Zdravím ve spolek. Před chvílí jsem vedl diskuzi se svou drahou na téma šrot vs. výzmaný kousek. A diskuze to byla tak zajímavá, že mě napadlo ji rozjet i zde. Pravidla jsou jednoduchá. Každý může "nominovat" Volva, u kterých by pustil slzu, kdyby je viděl jít do lisu a Volva, který by klidně hodil ze skály, nebo zrakvil v nějaké vesnické ralley skupiny B. Základní podmínkou nominace je uvést platformu, model, rok (rozpětí), motorizaci (více), případně převodovky a další výbavy. A taky nějaké zdůvodnění proč, taková nominace. Takže "V70" je nedostačující. Sám půjdu příkladem.
Stojí za zachování
P80 / C70 Coupe / 1996 - 2000 / všechny turbobenzíny / To auto bych zachoval už jen pro ten design. Je to prostě nádherný kousek, stylové GTčko a oturbený pětiválec tomu sluší asi nejvíc.
850 / Všechny roky / T5(R) + VW TDI / První předohrab s příčným motorem. A BTTC. Prostě Volvo ikona. Více netřeba
900 / Všechny roky / všechny motory / Devítky prostě. Škoda každé, která padne.
700 / Všechny roky / všechny motory / Sedmičky. Stejný případ jako devítky.
200 / Všechny roky / Všechny motory / Je potřeba k tomu komentář? Stejný jak sedmy a devítky.
P2 / V70 + XC70 / 2000-2004 / turbobenzíny + D5ky / Ocumlaná krabice. Nadčasový design. Auto, za který se nestydí po 20 letech ani Terminátor. A mám ho doma.
P1 / V50 T5 AWD / Je to Focus s Volvím motorem. V podstatě Volvo Focus RS? No ale je to hrozná motokára. Jedno z mála Volv, které je zábavné i na těsných okrskách.
Gumbalkan kandidáti
P2 / S80 / Všechny roky / T6 / To auto má hrozně vysokou spotřebu převodovek. I zadarmo je to asi drahý. Nalepit na to performance-kit, tak to přeskočí do vyšší kategorie.
P2 / V70 + S60 + S80 / 2000 - 2008 / atmosféra / Je to líný, je to tutctový. Jako dailyna kolem komína, pracant, do lesa na dřevo, nebo jako pojízdný stan na gumbalkan.
S40 + V40 / 1995–2004 / všechny motory / Je to Volvo, je to Mitsubishi? Je to divný. Nikdy mi to jako plnokrevný Volvo nepřišlo.
P1 / V50 / 2005 - 2012 / naftový čtyřválce / Má to vůbec někdo rád? Založeno na Focusu, ani Volvo není pod kapotou. Průsery. Má to vůbec někdo rád?
Tož, to je můj výsledek zamyšlení. A kdo další?
Významné Volvo kousky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#1 Významné Volvo kousky
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#2 Významné Volvo kousky
Myslím, že na tvém výběru nic významného není.
Za mne:
Volvo 242
Volvo 240 Turbo
Volvo 262C
Volvo 780
Volvo 960 Executive
Volvo S90 executive
Volvo V90 I generace
Volvo 940SE/960
Pak samozřejmě všechna volva do roku1980.
Z novodobé éry pak modely R a XC90 4,4V8
Za mne:
Volvo 242
Volvo 240 Turbo
Volvo 262C
Volvo 780
Volvo 960 Executive
Volvo S90 executive
Volvo V90 I generace
Volvo 940SE/960
Pak samozřejmě všechna volva do roku1980.
Z novodobé éry pak modely R a XC90 4,4V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1301 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 2 Odpovědi
- 1763 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan