Problem s klimou v70

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Blansko

#1 Problem s klimou v70

Příspěvek od losik.m »

Nevite nekdo jak nejsnadneji vymontovat kompresor klimy na v70 awd? Motor 2,5 turbo 142kW... Mam tam moc velkou mezeru na elekromagnetu a vypina se..... Dik moc za rady...
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#2

Příspěvek od Bobika »

Pokud máš vůli na el.mag. spojce klimakompresoru, tak bych nic nevymontovával, ale šikovný mechanik, který zná Volva umí vůli na spojce nastavit, aby bylo vše OK. Poohlídni se v okolí svého bydliště.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Blansko

#3

Příspěvek od losik.m »

Kdyby to slo bez demontaze tak by to bylo super.... Kazdej mechos me strasi ze kompresor musi ven....... Je fakt ze nedelaj konkretne do Volva..... Poresim to ,dik za radu....
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#4

Příspěvek od bidak »

losik.m píše:Kdyby to slo bez demontaze tak by to bylo super.... Kazdej mechos me strasi ze kompresor musi ven....... Je fakt ze nedelaj konkretne do Volva..... Poresim to ,dik za radu....
rekl bych ze Standa to urcite bude umet
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5

Příspěvek od Jarda S40 »

bidak píše:
losik.m píše:Kdyby to slo bez demontaze tak by to bylo super.... Kazdej mechos me strasi ze kompresor musi ven....... Je fakt ze nedelaj konkretne do Volva..... Poresim to ,dik za radu....
rekl bych ze Standa to urcite bude umet
Já bych řekl, že Standa by to určitě zvládl, ale nebude chtít dělat auto, který není dvojka, sedma či aspoň devítka :lol: posuzuji podle sebe :wink:

Jarda V

#6

Příspěvek od Jarda V »

Až budeš mít cestu přes Prahu domluv se s Márou .Bonznu ho :oops: dělá to na počkání,mě jí dělal ve středu (taky se jí nechtělo chladit když se ohřála) a za velice příjemný obulus :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Blansko

#7

Příspěvek od losik.m »

Pristi tyden hrnu do Praglu, to by bylo fajn, jelikos v te kuzi neni dvakrat nejchladneji.....
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#8

Příspěvek od standa »

bidak píše:
losik.m píše:Kdyby to slo bez demontaze tak by to bylo super.... Kazdej mechos me strasi ze kompresor musi ven....... Je fakt ze nedelaj konkretne do Volva..... Poresim to ,dik za radu....
rekl bych ze Standa to urcite bude umet
Nebude :cry: . Standa změřil vůli elmag. spojky na svém autě a naměřil 0,55 - 0.65 mm a když na cívku spojky přivedl trvalých 12 V, tak se spojka nevypnula, ani když rozběsnil motor na 4000 otáček. Dále si standa přečetl něco o elmag spojkách a nenašel ani písmenko o vůli, nedejbože o nastavování - ono jaksi není co a jak. Kotouč, který se přitáhne magnetickou silou k řemenici, drží talířová pružina sprostě nanýtovaná na unašeč hřídele kompresoru - žádný šroubky. Ve střílení problémů se píše jenom o zasvinění spojky olejem - očistit a vyřízené hotové.

Zřejmě to šlo padesát let bez nastavování, ale doba pokročila a bezproblémové jednoduché řešení není IN. :roll:
Přílohy
PICT0360.JPG
PICT0360.JPG (101.57 KiB) Zobrazeno 623 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#9

Příspěvek od Honza »

standa píše: Nebude :cry: . Standa změřil vůli elmag. spojky na svém autě a naměřil 0,55 - 0.65 mm
Nikdo neví a neumí všechno, ale ono to opravdu jde seřídit. Nevím jak na 2xx ale na 850/70 určitě. Sledoval jsem na vlastní oči a už přes rok to funguje.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#10

Příspěvek od standa »

Buď me rádi - ty to máš seřízený já nic seřizovat nemusím, protože není co.
Takže nám klimatizace fungují. Drobný rozdíl je jen v tom, že tebe to stálo čas nebo peníze nebo obojí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#11

Příspěvek od Honza »

standa píše:Buď me rádi - ty to máš seřízený já nic seřizovat nemusím, protože není co.
Takže nám klimatizace fungují.
A vo tom to je.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“