Zajsoft & Keetka - 240GL D24 '90 - BLÚ

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#1 Zajsoft & Keetka - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

Pořízeno: 24. září 2019, 443.000km | Aktuální nájezd: 453.000km

Motor:
Ve 451.000 výměna za jiný kus po kompletním GO, včetně čerpadla a vstřiků.
Sportovní vložka filtru sání 33-2003 | K&N
Magnet olejového filtru | IPD


Podvozek:
Rozpěra v motoru | OPM

Stabilizátory 25mm přední / 22mm zadní (origo se nejsilnější dávaly 23mm přední a 21mm zadní) | IPD
Stavitelné reakční tyče | IPD
Stavitelná pandhardha | IPD

GT výztuhy
horní uložení tlumičů (OE: 1247816) | IPD
horní (OE: 1246228 & 1246229) | IPD
spodní (OE: 1229483) | IPD

Tlumiče Bilstein B6 Sport přední/zadní

Snížené pružiny LESJÖFORS 4595804 -35mm


Kola:
Letní: 15" x 6J VOLVO "Virgo" - po renovaci, Bridgestone TURANZA T005 185/65 R15 92T TL XL
Zimmí: 15" x 6J VOLVO "Nova" - po renovaci, Continental WINTER CONTACT TS 860 185/65 R15 92T TL XL M+S 3PMSF



V přípravě(A.K.A.: už to tu leží, jen to nikdo zatím nenamonoval...):

Motor:
Celonerezový 2,25" výfuk Turbo (odkaz na Non-Turbo verzi, která má jen 1 tlumič) | IPD


Podvozek:
ALU kryt pod motor + Komaxit(kvůli soli) + nástřik podvozku(a nemusí to bejt jak pěst na oko...) | IPD


Kola:
Rozšiřovací podložky cca 10mm v předu a 25mm vzadu - ještě musím naměřit...



Plánováno:

Motor:
Po zajetí nového motoru - doseřídit čerpadlo na brzdě :D
(Ve variantě úchylný sen: kompresor(ideálně s el. volnobězkou jako měli třeba Merdecesy), ale to bych musel dát asi vstřiky z TD/TDi a to samý s čerpadlem, kvůli jinému dávkování nafty - řízeno podtlakem, což hladká D24 nemá...)
2-3kW El. ohřev vody + dečka na vanu + sepnutí větráku v interiéru - případně dle teploty + zrcátka & zadní sklo


Voda & Chlazení:
Silikonový kit

Celokovový ALU chladič. K tomu sahara + el. větrák(jako měla exportní verze) - bude pouzit z 7/9/850 nebo C/S/V70 včetně elektriky(kabeláž & relé) + pravděpodobně duální(86/94C) termospínač z BMW, nebo z VW.
(Neb ta napevno připojená vrtule, která se točí nonstop i při zamrzlém motoru, prostě zbytečně krade výkon...)


Podvozek:
Reinforced ramena

PURy na celý podvozek - Powerflex Heritage Collection(šedý PUR, aby to nebylo jak pěst na oko...).

Samosvorný diferenciál - už jen udělat GO nápravy...

Rozpěrky a vyrámování podvozku od Ultra Racing


Řízení:
El. pumpa posilovače - mechanická zbytečně běží furt, krade výkon, plus přibude možnost progresivního řízení síly dle rychlosti


Brzdy:
Přední větrané vrtané kotouče | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff
Zadní větrané kotouče | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff
Pancéřované hadice - samozřejmě v provedení Vintage
El. vakuová pumpa brzd - mechanická zbytečně běží furt a krade výkon, může se kousnout Push rod a rozsekat vačku, etc = prostě fuj... Předběžně vybrána HELLA UP30/35, UP5, nebo něco od MaxpeedinRods


Elektronika:
Dešťový senzor
Senzory na různé veličiny zobrazované v Open Auto Pro na rPI...
BlueTooth TPMS na Adroid/rPI... (sbírané přes Ardunio a zobrazované v Torque Pro)
Otáčkoměr na místo hodin(a malé hodiny, nebo malý a ponechání velkých hodin - ale spíše ne) nebo digitální budíky/celá palubka - rPI
7" Touch Display + rPI - namísto AIRMIXu a horni 1DIN pozice. (2DIN Android(8/9/10) Radio (GPS/Waze, palubni diagnostika, audio, WifiAP, etc...))
Dálkový start a ovládání/monitorování různých periférií přes DO, APP, 4G/Wifi, SMS, etc...
Tripling blikačů, automatické seřizování výšky světel, automatické přepínání denních světel, F1 3. brzdové světlo + automatické výstražné blikače při prudké deceleraci...
A mnohé další...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Vypadá to, že ti přirostla k srdci :D
Až to dokončíš (vím, že sem fotky nedáváš) tak na tohle bych se docela rád podíval v tvé galerce a myslím,že i ostatní :wink:
:good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

Petr.Chrpa píše:Vypadá to ,že ti přirostla k srdci :D
Až to dokončíš (vím, že sem fotky nedáváš )tak na tohle bych se docela rád podíval v tvé galerce a myslím,že i ostatní :wink:
:good:
Fotky taky jednou nekde budou, at to zrovna bude umyty, nebo na heveru na dilne a bude nalada fotit a vzpomenu si :D
No tak jednou sem to adoptoval, tak to dostava peci a to sem to jeste ani nedopsal, je to 1. draft ;)
No az to dokoncim, tak budu mit hotovej trenink na 2ce a jakmile vyresim, ze uz neni kde parkovat, tak bych rad asi Corvete C2/C3,
ale jinak je mozny, ze tohle pujde treba casem do sveta(coz se mi nepovedlo u niceho alespon 10let :D) a zacnu koukat po 240 v kombiku, nebo 242/262, s PRV(na ktery by prislo Bi-Turbo),
nejlepe v plny nalozi, v kuzi a idealne v AT... :Bravo:

Obecne nemam potrebu fotit, kdysi davno, jeste s Čajkou a Minoltou Praktica, ale to uz je tak 20let...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od peter cz »

Co bylo s motorem, že se generálkoval? Co si pamatuju tak jezdil dobře...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

peter cz píše:Co bylo s motorem, že se generálkoval? Co si pamatuju tak jezdil dobře...
Nic, stale vrci a bude asi k mani... Ale byla moznost poridit motor po GO, takze ten uz to auto v klidu prezije :D
A stejne musim vymenit silentbloky, olej, filtr a tak dale, takze proc ne rovnou celej motor, ze... ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

IMG_20200301_111831375.jpg
Hnus velebnosti...
WAPkou, vzduchem odrbana barva, ktera byla nanasena snad stetkou, na zasrany, neodmasteny puvodni lak, kterej byl vicemene ve velmi slusne kondici...
A nasledne prestrikano barvou dle stitku... A motor uz je taky davno zpet, jen sem nejak zatim nefotil :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

Ondra. píše:řešit výkon u atmosférickýho dieselu mi přijde poněkud úsměvné. Leda že bys tam chtěl implentovat TICa
A o ten usmev mi presne jde :D
TIC se zavrhnul, zatim, mozna (malej) kompresor...

Plus mozna prihodim, resp. "uberu", po modernu - odpojeni altiku pri prudkem zaberu - KickDown :D

Si precti 1. post detailne, k usmevu je tam toho dost ;)
A proc? Protoze chci a muzu... :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Zajsoft - 240GL D24 '90 - BLÚ

Příspěvek od Zajsoft »

IMG-20200412-WA0001.jpg
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“