Volvo xc 60 d5 136 kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9870
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Volvo xc 60 d5 136 kw
Volnoběžka altíku?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Volvo xc 60 d5 136 kw
Hydroštely - jestli to má už něco nabehano. Chod se pak dost zklidní.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Volvo xc 60 d5 136 kw
Rád by som poznal váš nazor na XC60, 2009, 2400cm3, 136kW (185PS), Generácia vozidla: 413, 4x4, A6, Diesel, 340000 km.
Auto vyzerá byť že sa majiteĺ staral. Akurát ma trápi množstvo km. Čo mám hlavne skontrolovať?
Ďaľšia vec je že auto chcem primárne využívať denne na cestu do práce a to len 3.5 km tam 3.5 km späť. Samozrejme občas výlet mimo mesta a na dovolenku. Nie je to hlúposť kupovať dízel?
Aj ked jeden dizel doma mame a tiez sa využíva hlavne v meste. Aj ked tak 50km denne.
Auto vyzerá byť že sa majiteĺ staral. Akurát ma trápi množstvo km. Čo mám hlavne skontrolovať?
Ďaľšia vec je že auto chcem primárne využívať denne na cestu do práce a to len 3.5 km tam 3.5 km späť. Samozrejme občas výlet mimo mesta a na dovolenku. Nie je to hlúposť kupovať dízel?
Aj ked jeden dizel doma mame a tiez sa využíva hlavne v meste. Aj ked tak 50km denne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo xc 60 d5 136 kw
Je to hloupost. Kup si atmo benzín.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Volvo xc 60 d5 136 kw
Ok. Ale ake konkretne? Chcem SUV, automat, a bud Mercedes alebo Volvo. Aby malo rozumnú spotrebu benzinu a aby to nebol úplny slimák. Toto je vobec možne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Volvo xc 60 d5 136 kw
Na takovéto cukačky bude každé auto žrát jako blázen a je skoro jedno jestli je to benzín nebo diesel.
Vždyť se to ani neohřeje.
Jestli je dojíždění nevyhnutelné, tak bych si na to koupil něco malého s minimotůrkem.
Vždyť se to ani neohřeje.
Jestli je dojíždění nevyhnutelné, tak bych si na to koupil něco malého s minimotůrkem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Volvo xc 60 d5 136 kw
Přesně tak. Klidně si kup xc60, klidně D5. Ale na 3,5 km bych jezdil na kole/fichtlu, a na zimu si kup nějakou feldu za cenu šrotu.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Volvo xc 60 d5 136 kw
Práveže šrot kupovať nechcem. To auto budem využívať aj na občasné vozenie sa na výlety, diaľnice a podobne.
Skôr je otázka, ako su na tom automaticke prevodovky v xc60 resp. xc90 pri najazde okolo 300.000 km. Či pri kladickej výmene oleja v AT bude prevodovka ďalej slúžiť ako má alebo sa mám pripraviť na možné výdaje ako repas prevodovky.
Skôr je otázka, ako su na tom automaticke prevodovky v xc60 resp. xc90 pri najazde okolo 300.000 km. Či pri kladickej výmene oleja v AT bude prevodovka ďalej slúžiť ako má alebo sa mám pripraviť na možné výdaje ako repas prevodovky.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Volvo xc 60 d5 136 kw
Ano, při stavu tachometru 300 tis. km je většinou již převodovka připravena k základní, střední, nebo celkové opravě.
Tudíž je třeba s tím už pomalu počítat, u dálničních aut je to většinou až při 400 tis.
Záleží na tom, kde auto jezdilo, kdo s ním jezdil, jak se měnil olej a jak se konkrétní převodovka zrovna povedla.
Někdo to zničí již ve 120 tis. km, jinému vydrží 500 tis. km, protože měl cit a štěstí.
Cena opravy je od cca 30 do 65 tis.kč , rozuměno převodovka v autě. Když se doveze vyndaná, je to levnější.
Toto je odhad ceny, já se vás taky neptám, kolik bude stát oprava střechy na chalupě, když jí nikdo ještě neviděl.
A k původnímu dotazu nahoře:
Po nastartování motoru může docházet na stojícím vozidle k vibracím :
Vadné silentbloky, i když jsou nové z Číny.
Vadné vstřikovače, klidně i po české repasi.
Rozdílné tlaky ve válcích.
Nefunkční žhavící svíčka, i když je nová.
Pokud je to automat, tak vadná volnoběžka hydroměniče.
A dál něco, co mě teď nenapadá, pokud pojedete do Prahy, tak vám můžu třeba poradit.
Tudíž je třeba s tím už pomalu počítat, u dálničních aut je to většinou až při 400 tis.
Záleží na tom, kde auto jezdilo, kdo s ním jezdil, jak se měnil olej a jak se konkrétní převodovka zrovna povedla.
Někdo to zničí již ve 120 tis. km, jinému vydrží 500 tis. km, protože měl cit a štěstí.
Cena opravy je od cca 30 do 65 tis.kč , rozuměno převodovka v autě. Když se doveze vyndaná, je to levnější.
Toto je odhad ceny, já se vás taky neptám, kolik bude stát oprava střechy na chalupě, když jí nikdo ještě neviděl.
A k původnímu dotazu nahoře:
Po nastartování motoru může docházet na stojícím vozidle k vibracím :
Vadné silentbloky, i když jsou nové z Číny.
Vadné vstřikovače, klidně i po české repasi.
Rozdílné tlaky ve válcích.
Nefunkční žhavící svíčka, i když je nová.
Pokud je to automat, tak vadná volnoběžka hydroměniče.
A dál něco, co mě teď nenapadá, pokud pojedete do Prahy, tak vám můžu třeba poradit.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Volvo xc 60 d5 136 kw
Mne Pan Patocka opravoval automat na XC70 pri najazde 383tkm. Bola to prva oprava mojho automatu a pravdepodobne zazil pravidelne vymeny oleja. Sam Pan Patocla bol prekvapeny a ohodnotil auto vizualne na 200tkm celkovo prejav mozno si bude aj auto pamata . Nakoniec sa menil len rozdelovac. Ja pokracujem v pravidelnej vymene oleja s
preplachom a aktualne je na tachometri 470tkm.
preplachom a aktualne je na tachometri 470tkm.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé