Vím, že se to tu již možná probíralo, ale přeci jen...má smysl koupit bavlněný Green do orig. airboxu pro 480tku? Bude výsledek vůbec patrný? Samozřejmě je plusem živonost, ale také jsem slyšel, že někomu způsobil problémy. Jaké nevím......co vy na to, používáte někdo?
Filtr Green do originál airboxu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Filtr Green do originál airboxu
Na své motorce jsem použil kónické filtry K&N, přetryskoval, nastavil karburátory a výsledek přímo brutální
U cestovní jsem vyměnil originál vložku za bavlněnou od K&N, opět přenastavit karbce a jiné trysky a výsledek je opět znát.
Vím, že se to tu již možná probíralo, ale přeci jen...má smysl koupit bavlněný Green do orig. airboxu pro 480tku? Bude výsledek vůbec patrný? Samozřejmě je plusem živonost, ale také jsem slyšel, že někomu způsobil problémy. Jaké nevím......co vy na to, používáte někdo?
Vím, že se to tu již možná probíralo, ale přeci jen...má smysl koupit bavlněný Green do orig. airboxu pro 480tku? Bude výsledek vůbec patrný? Samozřejmě je plusem živonost, ale také jsem slyšel, že někomu způsobil problémy. Jaké nevím......co vy na to, používáte někdo?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zvýší se asi pouze pružnost motoru, díky rychlejšímu vyplachování. Jinak si nějaký velký rozdíl nebude. Muselo by se to zkombinovat s úpravou měřiče hmotnosti a s leštěným sacím potrubím a pak je rozdíl už znatelný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Buřt tomu rozumim ale přímo Greena sem 480tce pořídil, moc sem sním ještě nenajel, ale co jako laik mužu říct změnil se zvuk motoru
a asi i zlepšil běh myslím tím je to takové klidnější.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
A máš vložku do airboxu nebo nějaký powerflow kit?Sibr píše:Buřt tomu rozumim ale přímo Greena sem 480tce pořídil, moc sem sním ještě nenajel, ale co jako laik mužu říct změnil se zvuk motorua asi i zlepšil běh myslím tím je to takové klidnější.
Znám pár lidí co si přímým filtrem zničili váhu vzduchu, ale to bylo na Alfách, tam by stejně déle nevydržela
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Mám přímo vložku do original Airboxu
,
A taky už mi přišly ty hadičky jen neni čas je tam dát.
A taky už mi přišly ty hadičky jen neni čas je tam dát.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3637
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
co stoji takova sranda? zebych si to poridil do mojeho hustostroje 
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Kupoval jsem ho na autodoplnkách a stál mě 1397.60Kč ale já měl nějakou nadslevu za dlouhé čekaní na kotouče, jinak koukám je za 1572 a já ho asi za tu cenu objednával.
A ty hadičky teď stojí asi 3300 ale když sem je já ojednával tak stály 3600 :? ty ale nejsou z autodoplnku ale z MK racingu.
A ty hadičky teď stojí asi 3300 ale když sem je já ojednával tak stály 3600 :? ty ale nejsou z autodoplnku ale z MK racingu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 977
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé