Já 850 nemohu než doporučit.


Mam tu jeden motor 2,5t 154 kw najazd 260tis funkčný cena komplet 500€ jazdil z automatom išiel pekne olej pri mne menený každých 10tis km .Ejdou Rotacak píše:Takže nejpravědpodobnější scénář je takovej, že vyhraje ekonomicky nejlevnější varianta - swap za jinej 2.5T...
Ejdou Rotacak píše: 17 bře 2019 15:46tak od tý doby, co mám nový brzdy, tak pozoruju, že Volvajs začal žrát olej (už jsem dolejval 1l na 500km) a ztrácí se chladicí kapalina (taky jsem už dolejval tak 0,5l) dop*dele! Nikdy se neztratila v nadsázce ani kapka a teď během 14 dní to musím kontrolovat a měřit obden.
Zejtra jedu na výměnu turba, tak chlapi při té příležitosti nechám rovnou zkontrolovat, co s tím vehiklem z ničeho nic je. Pos*al bych se. Bílej šlem ve voleji není.
No moznosti mas vic, muzes silnejsim tesnenim kompenzovat to co se ubere na hlave/motoruEjdou Rotacak píše: 17 srp 2020 11:33 Jak pak s chipem
(případná změna komprese) budou to umět Hiltoni při lazení zohlednit?
Uživatelé procházející toto fórum: honza601