850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startovalo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#1 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startovalo
Vzhledem k tomu, že auto se mi stále nedaří nastartovat jdu sem pro další radu, nebo spíš takové ujištění.
Auto normálně točí svíčky jsou mokré ale cívka nedá jiskru. Ještě jsem neměřil přívod do ní protože jsem u sebe neměl multimetr.
Ale chci se zeptat jaký všechny signály auto potřebuje, aby začalo házet jiskru, předpokládám polohu vačky a senzor na klice resp setrváku a jestli je tam ještě něco dál?
Díky za rady
Auto normálně točí svíčky jsou mokré ale cívka nedá jiskru. Ještě jsem neměřil přívod do ní protože jsem u sebe neměl multimetr.
Ale chci se zeptat jaký všechny signály auto potřebuje, aby začalo házet jiskru, předpokládám polohu vačky a senzor na klice resp setrváku a jestli je tam ještě něco dál?
Díky za rady
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5196
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50771 - něco podobného.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
občas zlobí immo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#4 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
auto bylo bez baterky cca 5 let v takovym polorozebranym stavu. Jak sem se dočetl v tom topicu co mi sem hodil Warcz a i co sem se setkal tak když byl problém s immo tak to auto alespoň párkrát zapálilo a tady cívka nedává vůbec nic. Proto jsem usoudil že to bude spíš něco jinčího ale nevim jestli se immo projevuje u 850 tak že neudělá nic tak pak je to klidně možný.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#5 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
asi bych zkontroloval viko a palec rozdelovace jestli to delsi dobu stalo ? muze byt zoxidovany
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#6 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Víko a palec jsou v pohodě na 100% dával jsem hlavu a kontroloval je.
Čidlo na setrváku vypadá jako kdyby tam moc dlouho nebylo. Takže mi to vychází buď na to immo nebo na hall na vačce.
Čidlo na setrváku vypadá jako kdyby tam moc dlouho nebylo. Takže mi to vychází buď na to immo nebo na hall na vačce.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#7 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
A neni nějáká kontrolka pro immo na palubce nebo něco jak by se dalo bez diag zjistit že nenačetl ten kód co by chtěl?
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#8 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Zadna kontrolka neni, ja kdyz nestartoval kvuli immo (krouzek u spinacky) tak mi to napsala diag - vol fcr
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#9 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
No tak budu spíš doufat v to čidlo na vačce než immo. Taky auto tam přijelo a nezamykalo se => teď je snaha ho nastartovat stejným klíčem. Plus teda sem našel ještě dálku s vybitou baterkou, tak jestli se nedá immo uchlácholit tim že bych dal baterku a odemkl tou dálkou jako to dělaly nějáký renaulty?
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Dej baterii do dálkovýho a zkus odemknout pokud to nepůjde musíš to spárovat .Pokud se nepletu jestli to někdo zamknul dálkou a zustalo to stát tak po odemčení klíčkem nenastartuješ a to bud rád ,že ti neřve siréna (nejspíš je nefunkční nebo je něco zaoxidované).Další projdi všechny pojistky pokud to stálo pět let budou skoro všechny zoxidované a nebudou převádět.mikupe píše:Plus teda sem našel ještě dálku s vybitou baterkou, tak jestli se nedá immo uchlácholit tim že bych dal baterku a odemkl tou dálkou jako to dělaly nějáký renaulty?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: 940 D24TIC 93'
- Bydliště: Liberec
#11 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
U mé 850 to mám tak, že když ji zamknu dálkou a otevřu klíčem tak mi blikají varbliky a nenastartuji, po zmáčknutí dálky se dá vše do pořádku.
_________________
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#12 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Doporučuji nemíchat dva systémy zabraňující nastartování, co v 850 obvykle jsou.
1. Alarm - funkci zajišťuje relé v pozicích 210-211, aktivuje a deaktivuje se dálkáčem, vyřadí se hry vyhozením dotyčného relé a vřazením starter plug nebo adekvátní propojky
2. Imobilizér - jeho jednotka je v palubce ca v prostoru budíků, kolem spínačky je čtecí kroužek čipu v klíči. Vyřadit prý jde taky, ale neměl jsem potřebu se tím zabývat. Chyby jdou načíst přes VolFCR.
Nicméně pořád se jedná jen o dvě z možných ca 10 příčin, proč 850 nestartuje
1. Alarm - funkci zajišťuje relé v pozicích 210-211, aktivuje a deaktivuje se dálkáčem, vyřadí se hry vyhozením dotyčného relé a vřazením starter plug nebo adekvátní propojky
2. Imobilizér - jeho jednotka je v palubce ca v prostoru budíků, kolem spínačky je čtecí kroužek čipu v klíči. Vyřadit prý jde taky, ale neměl jsem potřebu se tím zabývat. Chyby jdou načíst přes VolFCR.
Nicméně pořád se jedná jen o dvě z možných ca 10 příčin, proč 850 nestartuje
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#13 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Imobilizér jde vyřadit přiletováním jednoho čipu a jednoho SMD odporu přímo v ECU. Ale pozor, málokterá 850 měla imobilizér. Navíc, imo tě nechá nastartovat, ale po jedné či dvou vteřinách to zdechne. Pokud to nestartuje vůbec, nebude to podle mě imobilizérem.
Spíš bych řešil ty 3 věci, které jsou potřeba k nastartování. Palivo, vzduch, jiskru. Jak je tam starý benzín? Těch 5 let? Co svíčky, jde do nich proud? Váha vzduchu, volnoběžný ventil? Ukostření motoru? Vzduchový filtr je průchozí? Má motor vůbec nějaké komprese?
Pokud je tohle všechno v pořádku, co zkusit jako první pomoc startovací sprej do sání?
Spíš bych řešil ty 3 věci, které jsou potřeba k nastartování. Palivo, vzduch, jiskru. Jak je tam starý benzín? Těch 5 let? Co svíčky, jde do nich proud? Váha vzduchu, volnoběžný ventil? Ukostření motoru? Vzduchový filtr je průchozí? Má motor vůbec nějaké komprese?
Pokud je tohle všechno v pořádku, co zkusit jako první pomoc startovací sprej do sání?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#14 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
850 AWD maj ECU Motronic 4.4 takže pokud nemáš VOL-FCR můžeš přes nějakou apku uni diag přes mobil a bluetooth si něco zkusit načíst.mikupe píše: jak by se dalo bez diag zjistit že nenačetl ten kód co by chtěl?
Nebo rovnou můžeš zkusit tohle :
https://play.google.com/store/apps/details?id=xiaotec.fi.obdii&hl=cs
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#15 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Pozitivně vím že tam palivo jde vzducháč sem novej nedával, ale vypadá docela v pohodě. Ten problém je, že prostě nejde jiskra.
Zkusm tu diagnostiku ale co si v autě vozím nějáký bluetoothový elmko tak to nenašlo žádnou chybu, zkusím si stáhnout tu appku (vůbec sem netušil že taková je).
Teď zase bude čas tak to všechno vyzkouším.
Díky moc za rady
Zkusm tu diagnostiku ale co si v autě vozím nějáký bluetoothový elmko tak to nenašlo žádnou chybu, zkusím si stáhnout tu appku (vůbec sem netušil že taková je).
Teď zase bude čas tak to všechno vyzkouším.
Díky moc za rady
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 77
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90
#16 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
Tak v mém případě to byly dvě špatná čidla na vačce přičemž jedno jsem vyndaval z auta které jsem videl přijet
Diky moc všem za pomoc
Diky moc všem za pomoc
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 850 awd 142kw co všechno se musí sejít aby auto startova
občas způsobuje rušení těhle čidel vylítanej startér
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek