Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#26 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Včera instalace nejznámějšího a nejhlasitějšího blow offu: HKS SQV IV. Je perfektní, ten zvuk je fakt "monstrózní"! Ještě k diskuzím okolo blow offu tady na fóru: Pokud je v blow offu dostatečně silná pružina(u HKS SQV IV ani nemusí-tlak ho vrací zpátky) a těsní, tak na výkon,tlakování a ladění nemá absolutně vliv. Druhá věc je upouštění a volnoběh. U otevřeného blow offu je opravdu třeba změnit software, bez změny softu to hapruje-ale jen při volvoběhu a nízkých otáčkách. Tento "detail" je třeba vždy vyřešit. Tím chci říci, že spekulovat o různých značkách blow offů v souvislosti s výkonem auta je trošku zavádějící a "zcestné".
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#27 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau! Auto v žádnym případě neprodávej !!! A věnovat se interiéru je taky záslužná činnost. Já jsem teda zatim dělal jen menší opravu-čalounění sedačky řidiče. Bylo to prasklý v tom místě, kde o to chytáš, když se nalejzá (maji to prasklý, nebo rozešitý skoro všichni). Jinak budu dávat asi novou muziku a nějaký doplňky, možná sportovní pedály. Posílám foto kratší řadičky-"spaceballu" s novou koulí a la Lamborghini . Trochu víc modrých led-diod taky neškodí !!!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 04 črc 2020 20:52, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#28 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
To je dobrej macek bylo by možný se za tebou v budoucnu stavit na čumendo a poslechnout si to?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#29 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Jasně, stavit se můžeš, budeš samozřejmě vítán. Teď taky trochu ladim audio. Ještě ale nevim, do jaký míry se do toho budu pouštět, protože jsou to přece jen kila navíc. Pořídil jsem novej subwoofer. Nic velkýho-aby to prostě hrálo o něco líp, než originál. Není přidělaný napevno a tak ho můžu kdykoli vyndat. Celková cena i s kabelama byla okolo 4.000,-. Jak se zapojí do orig. rádia volvo, popisuju tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=72268
Naposledy upravil(a) kishmick dne 08 kvě 2020 08:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#30 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Bylo třeba trochu "upgradeovat" senzor plnícího tlaku: místo Bosch 0261230106 (rozmezí: 0.2-3 Bar) se tam "foukne" Bosch 0281002576 (rozmezí: 0.5-4 Bar) pro náklaďáky!!! Hodnoty napětí jsou stejné. Kdo si poradí s uchycením (díra je stejná: průměr 12mm), není co řešit. Konektor je taky stejný. Nový senzor stojí jen cca 800,-. Je přesnější, odolnější a vydrží až 4 Bary max. !!! Bez úpravy softu to ale bohužel nejde...
- Přílohy
-
- MAP stock.jpg (58.56 KiB) Zobrazeno 574 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 05 čer 2020 09:28, celkem upraveno 3 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#31 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
A zase tady máme podzim...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#32 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Naaaaaadhera!!!!!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#33 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dnes plastové kryty motoru do barvy auta. Práce na 30 minut. (V mém případě to nebude takový efekt, jako když má někdo duhovou metalízu, ale alespoň to půjde líp otírat od bordelu).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#34 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Taky jsem neodolal a zkusil černý sloupky a horní okraje dveří (zrcátka potom taky). Je to černá lesklá fólie. Snad to nějakou dobu vydrží. V případě, že to bude za čas trochu poškrábaný, se to dá kdykoli odlepit....v budoucnu zkusim možná černou střechu.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 01 úno 2020 14:58, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#35 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Konečně jsem se dostal k renovaci mojich brzdových třmenů "316mm" (po 14ti letech už vypadaly nic moc-ti Němci na to úplně kašlali). Jinak, pokud byste je viděli za dobrou cenu a chtěli je na P2 místo "286mm", stačí jen převrtat 2 otvory na šrouby(z 12mm na 14mm )-bez shánění adaptérů, dobře to popisuje jeden týpek na :
Naposledy upravil(a) kishmick dne 01 bře 2020 18:52, celkem upraveno 4 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#36 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dobrá zpráva!!! Včera mi můj "dvorní vypalovač" přinesl těsně před Vánocema nějaké vypálené příruby k výfukům. Je to dobrá příprava na jaro. Možná už se někdy teď-začátkem roku dokopeme k dalším prototypům výfuků (ať je nějaká sranda!!!). Mám v plánu pro začátek: 1. samotnou trubku až dozadu (už jsem to jednou zkoušel-neni to špatný ) 2. krátkej "downpipe-výfuk" s odbočením pod práh spolujezdce-tak cca 1m délka-ať to pořádně jede!!! A na jaře na sprinty !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#37 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Ahoj všichni! Tak jsme včera udělali po delší době nový "model" nerez-downpipe-3". Tentokrát už s novými přírubami. Hodně se nám osvědčilo dát na druhou lambdu spacer-v podobě cca 10cm trubičky. Vedou k ní jen 2 otvory velikosti 4mm (viz obrázek). Takže ačkoli je downpipe bez katu, žádná chyba nevyskakuje (nemusíte to dále řešit-např.softwarově, za cca 2,000,-atd.).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#38 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Pekna pracekishmick píše:Ahoj všichni! Tak jsme včera udělali po delší době nový "model" nerez-downpipe-3". Tentokrát už s novými přírubami. Hodně se nám osvědčilo dát na druhou lambdu spacer-v podobě cca 10cm trubičky. Vedou k ní jen 2 otvory velikosti 4mm (viz obrázek). Takže ačkoli je downpipe bez katu, žádná chyba nevyskakuje (nemusíte to dále řešit-např.softwarově, za cca 2,000,-atd.).
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#39 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Díky Petře! jestli chceš něco okolo výfuku, klidně se můžeš stavit (ale ty máš určitě u sebe v servisu dost možností, jak udělat prakt. všechno...). Posílám foto nový "vracečky" od uzavřenýho blow offu (nechám tam ten HKS a přivařim k tomu trubku- "náustek"). A co si od uzavřenýho blow offu slibuju? Nebude to mírně ztrácet výkon při řazení, nebude tak očouzenej vejfuk, nebudu se tim pádem tak ničit kat (chvilkovou bohatostí) atd... A co naopak ztratíš? Bohužel zvukovej efekt (zas tolik nepotřebuju), ale i plameny z vejfuku, což je nehoršíííí-na ty si už moji sousedi zvykli (bude se jim po nich stejskat-a mě taky)!!!! Předem říkám, že jakmile to bude jen malinko haprovat, veškerej (jakejkoli) blow off rušim...a jedu bez něj (a to myslim vážně!!!).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#40 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Máš to pěkný
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#41 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Čau Petře! Díky, ale ta fotka, i když je jen 3 týdny stará, už je dávno minulostí. Oba dva blow-offy už jsem postupně sundal (i když jakžtakž fungovaly). Teď jezdím s total-ucpaným blow-offem a opájím se zvukem lopatek, který prosekávají vzduch, při tkzv.: "Compressor Surge". Tak, jako s ucpaným blow-offem to nikdy nejelo (možná tak s blow-offem od Forge se žlutou pružinou)!!! Pro představu, jak moc se tím ničí turbo, jsem si dal vývod na "boost gauge" před klapku a přetlaky při jízdě nic moc. Při "Surge" lítá ručička mezi 0.3-0.5 baru-to je, jako když truchu přidáváš plyn. Takže upozornění, že tím zničím turbo(odvařím např.boční ložisko-který tam ale vůbec nemám) beru s rezervou. Pak je otázka: proč sis tam teda nenechal ten Forge se žlutou pružinou? Protože tam už taky začínal "Compressor Surge" a ničí se tím turbo skoro (úplně) stejně (a ještě s menší zvukovou "parádou")....
Naposledy upravil(a) kishmick dne 18 úno 2020 21:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#42 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Takže tys ho uplně zaslepil?kishmick píše: Teď jezdím s total-ucpaným blow-offem a opájím se zvukem lopatek, který prosekávají vzduch, při tkzv.: "Compressor Surge". Tak, jako s ucpaným blow-offem
A přetlak je 0,3 až 0,5 baru?Jestli jsem to pochopil správně
Samo držím palce při testování a úpravách to fandím každému ,prostě odzkoušet se má vše co se dá .
Já jsem zase rád ,že jsem se přetlaků zbavil
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#43 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Jo, zaslepil!!! Při zrychlení turbo tlačí cca 1.6 Bar. Sundáš nohu z plynu při řazení a spadne to na cca 0.5 Bar (normálně by se dalo předpokládat, že to vylítne třeba na 2 bary, ale neni to tak!!!). Ručička se trochu zaklepe mezi 0.3 a 0.5 a padá na nulu. On tam samozřejmě podtlak za klapkou je taky, ale oproti blow-offu zůstává pořád větší tlak v potrubí (při "Compressor surge" se ale zároveň taky zastavuje turbo, který se jinak s blow-offem nepřestává hodně točit-v tom má blow-off trošku výhodu). Pak udělám nějaký menší video.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 22 dub 2020 11:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#44 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Á jasně už chápu ,dík drží to vlastně nulovej tlak (není tam podtlak)Edit: v sáníkishmick píše:Jo, zaslepil!!! Při zrychlení turbo tlačí cca 1.6 Bar. Sundáš nohu z plynu při řazení a spadne to na cca 0.5 Bar. Ručička se trochu zaklepe mezi 0.3 a 0.5 a padá na nulu, pak můžeš zase pěkně tlačit z nuly. A ne jako s blow-offem, kde ti to spadne hodně do mínusu a trvá to věčnost, než ti to zas natlačí nějakej tlak (i na tu nulu). Pak udělám nějaký menší video.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#45 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Dneska jsem si dělal nový odtrh na svíčkách, který už konečně chci o víkendu dát do auta. Normálně kupuju NGK iridium IX 2309. Jsou to kvalitní sportovní svíčky, který mě nikdy nezklamaly(mám už třetí). Standartně je koupíte s odtrhem 0.8mm. To je běžnej odtrh, dělanej na tlak cca 1.1 baru, co má např. "R"ko. Při vyšším tlaku turba (nad 1.3 baru) se už doporučuje zmenšit mezeru na 0.6mm (při ještě vyšších-nad 1.8 bar, potom i na 0,56mm až do 0,46mm, což je už docela minimum). Jako techniku používám takovej bazmek(podobnej, co má BMW), malej svěráček (nebo jen klepáním-viz obrázek) a měrku. Zatím auto s normál. svíčkama funguje super, ale chci to zkusit, protože se tim může podstatně předejít klepání (nezapálení) při vyšších otáčkách (tlacích). A pamatujte (obecné pravidlo): Čím větší tlaky, tím menší odtrh a jistější jiskra!!! -ale to je asi nošení dříví do lesa...
Naposledy upravil(a) kishmick dne 23 úno 2021 18:05, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#46 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Cau. Tak jak ja nejsem zastancem originalu tak u svicek jine nedavam. Vyzkousel jsem snad uz vse a vzdy nejlip fungovaly origo. Ale ja mam starsi rocnik tak treba u tebe je vse uz jinak.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#47 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Tak jsem včera vytáhl po dvou letech mojí starou "housenku"-originální kat, aby se mi podařilo splňovat emise na STK. Nemám možnost nějak obcházet STK, takže musím pěkně vrátit starý dobrý kat na své místo, aby auto prošlo STK. Taky jsem si zkusil, jak to jede s takhle upraveným autem a originál katem. No, prostě to jde tak do 3/4 výkonu a pak to prostě nejede-dusí se to. Naproti tomu stačí, když máte sportovní katalyzátor s 200cell a pustí to výkon zaručeně i nad 400koní....ale ty zase většinou neplní emise.. (s vyjímkou Magnaflow, kterej mám na V70II-ty jsou na emise super). Takže zítra dávám zase downpipe bez katu....a takhle to dělám pořád do kola...že tě to baví Tomáši...
P.S. Taky jsem zjistil, že emisní hodnoty jsou v případě S60, V70 II u volva stejný pro EURO 3 a i pro EURO 4 !!!
P.S. Taky jsem zjistil, že emisní hodnoty jsou v případě S60, V70 II u volva stejný pro EURO 3 a i pro EURO 4 !!!
- Přílohy
-
- kat.jpg (69.42 KiB) Zobrazeno 707 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#48 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Mám na autě 100cpi kat od Simonse, který splňuje normy FIA, ale nesplňuje normy pro silniční provoz a emisemi jsem prošel. Prošel bych teda tak jako tak, bylo to domluvený, ale technik říkal, že projdu bez problémů i legálně. Důležitý je to před měřením pořádně prohřát, což u T5 není zas tak těžký.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#49 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Jo? To je super! Jestli ti sportovní katalyzátor splňuje normy, tak máš výhodu, že to nemusíš každý dva roky sundavat a vracet tam origo(jako já ). Na druhou stranu-downpipe bez katu se v průchodnosti a ve výkonu nic nevyrovná. Na tenhle rok jsem si pro sebe vytvořil jeden bez katu "navíc". Mám toho ale tolik, že dělat vejfuky už vůbec nestíhám. Foto modelu "2020". (Taky jsem plánoval "samovýrobu" většího sání z hliníku+silikon (ještě jednodušší, než downpipe), ale to až tak za měsíc).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 19 srp 2020 17:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 103
- Příspěvky: 711
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#50 Kišmikova "Tépětka" S60 2.4 T5
Světla-xenony, co se dávaly do faceliftu a který jsem "vyženil" se svým autem, maji navíc docela dobře řešený parkovačky. Je to taková malá "kostička" mezi xenonem a blinkrem. Je to známá klasika, která vyloženě svádí k nějakým "nekalostem". Zkusil jsem tam modrý LEDky T10 1W (zalitý v silikonu !!!). Svítí pěkně. Ve dne jsou docela decentní-nejsou moc vidět, ale v noci na parkovišti to svítí jak blázen !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 1126 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 76 Odpovědi
- 11299 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od python.p
-
- 206 Odpovědi
- 37771 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 22 Odpovědi
- 2786 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 2 Odpovědi
- 820 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od selap