Renovace 144
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#26 Renovace 144
To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...
Zjevně pomsta za ten tunel převodovky
Zjevně pomsta za ten tunel převodovky
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 Renovace 144
Stando napadlo mě, že došlo k vykradení některé dvoustovky a tato disciplína bude nejspíše i pokračovat, neboť zlí jazykové tvrdí, že dvojka je téměř pouze facelift jedničky. Takže doporučuji svá dvoukila schovat, neboť pomsta, jak je známo, nejlépe chutná za studena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#28 Renovace 144
Tome, nebuď pesimista. Při změně stavu z "díra" na "velká díra" nemusí být hned posun k lepšímu patrný, ale z poslední fotografie s názvem "žádná díra" musí být ten progres okamžitě patrný!Urvanej píše:No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#29 Renovace 144
Práce nepokračuje, neb byl včera zase svátek a dneska se mi nechce, ale jak
koukám musím reagovat na zavádějící příspěvky. Vezmu to popořadě jednoho po druhém.
koukám musím reagovat na zavádějící příspěvky. Vezmu to popořadě jednoho po druhém.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#30 Renovace 144
Bez komentáře!Krystof P. píše:Kde takhle člověk sežene samotnej plát podlahy na 144, aby mohl zaplácnout velkoudiru.jpg ?
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#31 Renovace 144
Taky si myslím, holt zlepšováky to je moje.Petr Marek píše:Výborný nápad, jen tak dál!
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#32 Renovace 144
Sifon pochopitelně ne, ale korkový špunt z demižonu ano, perfektně sedí a nerezne.doktor píše:Ta dira tam je furt. Prijde na to jeste sifon se spuntem?
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#33 Renovace 144
Problém na pravé straně je vyřešen a odškrtnut. Levá strana me teď nezajímá, tu budu řešit za čtrnáct dní.Urvanej píše:No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#34 Renovace 144
Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.standa píše:To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...
Zjevně pomsta za ten tunel převodovky
Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 105
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 164
- Bydliště: Praha
#35 Renovace 144
Promiňte prosím, ale mohu se zeptat, proč tyto články nesou název Renovace 144? Mohu event. nabídnout jiný název, kdyby byl zájem.voltony píše:Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.standa píše:To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...
Zjevně pomsta za ten tunel převodovky
Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.
_________________
Volvo 164, r.v. 1969, 175 k, B30E, automat 3 rychlosti
Volvo Amazon 123GT, r.v.1967
Ford Mustang cabrio, r.v.1968, manuál 4 rychlosti
Volvo 164, r.v. 1969, 175 k, B30E, automat 3 rychlosti
Volvo Amazon 123GT, r.v.1967
Ford Mustang cabrio, r.v.1968, manuál 4 rychlosti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#36 Renovace 144
S prací se opět pohlo přímo neuvěřitelným tempem, ale hlavně MÁM SVÁŘEČKU!
Ještě malé odbočení. Protože to zde evidentně nikdo neví, tak upozorňuji, že můj nápad s lepící páskou, podle mínění odborníků na renovace, není z hlediska pevnosti spojovaných materiálů tím nejlepším a svařování zde jisté přednosti asi má.
Tak tedy k mému stroji, Prvně foto: Pro ty co to neznají tak je to kvalitni značkový stroj TRIODYN, trojfázový s chlazením.
Výhodou stroje je jeho výkonnost, nevýhoda pak z toho přímo pramení a po půl hodině práce shořel elektroměr i s jističem , tak jsem je musel přemostit.
Další super věc je, že to má kolečka a je to tedy plně mobilní. Nevýhoda pak že je to tak těžký, že se s tím prakticky nedá hnout.
No a na závěr u čínských šuntů tak sledovaný zatěžovatel je zde díky výkonnému chlazení neomezený. Bohužel mi to ale vyfoukalo z dílny všechny šroubky pod M8 a děti je teď hledají po zahradě.
Tady ještě já osobně jako hrdý zapůjčitel: A tady při práci. Nikdy jsem nesvařoval tak mi to zatím moc nejde, ale myslím že do pátku pár děr zalátám.
Ještě malé odbočení. Protože to zde evidentně nikdo neví, tak upozorňuji, že můj nápad s lepící páskou, podle mínění odborníků na renovace, není z hlediska pevnosti spojovaných materiálů tím nejlepším a svařování zde jisté přednosti asi má.
Tak tedy k mému stroji, Prvně foto: Pro ty co to neznají tak je to kvalitni značkový stroj TRIODYN, trojfázový s chlazením.
Výhodou stroje je jeho výkonnost, nevýhoda pak z toho přímo pramení a po půl hodině práce shořel elektroměr i s jističem , tak jsem je musel přemostit.
Další super věc je, že to má kolečka a je to tedy plně mobilní. Nevýhoda pak že je to tak těžký, že se s tím prakticky nedá hnout.
No a na závěr u čínských šuntů tak sledovaný zatěžovatel je zde díky výkonnému chlazení neomezený. Bohužel mi to ale vyfoukalo z dílny všechny šroubky pod M8 a děti je teď hledají po zahradě.
Tady ještě já osobně jako hrdý zapůjčitel: A tady při práci. Nikdy jsem nesvařoval tak mi to zatím moc nejde, ale myslím že do pátku pár děr zalátám.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#37 Renovace 144
Vidím, že práce pokračuje mílovými kroky, jen tak dál!
Když jsem před lety začal zavařovat amazona, tak mě svářeči-fachmani říkali, že čím větší zavařovací proud, tím se to líp zavaří. Doufám, že socialistickej triodyn ty kvalitní švédský plechy zmákne...
Když jsem před lety začal zavařovat amazona, tak mě svářeči-fachmani říkali, že čím větší zavařovací proud, tím se to líp zavaří. Doufám, že socialistickej triodyn ty kvalitní švédský plechy zmákne...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#38 Renovace 144
Pročež jsem již dlouho neinformoval jak práce na voze pokračují tak všechny ujišťuji, že přímo raketově. Přes zimu byl stroj v dílně, tudíž se jen obtížně fotografovalo. Bohužel mi to s triodynou asi zatím moc nejde a plechy se místo spojování spíše propalují. Empiricky jsem zjistil, že plechy od 3 mm už tím svařovat jdou a podlaha je tudíž vyspravena. Bohužel na levé straně bylo děr podstatně více a auto je tam teď o cca 170 kg těžší tak budu muset nějak podložit péra, aby to nebylo nakloněné. Nyní již je stroj opět na čerstvém vzduchu tak přikládám foto z páteční práce- oprava předních rohů.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#39 Renovace 144
Tak renovace opět pokračuje, respektive podařilo se mi ho objevit v jednom ze skladišť kam jsem ho loni schoval a pak zapomněl kam. I když ostatní stroje taky lákají tak asi k v současnosti 5 ti rozdělaným přidám ještě jedno.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 2312 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 2 Odpovědi
- 201 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 22 Odpovědi
- 3904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 10 Odpovědi
- 2196 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 126 Odpovědi
- 12987 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq