Zdravím. S příchodem vlhka a zimy pozoruji změnu chování auta. Když je auto studené po ránu tak nechce nastartovat na první pokus. Je jedno jak dlouho točím. Dneska jsem točil docela dlouho snaha byla. Po cca 3s ale už ani snaha nebyla. Ve chvíli a je jedno jestli točím dlouho nebo krátce počkám sekundu a otočím klíčkem znovu a auto udělá bzuuum a jede jak hodinky.
Prostě první pokus občas za studena zlobí.
Druhý pokus startuje jak by auto bylo nové.
Přemýšlel jsem o LPG, tak jsem zkoušel poslední Km zase na benzín. nepozoruji změnu
Přemýšlel jsem nad podávacím čerpadlem, ale i když čekám, než všechny kontrolky zmiznou ( To dělám pravidelně ) tak to nepomůže.
Svíčky mají 3000Km
Nesetkal se s tím někdo ?
2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#2 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
toto klidne muze delat spatne nastavene LPG... aktualni palivove korekce se vezmou do vypoctu na novy start. Korekce jsou celkem tri - volnobeh, nizke zatizeni, vysoke zatizeni. Uz jsem se s tim setkal. Plynové jednotky casto mívají i nastavení volnobehu dle teploty, aby i studeny motor na LPG bezel co nejblize BA.
Zkus nechat bezet pred vypnutim motor na BA - 2-3min. Jeste lepsi jezdit par dni jen na BA a pak teprve muzeš LPG vyloučit. Nevim jak presne ECU si bere tyto korekce pro vypocet nove davky paliva pro nový start. Asi tam bude i nejak roli hrat teplota motoru a venkovni teplota.
Zkus nechat bezet pred vypnutim motor na BA - 2-3min. Jeste lepsi jezdit par dni jen na BA a pak teprve muzeš LPG vyloučit. Nevim jak presne ECU si bere tyto korekce pro vypocet nove davky paliva pro nový start. Asi tam bude i nejak roli hrat teplota motoru a venkovni teplota.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
Ok zkusím diky.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
nebo zkusit ty korekce resetovat, ale už nevím, která pojistka to je..., nebo prostě na pár minut odpojit baterii
#6 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
Mě se kdysi stalo , že plyn ELventyl nebyl na 100% zavřený, zjisti jsem to když jsem odpojil hadici plynu od směšovače
, poté to na BA chytlo hned , hadice nešla vrátit dokud se motor trochu neohřál 1km stačil, jinak jak jsem dával hadici zpátky dřív motor začínal zdechávat , přitom jsem neměj pocit že by ze směšovače šel plyn ale i to málo atačilo nato
aby to bylo moc bohatý. stačilo ho rozebrat dosedací plochu vyčistit a už nebyl problém.
, poté to na BA chytlo hned , hadice nešla vrátit dokud se motor trochu neohřál 1km stačil, jinak jak jsem dával hadici zpátky dřív motor začínal zdechávat , přitom jsem neměj pocit že by ze směšovače šel plyn ale i to málo atačilo nato
aby to bylo moc bohatý. stačilo ho rozebrat dosedací plochu vyčistit a už nebyl problém.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
S tím volnoběhem to k tomu asi opravdu směřuje. Ráno jedu totiž prázdnou cestou a odpoledne z práce se cukám v koloně na volnoběhu a pak to zdechnu. I čínská diagnostika ukazovala docela velké výkyvy na STFT1 při volnoběhu ( +-20% ), když jsem to přepínal BA/LPG. Při normální jízdě jsem to zkoušel přepínat a bylo to +-5%
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 2.5T LPG nechce nastartovat na první pokus
Tak třetí ráno mohu říct, že to je opravdu LPG. Vzal jsem čerstvých 20l Vervy a zajel 10km v Brněnském provozu. Už včera to bylo lepší. Dneska to chytlo hned na první šuk. Teorie teda s volnoběžným seřízením se potvrdila budu to muset seřídit. Nebo si LPG nechám na dálnici
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz
-
- 27 Odpovědi
- 3299 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Shaebaumers
-
- 39 Odpovědi
- 987 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 16 Odpovědi
- 2846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bier
-
- 32 Odpovědi
- 2021 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky