
Stojí za zachování
P80 / C70 Coupe / 1996 - 2000 / všechny turbobenzíny / To auto bych zachoval už jen pro ten design. Je to prostě nádherný kousek, stylové GTčko a oturbený pětiválec tomu sluší asi nejvíc.
850 / Všechny roky / T5(R) + VW TDI / První předohrab s příčným motorem. A BTTC. Prostě Volvo ikona. Více netřeba
900 / Všechny roky / všechny motory / Devítky prostě. Škoda každé, která padne.
700 / Všechny roky / všechny motory / Sedmičky. Stejný případ jako devítky.
200 / Všechny roky / Všechny motory / Je potřeba k tomu komentář? Stejný jak sedmy a devítky.
P2 / V70 + XC70 / 2000-2004 / turbobenzíny + D5ky / Ocumlaná krabice. Nadčasový design. Auto, za který se nestydí po 20 letech ani Terminátor. A mám ho doma.
P1 / V50 T5 AWD / Je to Focus s Volvím motorem. V podstatě Volvo Focus RS? No ale je to hrozná motokára. Jedno z mála Volv, které je zábavné i na těsných okrskách.
Gumbalkan kandidáti
P2 / S80 / Všechny roky / T6 / To auto má hrozně vysokou spotřebu převodovek. I zadarmo je to asi drahý. Nalepit na to performance-kit, tak to přeskočí do vyšší kategorie.
P2 / V70 + S60 + S80 / 2000 - 2008 / atmosféra / Je to líný, je to tutctový. Jako dailyna kolem komína, pracant, do lesa na dřevo, nebo jako pojízdný stan na gumbalkan.
S40 + V40 / 1995–2004 / všechny motory / Je to Volvo, je to Mitsubishi? Je to divný. Nikdy mi to jako plnokrevný Volvo nepřišlo.
P1 / V50 / 2005 - 2012 / naftový čtyřválce / Má to vůbec někdo rád? Založeno na Focusu, ani Volvo není pod kapotou. Průsery. Má to vůbec někdo rád?
Tož, to je můj výsledek zamyšlení. A kdo další?
