XC90 kostřící body

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Zeb
Offline
Příspěvky: 963
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

XC90 kostřící body

Příspěvek od Zeb »

Ahoj, měli byste někdo seznam kostřících bodů u XC90 I s jejich vyobrazením v motorovém prostoru? Potřeboval jsem teď nastartovat přes kabely našeho Saaba (synátor přivřel do dveří pás a zůstalo uvnitř rozsvíceno) a měl jsem problém kam připojit mínus pól na kabelech. Šroub na vzpěře nad motorem nefungoval, tak jsem se pak chytil na straně před řidičem na jeden ze tří šroubů u blatníku, na které jsou napojeny tři hnědé dráty, ale sklouzávaly mi z nich svorky, takže se musela svorka přidržovat. To už pak chytlo hned na ťuknutí. V návodu je psáno že se má kostřit za motorové oko, ale to znamená laborovat s krytem motoru. Říkal jsem si tedy, že bych na jeden z těch tří šroubů přichytil kus plechu, na který by se dal mínus pól svorky dobře chytit.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

XC90 kostřící body

Příspěvek od raolsa »

A to je takový problém vycvaknout kryt motoru a dát to přímo na ten motor?
Co když budeš mít v budoucnu problém s ukostřením motoru a tudíž nebude fungovat klasický kostřící bod na kastli?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zeb
Offline
Příspěvky: 963
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

XC90 kostřící body

Příspěvek od Zeb »

Mně vycvaknout kryt problém nedělá, ale až bude manželka potřebovat nastartovat kabelama ve stejné situaci, chci aby to měla co nejjednodušší. Když do toho motoru koukne někdo neznalý, tak bude koukat jako tele na nový vrata, kde to má vůbec baterku. Dobrý, tady žena zvládne ukázat krytku s nápisem plus a říct, že tady to má připojit. Ale když pak ještě řekne: Sundejte mi kryt motoru a ukostřete to na oko, tak ji 9 z 10 lidí pošle k šípku ať si zavolá asistenčku.
Tohle má pěkně vyřešené BMW nebo MB. Body jsou nádherně označené jak kladný, tak záporný, navíc pěkně přístupné a masivní. Žádný jenom koukající šroubek, jak je to tady. U V70 III už je to lepší, je tam plíšek na plus, i když má baterku vepředu. Jak to měla S60 si už nepamatuju.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

XC90 kostřící body

Příspěvek od Romulusw »

A na co je tam ten kryt? Pro parádu? Nebo ten nafťák s ním dělá menší bordel?

Zahodit.

Zeb
Offline
Příspěvky: 963
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

XC90 kostřící body

Příspěvek od Zeb »

Je fakt že někdy je řešení jednoduchý jak facka :good: , ale kryt tam raději nechám
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

XC90 kostřící body

Příspěvek od Romulusw »

Pačemu?

Já tam žádný kryt nemám a taky žiju :-D

Jasko
Offline
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: S 80 2,4b 125kw

XC90 kostřící body

Příspěvek od Jasko »

Ja davam minus na šroub uchytu ložiska tlmiča. Pokial chceš vyrobiť pliešok pre štartovacie kable tak tam to bude najlepšie.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé