Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5588
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

Jj, to už mám :-)

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Mám tu otázku, na kterou neznám odpověď.

Tahám svou S80 TDI přes tejden jen po městě, těžce neideální stav zvlášť v zimě, víkendy nějaký delší trasy 40km.
Baterka je fungl nová GS Silver, altík komplet nově zrepasován. Po delší době stání (10-15minut) s klíčkem v druhé poloze, tzn radio, výhřev sedačky, žhavení, světla ON, začne auto psát "vybitá baterie". Napětí jsem zatím neměřil, o víkendu se na to vrhnu. Tak teď co s tím, aby fungl nová baterka vydržela a měla optimální podmínky i v tomhle nic moc provozu.

1, Upravit regulátor podobným stylem jak Igor - nějak regulátor celej rozkuchat a upravit zapojení, aby na svorkách bylo o něco vyšší napětí, blíže zatím nevím, Igor se s tajemstvím zvednutí napětí nepodělil.
2, Dodělat jak senior socka denní svícení, dost možná by to slušně řešilo situaci. Horší je, že na S80 pro denní není moc místo.
3, Vykašlat se na to a občas to připojit v zimě na nabíječku.

//Tip- nabíječka nyní v Lidlu za super cenu! :D
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Xenomorfus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Xenomorfus »

I nové akumulátory u nových vozidel je potřeba dobíjet, pokud se s nimi jezdí primárně kratší trasy s hodně startováním. Vzhledem k celkově větší spotřebě vozidel naplněných elektronikou možná i častěji, než starší ;-).
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Hájčus »

Tarkin píše: Po delší době stání (10-15minut) s klíčkem v druhé poloze, tzn radio, výhřev sedačky, žhavení, světla ON, začne auto psát "vybitá baterie".
To je ale uplně normální!!!
Uvědom si, kolik máš zapnutých žroutů energie a to jsi ani nenapsal, že si uvědomuješ, že máš všechny jednotky auta pod proudem.
Pokud jsi nucen takto "trápit" baterku, tak fakt bude asi nejlepší způsob koupit si nabíječku.
Nebo holt nechat těch 10min auto nastartované. Dyk to probůh žere 0,5l na hodinu :pardon:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14272
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Nějak nevidím důvod proč nechat auto 10 - 15 minut s klíčkem v poloze II bez motoru. Proč?????
Apropo, jakou tam máš baterii?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

To je ale uplně normální!!!
To je mi jasný, jen jsem přemýšlel, jestli to nějak řešit a držet baterii v lepších podmínkách.
Nějak nevidím důvod proč nechat auto 10 - 15 minut s klíčkem v poloze II bez motoru. Proč?????
Nevím, asi jsem zrovna čuměl na instáč. :D

Nějakou konverzi mlhovek na denní svícení tu někdo neřešil?

GS Silver SLV017 90Ah, 800A.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Hájčus »

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Hájčus »

teda za předpokladu, že trváš na:
a) denní
b) zachování mlhovek
c) homologaci

Pokud chceš jen denní, tak si kup běžné homolog. Denní LED a nakosti ho místo mlhovek.
vyndej žárovky obrysovek a na tento okruh napoj denní. Pak jen přepínej.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1526
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od f.e.e.t »

Kup si nabíječku jako já a prostě to přes víkend vždycky dokrm, volve.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Nauč se používat auto !!
Rozkaz šéfe 8)
Kup si nabíječku jako já a prostě to přes víkend vždycky dokrm, volve.
Mám, pořídil jsem za výhodnou cenu v Lidlu, teklo to tam půl dne, takže něco chybělo no.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1526
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od f.e.e.t »

Já mám 9km do práce, 9km z práce, přes zimu to furt krmim bufikem, abych ulevil trochu motoru a ještě si zatopim výhřevem i pod prdel. Mám v autě nainstalovaný voltmetr a nejvíc je to znát samozřejmě v odběru na potkávacích světlech a předevšim v podsvícení palubky a všeho s tím spojeného. A když jsem tu rok starou Exide baterku teď dokrmil pěkně tou CTEK nabíječkou, ten rozdíl ráno v nastartování po 1.žhavení byl obrovský.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

V8, baterka čerstvě nabitá po 10ti minutách bez motoru v poloze dva sotva nastartuje a už po 5ti minutách řve, že je vybito. To radio je hroznej mor, že nejde s vyplym klíčkem :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3636
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej píše:V8, baterka čerstvě nabitá po 10ti minutách bez motoru v poloze dva sotva nastartuje a už po 5ti minutách řve, že je vybito. To radio je hroznej mor, že nejde z vyplym klíčkem :-D
U P80 hraje radio v poloze 1 tj, pristrojovka nesviti, pulka veci je bez produ, ale radio hraje :-D

Jestli ona ta baterka nebude zasulfatovana = bez kapacity :-)

olovo musi byt trvale nabito, uz par hodin v ne uplne nabitem stavu a zahajuje sebedestruktivni proces.

Takze takova ta vychytavka modernich aut, ze dobiji jen nekdy, dava tem baterkam slusne zabrat :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Spongebob
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 189
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Spongebob »

Ahoj, měl bych jednu otázku.
Budu měnit motorový olej v kočce. Dle výrobce by měl olej splňovat normu WSS M2C925-A.
Olejů co splňují tuto normu je hrozně málo, ale našel jsem https://maziva.heureka.cz/shell-helix-ultra-professional-af-5w-20-1-l/specifikace/#section , který splňuje WSS M2C948-B a je tam napsáno: Je také zpětně kompatibilní pro většinu benzínových motorů Ford, včetně těch, které vyžadují olej specifikace WSS M2C913-B,
WSS M2C913-C nebo WSS M2C925-A.

Stejnou normu WSS M2C948-B splňuji i tento https://maziva.heureka.cz/mobil-super-3000-formula-f-5w-20-1-l/specifikace/#section , ale o náhradě za WSS M2C925-A tam nic nepíšou.
Myslíte si, že ho můžu použit?
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Hájčus »

Nebál bych se toho.
Řešit to já na své V8 řídil bych se 5W-20 a plná syntetika. Výrobce bych zase tak neřešil.
Ale hlavně měnit po 10 000km a máš klid
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Spongebob
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 189
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Spongebob »

Výrobce neřeším, jde mi o to, jestli když jeden splňuje WSS M2C948-B a je to kompatibilní s WSS M2C925-A . Tak jestli jiný olej který splňuje WSS M2C948-B je zároveň také kompatibilní s WSS M2C925-A, když to tam nepíšou. :unknown:
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Hájčus »

Tak z logiky věci musí být.
Pakliže už je to jednou smíchané. (Rozuměj ať už dolití nebo při výměně) Tak je přece jedno jestli to bylo a do b nebo b do a.
Hlavně interval 10tkm
Klidně bych tam dal toto:
https://www.zeller-gmelin.de/zgSite/en/Lubricants/Automotive-Aftersales/Engine-Oil-Car/Divinol-Syntholight-FE-5W-20/p/49370?s=E02EDE09090DA54BC92A5ABA96C107F758774191

Má Ford WSS-M2C-930A; Ford WSS-M2C-945A; Ford WSS-M2C-946A; GM 6094 M

Je to made on Germány a nemusíš řešit že koupíš falzifikát.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Spongebob
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 189
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: XF 5.0 V8

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Spongebob »

Tak já si to myslel, ale chtěl jsem to mít potvrzený. :good:
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Neřešil tu někdo hlavu čerpadla pro TDI?

Kolik stojí originální, jaké jsou možnosti náhrady, vylepšení...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

S80 TDI mám 3 roky, za tu dobu už jsem 2x měnil horní silentblok motoru (Corteco, Lemforder), od poslední výměny je to necelý rok a silentblok už má zase praskliny.

Osvědčilo se někomu jiná možnost? PUR tam dát nejde, protože TDI. Jak to řešit?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14272
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Tarkin píše:Jak to řešit?
Neřešit, prostě zase vyměnit - roční spotřebák, stejně jako olej. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Vyndání držáku na TDI a lisování je práce minimálně na 3-4h, když je po ruce lis.

Ještě zkusím Meyle HD. Případně už mě napadá jen použít měkčí PUR lepidlo a zalepit a podle potřeby navrtat.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14272
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

No a když si uděláš stahovák a natahovák pomocí šroubovice, pár podložek a trubek tak to máš hotový za 30 minut. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1526
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od f.e.e.t »

Třeba takovej viz moje nedávná výměna. Asi bych to řešil jak říká Radek, silent je dobře přístupnej, stojí pár korun a s dobře vymyšleným přípravkem je to fakt brnkačka u jednoho lahváče. Nám to trvalo asi 1.5h za tmy a v zimě. :D
20200218_181439.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé