Dokáže mi někdo přesně říct, jestli je rozdíl v rámu pod motor třeba u 2.5 T, nebo 2.4 d, nebo 3.2? Potřebuji na 3.2 a nikdo nikde nema..... Myšleno xc90 facelift
Diky
Rám pod motor?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Krkonoše
- Vůz: V70 II, 2.4 benzin XC 90, 3.2 summum
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Rám pod motor?
No co koukam do VIDA, tak 3.2 a V8...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Krkonoše
- Vůz: V70 II, 2.4 benzin XC 90, 3.2 summum
Rám pod motor?
Takže krom V8 by měli být stejný?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Rám pod motor?
3.2 a V8 jsou stejny...Aleshak píše:Takže krom V8 by měli být stejný?
Respektive, ono by bylo dobre uvest VIN, nebo nejlepe rok, neb rozdily jsou dle cisla kastle...
Samozrejme je otazkou, vcem vsem se to (ne)lysi od zbytku... Namatkou me treba napadaj Torque rod, ktery jsou u 3.2/V8 zboku na strane rozvodu a zbytek to ma u stredu(ridicovska strana) nahore na motoru, plus Torque rod mezi tlumicema, kterou prave tyhle 2 maj zboku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Krkonoše
- Vůz: V70 II, 2.4 benzin XC 90, 3.2 summum
Rám pod motor?
díky píšu sz s VINem 

-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Rám pod motor?
3.2 a V8 je stejný, záměna za D5 není možná.
Ještě by možná šel nabastlit z T6, která má velké vybrání vpředu.
Ještě by možná šel nabastlit z T6, která má velké vybrání vpředu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Krkonoše
- Vůz: V70 II, 2.4 benzin XC 90, 3.2 summum
Rám pod motor?
Už mám vyřešeno, tak kdyby nááááhodou někdo řešil ten samí problem:
Rám pod motor má 3.2 uplně jiný než všechny jiné motorizace, nejde s ničím zaměnit!
Rám pod motor má 3.2 uplně jiný než všechny jiné motorizace, nejde s ničím zaměnit!
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rám pod motor?
Přifařím to sem. Potřebuji vyměnit silentbloky na rámu pod motorem u XC70 MY2010, ramena nové, tlumiče a vše okolo nové a furt to mlátí. Má otázka zní jaký je průměr středicího čepu rámu. Či zda to někdo někdy dělal u P3 ????
Vím, že - odpojit ramena z těhlice, odšroubovat řízení od rámu, odšroubovat tyčky stabíku, možná nárazník dolů aby byl přístup na přední šrouby, silent u PP poloosy ven, silent pod TF80-SC ven a pak co jsem koukal tak ještě asi nějaké držáčky konektorů a měl by být venku.
Vím, že - odpojit ramena z těhlice, odšroubovat řízení od rámu, odšroubovat tyčky stabíku, možná nárazník dolů aby byl přístup na přední šrouby, silent u PP poloosy ven, silent pod TF80-SC ven a pak co jsem koukal tak ještě asi nějaké držáčky konektorů a měl by být venku.
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rám pod motor?
Nikdo neporadí průměr středicího čepu rámu pod motorem na P3 ???
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rám pod motor?
Nešlo by to změřit?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Rám pod motor?
Asi šlo, ale nemám teď kdy si pod to lehnout, auto je odjeté pryč.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé