Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Vzadu jsou zesílený pružiny. Na předku je standard. Vše nový včetně tlumičů.
Já měl za to. že se prahy a lišty u XC liší jen barvou, nebo je to jinak?
Napiš mi prosím do SZ co všechno máš a za kolik.
Díky
Motor už je pohromadě a řekl bych že i vizuálně prokouknul.
Taky už má zase funkční vejfuk a namontovaný mlhovky. Ty zatím ještě funkční nejsou, ale je to na dobrý cestě.
Zbejvá už jen seřízení předsvstřiku a geometrie.
Dneska po hodně dlouhým čekání dorazily podložky +20mm na zadek.
Mezi tím jsem to vyřešil gumama, ale je možný že je tam při nějaký další akci namontujeme.
Pracant je momentálně hotovej a čeká na předání.
Z dalších věcí chci vyřešit EGR off a chip 120kW.
V další fázi potom XC body kyt a lakování spodní části. Přídavný lampy a plech pod motor a chladič.
Pravděpodobně tam dám rozpěry a někdy asi větší brzdy na předek.
Ještě bych rád vyzkoušel alternativně nějaký offroad gumy na občasný cesty do lesa.
Člověče tebe v tom servisu musí na rukou nosit, to tam máš už rezervovaný svůj vlastní hever ne? Co se týká toho čipování, to si tam dělají mapu přímo na auto?
_________________ Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
V tomhle případě to bude "jen" klasika od D5T5.
Nechám si nahrát SW na vypnutí egru a při tý příležitosti rovnou i chip.
Mám ho vyzkoušenej, funguje výborně a na pracanta to bude víc než dostatečný.
Jinak v Černošicích mám permanentně už téměř rok, jedno z mých aut.
Vypuklo to 1.4. odvozem Dunkelrotu a od tý doby se tam auta střídají.
V dnešní době je dar najít automechanika kterej umí, baví ho to a neojebe tě.
Já takovýho našel.
Děkuju
Mechanik je tady asi všem známej LPBoss.
Na nějakou větší práci je minimálně na rok dopředu blokovanej.
Menší věci ale asi v mezičase zvládne. Hlavně nerez vejfuky apod.
Pracant po opravě spokojeně jezdí. Motor ztichnul. Podvozek taky.
V takovýhle kondici za posledních 11 let nejspíš ještě nebyl.
Když už tam budu dávat XC body kit, tak si hraju s myšlenkou, udělat dvoubarevnou kombinaci...
Zase bude co dělat...
Přivezl jsem si sedačky na přestavbu, krásnej kufr, včetně síťkovejch bočnic a zamykací podlahy.
Taky plastový prahy, abych nemusel stříkat ty co tam jsou a jen to potom prohodil.
Jo a zesilovač, takže i Pracant už bude mít kvalitní muziku.
Druhá fotka je ze sobotního rána u Labe.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 31 črc 2020 11:43, celkem upraveno 1 x.