec usere tak už nemůže tvrdit že je to smrad z polekubexxx píše: ↑08 zář 2020 20:05 Dnes jen drobnosti, výměna palivového, vzduchového a kabinoveho filtru na Modrakovi+vzduchového a kabinoveho na Fordu(zítra ještě olej filtr a palivak). Jako kabinoveho jsem si do Modrého koupil od Mannu ten antibakterialni a antifungicidni, jsem zvědavý jestli vůbec poznám rozdíl Byl jen o malinko dražší než uhlíkový, tak jsem ho chtěl zkusit.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ja uz pouzivam len tie fungicidne. Predsalen je to jedina zlozka co filtruje vzduch ktory ide do kabiny a som spokojny
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Díky za info
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Doufám, že jsi poslechl mou radu a zaškrábal blok!raolsa píše: ↑08 zář 2020 22:25 Tak dneska došlo k namontování zkompletované hlavy na blok, zapojení trubek okolo turba a přišroubování výfuku na turbo.
Takže auto je zhruba ve stavu, v jakém bylo při mikrosrazu.
Dá-li volvobůh, tak zítra očistím víko a možná ho i s vačkama namontuju. Nicméně mám ještě i jiné plány, tak nevím jestli to dopadne. Musím taky ještě sundat VVT kolo z výfukové vačky. Mám podezření, že není úplně OK, tak tam dám to původní, které tam bylo před výměnou rozvodů před 5 kkm a které nezlobilo.
Včera jsme nechávali dělat 2,4 atmo. Rovnání trvalo 6,5 h !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nebylo co škrábat, blok rovný. Až jsem se divil. Tak uvidíme jestli to vydrží.
Ale je pravda, že tomu motoru kromě toho ventilu nic nebylo.
No, když to vydrží tak fajn, když ne, tak se to holt udělá znovu - žádnej stres.
Ale je pravda, že tomu motoru kromě toho ventilu nic nebylo.
No, když to vydrží tak fajn, když ne, tak se to holt udělá znovu - žádnej stres.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak jsi blok měřil? Že víš, že je rovně. Deskou a berlínskou modří?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Deskou ne, pravítkem.
Jak jsem psal, buď to vydrží nebo ne.
Jak jsem psal, buď to vydrží nebo ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pravítkem to nepoznáš. Uvědom si, že hlavu nejde vrousit do nekonečna. Ale pro se e si to můžeš lajznout. My to děláme pro zákazníka, takže blok rovnáme vždy, nebo posíláme zákazníka do jiného servisu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo, tomu rozumím.
Dneska jsem se zase dostal do dílny chvíli něco udělat, takže vyčištěno a nasazeno víko s vačkami (na utěsnění použit Loctite 510 a váleček) a pomocí přípravků (na kliku i na vačky) nasazeno původní VVT kolo a rozvody.
Zbývá přidělat sání, vyměnit nádobky na nemrzku a servo a namontovat spoustu číčovin okolo.
Dneska jsem se zase dostal do dílny chvíli něco udělat, takže vyčištěno a nasazeno víko s vačkami (na utěsnění použit Loctite 510 a váleček) a pomocí přípravků (na kliku i na vačky) nasazeno původní VVT kolo a rozvody.
Zbývá přidělat sání, vyměnit nádobky na nemrzku a servo a namontovat spoustu číčovin okolo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výfuk na 850, nerez Ferrita + koncovka Simons, která nejvíce připomíná originál
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sundat zadní nárazník na XC90 kvůli kontrole kontaktů na čidlech.
Když zaprší nebo je vlhko= parkovací asistent doporučen servis... Dle VIDY 4.čidlo.
Za normálního slunečného dne není s p.asist. žádný problém.
Po sundání nárazníku a vnitřku nárazníku zjištění, že se žádná oxidace nekoná ani na jednom konektoru...
To jako je fakt to čidlo č.4 na odchodu jen když je vlhko??? AV dily nebo nějaký VW oem?
Když zaprší nebo je vlhko= parkovací asistent doporučen servis... Dle VIDY 4.čidlo.
Za normálního slunečného dne není s p.asist. žádný problém.
Po sundání nárazníku a vnitřku nárazníku zjištění, že se žádná oxidace nekoná ani na jednom konektoru...
To jako je fakt to čidlo č.4 na odchodu jen když je vlhko??? AV dily nebo nějaký VW oem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky mi podobně jedno blblo, taky jsem ho kontroloval beze změny. Dal jsem čínu za dvě kila, což může být trochu loterie. Jelikož žádné podobné z jiného auta myslím není a dvojku za nové byl tehdy nesmysl.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé