Ahojte,
auto mi pri plnom plyne nepridáva, ako keby turbo dostatočne netlačilo vzduch, od 1500 otáčok sa toho veľa nedeje. VIDA diagnostika nič neukázala, až na (ECM-3000 Camshaft position (CMP) sensor - Faulty signal-DTC is found active). Je tam nový intercooler, všetky hadice boli menené a tam vzduch neprepúšta, auto vôbec nedymí. Do kopca na 5 stupni to nejde cez 80 km/h, proste auto nevládze.
Nemáte skúsenosť ktorým smerom sa posunúť ? Originálna Volvo diagnostika nič neukázala.
Ďakujem.
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pohjola
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Zkontrolovat snímač polohy vačky na ventilovém víku a kabel k němu, ale pokud vím, tak běžně neodchází, pak ještě případně rozvody.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Snimac vacky sme vymenili za novy, bez rozdielu. Skontrolovali sme vsetky hadice, vymenili aj turbo solenoid, tri diagnostiky (vratane VIDA) a nic
Mozu toto fakt robit zle nainstalovane rozvody ? Je tam nejaky specialny postup ? Moze byt na vine aj zaneseny vyfuk ?

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pohjola
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Ta chyba ECM-3000 je stále aktivní? Začalo to dělat po nějakém zásahu? Jestli se s rozvody nebo vačkou nic nedělalo, tak tam snad problém nebude.
Ještě by to chtělo zkontrolovat, jestli tam jde dost nafty, bývá ucpané sítko v nádrži. Na vysokotlakém čerpadle sundat hadičku, dát ji do flašky, otočit klíčem a musí téct nafta. Gumové koleno na vstupu vzduchu do turba vypadá jak, není ta guma moc měkká? Časem se může nasáknout olejem a to pak taky dělá záhady.
Výfuk když je ucpaný, tak při přidání plynu na místě povyleze vzadu koncovka z nárazníku.
Ještě by to chtělo zkontrolovat, jestli tam jde dost nafty, bývá ucpané sítko v nádrži. Na vysokotlakém čerpadle sundat hadičku, dát ji do flašky, otočit klíčem a musí téct nafta. Gumové koleno na vstupu vzduchu do turba vypadá jak, není ta guma moc měkká? Časem se může nasáknout olejem a to pak taky dělá záhady.
Výfuk když je ucpaný, tak při přidání plynu na místě povyleze vzadu koncovka z nárazníku.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
Pozrieme znova cez Vida. Koleno do turba je ako nove, pevne. No ak mam byt uprimny, musela sa tam menit cela hlava(ventily,hydrostely,vacky, rozvody atd.)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pohjola
V70, 2002, D5244T - nemá výkon
V tom případě porovnat výfukovou vačku, jsou různé typy.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]