Alternátory trpí na velkou axiální vůli, mizernou volnoběžku a hlavně ložiska.
Tam se nejedná o hlučnost ložisek, ale o naprosto mizerný materiál kuliček, který se v podobě oloupané šišky dokáže v určitý moment zcela zaseknout.
Jeden alternátor nám trhal řemen dvakrát do měsíce, a naštěstí to nevletělo do rozvodů. Nakonec se při testu zjistilo, že se alternátor zasekává vlivem ložisek.
A to by jeden v najetých 70 tis.km asi nečekal
Takže nepodceňovat
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Nevím jak jiné, ale tento můj konkrétní Alternátor má přední ložisko přitažené plechovou objímkou a ze strany volnoběžky je další podložka, která se při dotažení volnoběžky opře o kroužek ložiska, tak teoreticky by se to Axiálně nemělo hnout. Nicméně možné je cokoliv po určitých letech provozu. Stačí páteční ložisko a je to.
Můj altík z 460-ky asi po 600 tkm projety kroužky povídám chci nový borec v elktrodílně povídá kroužek ložiska uhlíky 1500 povídám ukaž ložiska made in poland nic vrakáč altík z roku 95 nájezd kolem 200 tkm 500kč a jedem dál