850 problem s imobilizerom v zime
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice
850 problem s imobilizerom v zime
Zdravim , mam nasledovny problem s imobilizerom. Funguje bezvadne do teploty 3°C, jak je chladnejsie prestava reagovat kym nevydlabnem a nezohrejem v ruke tu skatulku do ktorej sa pcha taka mala plastova tycka (nema kontakty). Ma niekto skusenost ? Tiez ma zaujima ci je bezpecne tu samicu z palubovky odpojit bud pod napatim alebo s odpojenou baterkou aby som mohol skontrolovat kontakty.
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
850 problem s imobilizerom v zime
Připojím se,mám podobný problém. Immo mi 100% nefungovalo v létě, a teď začíná zlobit i v zimě. Podle mě to není klasické immo, pouze se blokuje starter. Alespoň u mě to tak funguje. Prosím někoho kdo ví, dá se nějak deaktivovat? Nerad bych zůstal někde trčet, nejlépe v noci. Mám ještě v druhém autě, tak zkusím přehodit pouze "čtečku", jestli se problém nevyřeší.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 problem s imobilizerom v zime
Já bych být váma to immo vyřadil startér plugem... ještě bych tu nějaký patice na to měl kdyžtak mít
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
850 problem s imobilizerom v zime
Ahoj Ondro,
myslíš vyhodit relé 210 a proklemovat 50F a 50E ?
myslíš vyhodit relé 210 a proklemovat 50F a 50E ?
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 problem s imobilizerom v zime
myslím tohle https://www.ebay.de/p/Volvo-850-Relais-Starter-Circuit-Plug-3545333/1517127326 tím se daly vařadit starší typy immobilizérů na 850 cca až do roku 1996/97
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
850 problem s imobilizerom v zime
Tohle tam mám, ale immobiliser je připevněný nad nohama řidiče u relátek a prostě pokud nenačte ten čudlík, nedovolí startovat. Kontrolky svítí, vše funguje, ale startér je odpojený. Podle schéma zapojení nemá být mezi spínačkou a startérem už nic, ale evidentně tam někde něco je. Je to rok 94, ale to samé mám i v sedanovi 95. Tam je ale nějak ošéfovaná jednotka, takže je immo vyřazen, i když tam fyzicky je a bliká...
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice
850 problem s imobilizerom v zime
V starsom aute inej znacky som mal podobny imobilizer ale namiesto zasuvania do samice sa cudlik prikladal k okruhlemu vycnelku z palubovky. Ked ten imo odisiel stacilo bajpasnut drat na seleno startera a startovat pomocou tlacidla. Slo by to takto aj u krabice alebo ten imo priamo komunikuje s rj a ta odpaja viac veci ? Skoda ze chyba knowhow ci ide iba o problem samice alebo rfid cipu (ak je to rfid) v cudliku alebo je to zavaznejsie...
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
850 problem s imobilizerom v zime
Mám to tak udělaný na žlutý 850 T5R , když se podíváš na tento plán tak to musí fungovat :
Napětí jde ze spínací skříňky a proklemováním to pošleš na starter:
Foto relé 210/211 s přípojkou pro čudl (který bys tam měl mít )a nahrada za něj a tím pádem nemusíš načítat immo .
Ale jak píšu nevím kam ti vedou ty dráty od čudlu.
Napětí jde ze spínací skříňky a proklemováním to pošleš na starter:
Pokud tam máš relé 210/211 tak máš stále připojen immo ,musí se vyndat a nahradit , protože do toho relé 210/211 jdou dráty od čudlu pro načtení ,pokud ti vedou někam jinam máš asi jinej system .pospak píše:Tohle tam mám, ale immobiliser je připevněný nad nohama řidiče u relátek a prostě pokud nenačte ten čudlík, nedovolí startovat. Kontrolky svítí, vše funguje, ale startér je odpojený. Podle schéma zapojení nemá být mezi spínačkou a startérem už nic, ale evidentně tam někde něco je. Je to rok 94, ale to samé mám i v sedanovi 95. Tam je ale nějak ošéfovaná jednotka, takže je immo vyřazen, i když tam fyzicky je a bliká...
Foto relé 210/211 s přípojkou pro čudl (který bys tam měl mít )a nahrada za něj a tím pádem nemusíš načítat immo .
Ale jak píšu nevím kam ti vedou ty dráty od čudlu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 problem s imobilizerom v zime
kdyžtak ty hnědý relátka 210 mám skladem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
850 problem s imobilizerom v zime
Hnědá patice 210 není relé, ale pouze klema k propojení napájení ke startéru, jelikož má pouze dva kotakty. Já tam neměl dvojité relé 210 211, ale pouze tu patici a immo na čudlík. Někde je ještě další relé...Asi to bude složitější. Když jsem kupoval poslední 850 sedan, modelový rok 1996, čili už OBD, ne blikačka, majitel mě upozornil, že měl s immo tento problém a zůstal někde viset. Návštěva servisu a vyřazení Imma stála přes 2000, protože je odkodovaná celá řj. Vím to, protože jsem tuto jednotku použil do druhého auta, ke kterému jsem ztratil klíč, a potřeboval jsem s ještě nespárovaným dojet do autorizáku. Zítra sem hodím fotku jednotky imobilizéru, ať víme, o co jde
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice
850 problem s imobilizerom v zime
Tak mam riesenie. Neviem co sa v tej samici presne deje ale aby zacala nacitavat staci pred zapchatim cudlika vlozit kluc do startovania, otocit do pozicie ON a nechat zabzucat pumpu, nestartovat, vypnut, vybrat kluc zo zapalovania. Po tomto ukone zasunut cudel a nacita okamzite.
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
850 problem s imobilizerom v zime
Možná jsem objevil ameriku, ale v té dírce na konci čtečky je mikrospínač, takže stačí čudlík zatlačit, a za vteřinu je načteno a můžu vyrazit. Předtím taky stačilo otočit klíčem a potom načíst, ale přestalo fungovat i to. Takže jsem to vytáhl ven, párkrát procvakal spínač, a zatím druhý den funguje immo na první pokus. Uvidím, jak dlouho mu to vydrží. Kdyžtak sebou vozím náhradní čtečku a lano
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé