lukinl píše:MÁM ZNAČKY.
ZÍTRA SE DOUFÁM POVOZIM
Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#26 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#27 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Tak mám za sebou první kilometry a dojmy s autem.
Negativa zatím nechám stranou protože ze servisu sem auto vyzvedl jako nedokončený a neotestovany.
Podvozek super. Polyuretany v ramenech a podmotorovym rámu společně s přední rozperou auto neskutečně přitvrdili takže už na 16" kolech je cítit každej vymol. Je to daň za to, že se auto skvěle řídí a nejsou tam žádný vůle. Takový " něco za něco"
Vůle v řízení žádná nikde nic neboucha mechanicky je podvozek vážně dobrej a pevnej.
Motor vrni a nemá žádný selesti na volnobehu. Výkonu víc než dost. Dneska tu padal snih a volant jsem držel vždy oběma rukama a to sem to nikde nehonil, ale na klobouka taky ne.
Karoserie bude potřebovat péči blatník už mám a sháním zadní víko kufru.
Interiér sedačky známá věc. Musím říct neprosezeny, ale stav kůže mizernej teda u řidiče.
Stropnice svesena kdo máte hezkou?
V zadním platu origo sluneční clona.
Auto jede
Další neduhy se budou řešit
Negativa zatím nechám stranou protože ze servisu sem auto vyzvedl jako nedokončený a neotestovany.
Podvozek super. Polyuretany v ramenech a podmotorovym rámu společně s přední rozperou auto neskutečně přitvrdili takže už na 16" kolech je cítit každej vymol. Je to daň za to, že se auto skvěle řídí a nejsou tam žádný vůle. Takový " něco za něco"
Vůle v řízení žádná nikde nic neboucha mechanicky je podvozek vážně dobrej a pevnej.
Motor vrni a nemá žádný selesti na volnobehu. Výkonu víc než dost. Dneska tu padal snih a volant jsem držel vždy oběma rukama a to sem to nikde nehonil, ale na klobouka taky ne.
Karoserie bude potřebovat péči blatník už mám a sháním zadní víko kufru.
Interiér sedačky známá věc. Musím říct neprosezeny, ale stav kůže mizernej teda u řidiče.
Stropnice svesena kdo máte hezkou?
V zadním platu origo sluneční clona.
Auto jede
Další neduhy se budou řešit
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#28 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Ahoj tak pár fotek, auto zase jede tak uvidíme jak dlouho.
Pár fotek skladových věci
Pár fotek skladových věci
Naposledy upravil(a) lukinl dne 11 úno 2020 23:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#29 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Zdar, ta visící stropnice je trošku problém, nepoškozenou velice pravděpodobně neseženeš. Řešil jsem to u svého sedanu a po dlouhém shánění sehnal...a co se nestalo. Za měsíc po výměně se svěsila taky takže doporučuji nechat přečalounit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#30 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Víte někdo jak sundat ty zelený lišty kolem těch trojúhelníkovych oken bez poškození? Není to jak na kombíku kde jsou na vnitřní hraně šroubky. Tady ne
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#31 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Bude se calouniit do šedé tak aby ladila s plastama na sloupcíchsmolda píše:Zdar, ta visící stropnice je trošku problém,
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#32 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Dnes zdolan úřad a tazny zapsaný v Tp.
S orazitkovanym typovým listem od novyho taznyho je to sranda za 50,-
A ještě sem nechal zašít tu díru v potahu sedačky až seženu kabeláž k elektrice tak to osadim
S orazitkovanym typovým listem od novyho taznyho je to sranda za 50,-
A ještě sem nechal zašít tu díru v potahu sedačky až seženu kabeláž k elektrice tak to osadim
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#33 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Že jsi to ty, Lukyne, zapátral jsem po konektoru na kablík sedadla. Mělo by to být: 968484
https://volvoforums.com/forum/volvo-850-16/powering-passenger-seat-73440/
https://volvoforums.com/forum/volvo-850-16/powering-passenger-seat-73440/
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#34 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
díky paráda akorát o tom kodu nic neví skandix ani ceník volvo zkusím napsat do cardionu
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#35 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
tak konektor už se nedá dodat alespon ne přes volvo
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#36 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Bude to pěkná 850 T5 jak tě znám
Po jaké době jsi se vrátil k 850 T5?Chyběla viď ?
Po jaké době jsi se vrátil k 850 T5?Chyběla viď ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#37 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Tak porovnání TDI/Benzin t5 je největší rozdíl ve zvuku, chodu a výkonu ale taky spotřebě.Petr.Chrpa píše:Bude to pěkná 850 T5 jak tě znám
Po jaké době jsi se vrátil k 850 T5?Chyběla viď ?
Výkonu má t5 moc v porovnání s TDI
V porovnání s TDI to žere dvakrát
Zvuk je sepot květin
Ale zábava je s T5 někde jinde.
JESTLI SI CHCE ALE NĚKDO VOZIT KULKY JAKO KRÁL JE NEJPOHODLNĚJŠÍ SVEZENÍ 960 II
Alespoň z toho co sem měl za volva
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#38 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
tak sem to konečně trochu opláchnul
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#39 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
A tak jak je u mě zvykem přidám sem i fotky svých bývalých
1) VOLVO 850 2.0 T5 155kW 2008-2013
2) VOLVO 960 II 2,5 125kW 2013-2015
3) Volvo 850w D5252T 2015-2019
4) VOLVO 850 2.3 T5 166kW 20019-
1) VOLVO 850 2.0 T5 155kW 2008-2013
2) VOLVO 960 II 2,5 125kW 2013-2015
3) Volvo 850w D5252T 2015-2019
4) VOLVO 850 2.3 T5 166kW 20019-
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#40 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Ahoj všem,
tak sem taky využil karantény k drobným pracem na autě.
Radio je z číny má to kde jakej nesmysl včetně gps, couvací kamery, i zobrazení dráhy při couvání.
ta dráha couvání mi nejede dle všeho si to má brát signál z čidla natočení volantu, ale nic takovýho moje auto asi nemá.
Couvací kameru sem taky ještě netestoval nebyl čas.
Jinak BT funguje dobře, rádio pasuje taky vcelku hezky barva rámečku odpovídá barvě interieru.
Má to Android 8.1 16GB rom což na waze či jinou gps navigaci stačí. Má to WIFI a protože sem vzal verzi bez 4G tak musím dělat hotspot z mobilu což není taková věda.
Funguje to celkem rychle, zvuk je slušnej. Interier to nehyzdí.
Jediná vada na kráse je, že to nezobrazuje názvy stanic (RDS)
Displej funguje přesně a má to větší část menu v češtině
za cenu pod 2000,- bych řekl celekm dobrý
Originál rádio mám taky. Zatím to nemám přišroubovaný trochu tomu vadí ti boční lišty pro vedení originál 2DINU
tak sem taky využil karantény k drobným pracem na autě.
Radio je z číny má to kde jakej nesmysl včetně gps, couvací kamery, i zobrazení dráhy při couvání.
ta dráha couvání mi nejede dle všeho si to má brát signál z čidla natočení volantu, ale nic takovýho moje auto asi nemá.
Couvací kameru sem taky ještě netestoval nebyl čas.
Jinak BT funguje dobře, rádio pasuje taky vcelku hezky barva rámečku odpovídá barvě interieru.
Má to Android 8.1 16GB rom což na waze či jinou gps navigaci stačí. Má to WIFI a protože sem vzal verzi bez 4G tak musím dělat hotspot z mobilu což není taková věda.
Funguje to celkem rychle, zvuk je slušnej. Interier to nehyzdí.
Jediná vada na kráse je, že to nezobrazuje názvy stanic (RDS)
Displej funguje přesně a má to větší část menu v češtině
za cenu pod 2000,- bych řekl celekm dobrý
Originál rádio mám taky. Zatím to nemám přišroubovaný trochu tomu vadí ti boční lišty pro vedení originál 2DINU
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#41 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Nechybí ti v těch fotkách bývalých jedno modro rezavý kabrio?
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#42 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
no každýmu autu podle zásluh a cabrio jich moc nemá kdyby sis to nekoupil nechal bych to rozkuchat.Chase píše:Nechybí ti v těch fotkách bývalých jedno modro rezavý kabrio?
Dělá mi radost, že i taková popelnice má smysluplný využití.
A kdyby tady byl někdo, kdo má pocti, že je toho cabria na gumbalkán škoda tak vážně není.
Máš můj velkej obdiv, že si pro to auto našel uplatnění, který má smysl a dělá ti rost to je přeci to podstatný na cabriu.
V podstatě si na gumbalkán vozíš stan a na nohy ti táhne a ještě ti tím stanem prší
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#43 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Tak sem využil dnešek a u Luboše vyzvedl nějaký díly.
Predchystana kabeláž pro elektrický sedačky.
Dál se podařilo koupit komplet podvozek výškově stavitelnej -40mm
Predchystana kabeláž pro elektrický sedačky.
Dál se podařilo koupit komplet podvozek výškově stavitelnej -40mm
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#44 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Čau, mám taky sedan s podobným rádiem a o kameře přemýšlím už dlouho, couvá se s tím blbě, hlavně po tmě. Tu kameru už máš namontovanou? Nemáš foto, jak si ji tam narouboval? díky
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#45 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Ahoj co sem koukal tak tam dám tuhle.
geek.wish.com/share/8314kuorns
Mám v plánu ji dát mezi kliku a podsvícení spz.
Přírodní kabel pak povede pod prahem
A v kufru rozbocit na zpátečku a po pantu víka s kabelovým svazkem ke svetlum spz.
Jinak sem. Na konce svazku od rádia dal iso konektory a mám redukci iso -> volvo
geek.wish.com/share/8314kuorns
Mám v plánu ji dát mezi kliku a podsvícení spz.
Přírodní kabel pak povede pod prahem
A v kufru rozbocit na zpátečku a po pantu víka s kabelovým svazkem ke svetlum spz.
Jinak sem. Na konce svazku od rádia dal iso konektory a mám redukci iso -> volvo
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#46 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Dneska dorazill papír z volvo car CZ s potvrzením o rozměrech disků a pneumatik
6,5J x 15 ET43; 195/60/R15 87W
6,5J x 15 ET43; 205/55/R15 87W
6,5J x 16 ET43; 205/50/R16 87W
7,0J x 17 ET43; 205/45/R17 87W
VIN, razíftko, podpis
cena 2000,- s DPH a poštovným
Děkuji
nebýt tam napsaný VINko může to mít volvo ke stažení na webu ke každýmu modelu
6,5J x 15 ET43; 195/60/R15 87W
6,5J x 15 ET43; 205/55/R15 87W
6,5J x 16 ET43; 205/50/R16 87W
7,0J x 17 ET43; 205/45/R17 87W
VIN, razíftko, podpis
cena 2000,- s DPH a poštovným
Děkuji
nebýt tam napsaný VINko může to mít volvo ke stažení na webu ke každýmu modelu
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1364
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#47 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
To zní dobře. O proti Dekře je to o 1000,- levnější. A ty jsi tam tyto rozměry neměl zapsané v TP? Nebo proč si to řešil? Předpokládám kvůli R17, že? (Ty já v TP nemám vůbec uvedené).
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#48 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Ale u dekry PREJ stojí trojku jeden rozměr, bacha na to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#49 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
já mám v TP jen 15ky předpokládám, že to vzniklo bordelem při dovozu, ale už mám kdo ví kolikátej TP tak tohle byla nejjednodušší cesta.
mě teda za to že to je podepsanej a orazitkovanej hlavičkovej papír příjdou dva litry dost, ale mám tam vypsaný všechny povolený rozměry tedy čtyři výše uvedený.
Dělal to Váš oblíbenec Robert a v pondělí sem to začal řešit a dnes mi došel papír.
Stačil sken VTP.
Jediný s čím mě poslal do řiti je zjištění kodu k radiu podle sn na radiu (nemám VIN původního auta) (nejsou schopni zjistit kod)
Teď už jen se dostat na magistrát, ale to počká klidně na červenec
Jen dodám, že info z dekry, kterou sem poptával znělo. Musíte kontaktovat výrobce vozu my toto neděláme
mě teda za to že to je podepsanej a orazitkovanej hlavičkovej papír příjdou dva litry dost, ale mám tam vypsaný všechny povolený rozměry tedy čtyři výše uvedený.
Dělal to Váš oblíbenec Robert a v pondělí sem to začal řešit a dnes mi došel papír.
Stačil sken VTP.
Jediný s čím mě poslal do řiti je zjištění kodu k radiu podle sn na radiu (nemám VIN původního auta) (nejsou schopni zjistit kod)
Teď už jen se dostat na magistrát, ale to počká klidně na červenec
Jen dodám, že info z dekry, kterou sem poptával znělo. Musíte kontaktovat výrobce vozu my toto neděláme
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#50 Lukinl - 850 sedan T5 manuál
Rádio tehdy ve V70 mě dekódovali v Autoscream Brno. Nevím, kolik to stálo, ale tuším kolem 500.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek